Máme iPod, iPod shuffle a iPod nano so zľavou 20%

Písmo: A- | A+

Vlastním internetový obchod. Alebo butik v centre. Som marketingový pracovník alebo živnostník. Predávam zmrzlinu. Ako mám napísať efektívny reklamný odkaz v systéme ETARGET?

Predstavte si, že prídete do obchodu a opýtate sa predavačky:
„Predávate Apple iPod?“
Predavačka vám odpovie:
„Máme najširší sortiment bielej techniky, foto príslušenstva, notebookov a audio príslušenstva.“
Majú ten môj vytúžený iPod alebo nie? Po krátkom uvažovaní sa rozhodnete vkročiť do predajne.
Na počudovanie vás čaká 5 minútová disko show a až po jej skončení môžete vkročiť do obchodu, kde blúdite popri regáloch s tovarom a neviete nájsť žiadne mp3 prehrávače. Nie to ešte vytúžený iPod!
Nahnevane odchádzate, keďže ste stratili veľa času a váš nákup skončil fiaskom.
Ak sa vás nabudúce opýta kamarát, kde si má isť on kúpiť mp3 prehrávač, určite ho pošlete inde.
 
Podobne to funguje aj na internete
 
Mnoho ľudí, s ktorými profesionálne prichádzam do styku vo firme ETARGET, sa ma pýta, ako správne napísať reklamný odkaz pre náš inzertný systém.  Ako priviesť na firemnú webstránku iba tých, ktorí majú o moju službu či výrobok záujem a neobťažovať ostatných? Ako im dať presne to, čo chcú?
 
Odpoveď na túto otázku vám v podobe 15 hlavných zásad pri písaní efektívneho reklamného odkazu prinesiem v najbližších týždňoch v rubrike Tipy a triky ETARGET.
 
 
Zásada 1 – Použite hľadané slovo v nadpise aj v texte odkazu
 
Je veľký rozdiel písať reklamné slogany a hedlajny pre tradičné médiá, ako sú TV, print a rozhlas, a pre internet. V online svete fungujú odlišné pravidlá. Reklama v tradičných médiách najčastejšie vyvoláva potrebu – naopak, cielená internetová reklama skôr konkrétnu potrebu uspokojuje.
 
Naviac - ľudia na internete nemajú čas čítať dlhé a nekonkrétne texty. Ak hľadajú krém na tvár, až v druhom rade venujú pozornosť tomu, že predávate aj zubnú pastu.
 
Ak použijete slovo, ktoré váš zákazník vyhľadáva, aj v texte reklamného odkazu, zvýšite jeho efektivitu až o 35%.
 
Príklad
Na hľadané slovo STOLIČKA je vhodné zobraziť odkaz na vašu stránku v znení „Stoličky od svetových výrobcov v cenách od 980,- Sk.“  Ak namiesto toho zvolíte odkaz „Ponúkame značkový nábytok“, znížite efektivitu a strácate nových zákazníkov.
 
Systém ETARGET vám umožní tvorbu neobmedzeného počtu odkazov na vaše produkty bez dodatočných poplatkov. Na hľadané slovo NÁBYTOK je vhodný odkaz v znení „Široký sortiment nábytku pre kancelárie, domácnosti a hotely. Pri slove stolička však použite odkaz, ktorý som spomenul vyššie. Ďalší odkaz si vytvorte na slovo STOLY, ďalší na KRESLO, SEDAČKA , KUCHYNSKÁ LINKA a podobne.
 
 
Zásada 2 – Nasmerujte vašich zákazníkov
 
Užívatelia internetu sú pohodlní a pri hľadaní informácií nechcú prechádzať celú stránku. Z tohto dôvodu smerujte návštevníkov cez odkazy priamo na podstránku, ktorá priamo prezentuje hľadaný produkt.
 
Príklad:
Pri hľadaní slova STOLIČKY smerujte zákazníkov na stránku www.ABCnabytok.sk/stolicky, na ktorej nájde informácie o hľadanom produkte a nie na stránku www.ABCnabytok.sk na ktorej je prezentovaný celý sortiment spoločnosti.
 
Takéto smerovanie zvyšuje úspešnosť predaja prostredníctvom internetu 2 až 3 krát.
 
A by teda správny odkaz fungoval v „kamennom“ svete?
 
Prídete do obchodu a na otázku „Predávate Apple iPod?“ dostanete odpoveď:
„Predávame iPod, iPod shuffle, iPod nano a iPod príslušenstvo.“
Po rýchlom rozhodnutí vkročíte do predajne. Ocitáte sa priamo v oddelení iPod výrobkov a predavačka vám popíše potrebné informácie o jednotlivých modeloch i cenovo porovnaná konkurenčné mp3 prehrávače. Vidíte skvelý prístup k zákazníkovi a seriózne vystupovanie. Stačí si len nájsť cenovo dostupný iPod a zaplatiť.
Odchádzate z predajne spokojný a najbližšie Vianoce si elektroniku pôjdete kúpiť práve tu.
 
Tagy: tipy+triky   PPC   ETARGET           
 
Pridaj článok do:  Linkuj.cz!  asdf.sk
 
RSS 
 
Skryť Zatvoriť reklamu