
Nakoľko nemám záujem, stláčam "Pokračovať". Toto sa deje už asi pol roka.
Nechápem, prečo tam nie je možnosť "Nemám záujem", po ktorej by sa táto reklama navždy stratila.
Takto som v stave, že aj keby mi písali, že som vyhral milión korún, nevnímam to. Stláčam automaticky "Pokračovať".
Uvidíme, koho to prestane baviť skôr.
Neviem, či som vo VÚB niekde súhlasil s tým, aby mi zasielali reklamné informácie a toto je podľa mňa jedna z ich foriem.
Asi sa ich na to opýtam.
Doplnené 26.11.2008 22:15:
------- Forwarded message follows -------
Subject: FW: kontakt - Elektronické bankovníctvo/Otázka
Date sent: Wed, 26 Nov 2008 10:31:22 +0100
From: "Kontakt" <kontakt@vub.sk>
To: palfyp
Vazeny pan Palfy,
dakujeme za vyuzivanie sluzby Kontakt.
Vasa e-mailova sprava bola preposlana na kompetentne oddelenie na vyjadrenie.
Po vyjadreni Vas budem informovat.
V pripade dalsich otazok nas mozete kontaktovat na Sluzbe Kontakt na telefonnom cisle 0850 123 000 (zo zahranicia +421 48 414 1212), e-mailom na adrese kontakt@vub.sk alebo osobne na ktorejkolvek pobocke VUB banky.
S pozdravom
K M [pozn. autora: tu bolo plné meno]
senior operator
_________________________________
VUB, a.s.
Sluzba Kontakt
Tel.: 0850 123 000
Zo zahranicia: +421 48 414 1212
E-mail: kontakt@vub.sk
www.vub.sk
http://www.vub.sk/images/obr/VUBlogo.gif
-------------