IT

10 rád, ako si nezavíriť počítač

Pavol Pálfy

10 rád, ako si nezavíriť počítač

Veľakrát ma volajú k "pokazenému" počítaču, aby som ho opravil, resp. zachránil dáta. Počítač často nachádzam v stavoch: * nejde spustiť vôbec alebo sa zasekne pri spúšťaní * počítač je spomalený, nedá sa na ňom pracovať * sám od seba sa reštartuje, prípadne nastane BSOD * nefunguje internet * počítač sa správa divne, neštandardneVeľakráť je dôvodom zavírenie operačného systému. Odvírenie je pracné, častokrát je systém tak napadnutý, že je najekonomickejšie zazálohovať dôležité dáta (ak sa dajú zachrániť) a nainštalovať celý systém nanovo.Spísal som desať hlavných rád, ako sa tomuto z veľkej časti vyhnúť:

  • 8. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 533x
  • 58
Problémy s listovaním obratov na internet bankingu a reakcia bánk

Pavol Pálfy

Problémy s listovaním obratov na internet bankingu a reakcia bánk

Ukážka rozdielnej komunikácie so slovenskými bankami ( konkrétne Slovenskou sporiteľňou a Tatrabankou), týkajúcej sa nahlásenia nedostatku zistenom na internet bankingu a žiadosti o publikovanie odpovede banky.Slovenská sporiteľňa, a.s. - nemožnosť vylistovať obraty od začiatku vedenia účtu15 Jan 2009 01:06 zaslaný popis situácie a otázka banke v nasledovnom znení:

  • 12. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 679x
  • 6
Dotieravá nevyžiadaná reklama VÚB pri vstupe do IB - reakcia banky

Pavol Pálfy

Dotieravá nevyžiadaná reklama VÚB pri vstupe do IB - reakcia banky

Dva týždne potom, ako som poslal Všeobecnej úverovej banke, a.s. otázky súvisiace s mojím článkom o dotieravej reklame v internet bankingu VÚB, mi prišla oficiálna odpoveď z VÚB. Moje otázky boli tieto: Pri vstupe do internet bankingu sa mi ukaze reklama na nejaky uverovy produkt. Podrobnosti som spisal sem: http://palfy.blog.sme.sk/c/173296/Dotierava-nevyziadana-reklama-VUB-pri-vstupe-do-internet-bankingu.html Chcem sa spytat, na zaklade coho mi VUB tuto reklamu ponuka? Nakolko nemam vedomost, ze by som suhlasil zo zasielanim reklamy. Mozete citovat nejaky bod vseobecnych obchodnych podmienok? Nasleduje oficiálna odpoveď VÚB, a.s.:

  • 18. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 173x
  • 16
Dotieravá nevyžiadaná reklama VÚB pri vstupe do internet bankingu

Pavol Pálfy

Dotieravá nevyžiadaná reklama VÚB pri vstupe do internet bankingu

Vždy, keď vstúpim do internet bankingu VÚB, privíta ma táto reklama:

  • 26. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 341x
  • 26
Rodné čísla v SMS a e-mail notifikáciách z internet bankingu VÚB

Pavol Pálfy

Rodné čísla v SMS a e-mail notifikáciách z internet bankingu VÚB

Vo VÚB banke sa pri prihlasovaní do internet bankingu zadávajú tri údaje: 1. Identifikačné číslo ( čo je vaše rodné číslo ) 2. PIN ( čo je 6 ciferné číslo ) 3. Heslo

  • 5. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 526x
  • 36
Čo mi chýba na službe FiberTV od Orange

Pavol Pálfy

Čo mi chýba na službe FiberTV od Orange

1. Chýbajúmi hlavne lokálne televízie v ponuke. TV Bratislava a miestne televízie. Ďalšie výhrady spomínam ďalej v článku.

  • 16. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 620x
  • 36
Umožňuje SK-NIC kupčenie s doménami?

Pavol Pálfy

Umožňuje SK-NIC kupčenie s doménami?

Niekedy sa dala zaregistrovať slovenská doména vyplnením formuláru na webe. Nebolo nutné nikam ísť. Potom ale v roku 2002  správca slovenských domén EuroWeb (neskôr SK-NIC) zaviedol zložitý, byrokratický systém, kde záujemca o slovenskú doménu (aby web stránka končila na .sk ) musel navštíviť notára. Administratívna náročnosť nie je jediný neduh SK-NIC systému. Problémom je aj nedokonalá aktivácia a deaktivácia domén, ktorá umožňuje zneužívanie tohoto stavu. Napríklad na zadržiavanie domén bez zaplatenia.

  • 27. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 003x
  • 63
Skryť Zatvoriť reklamu