Chlapík, ktorý ma tento predmet učí, je asi tým najzaujímavejším človekom, akého som stretla. Na svojej webovej stránke má uvedené, že je tvorca príbehov (samozrejme k svetovým značkám), inštruktor jógy, urobil štúdiu, ako sa zmenilo vnímanie ľudí, keď si nechal narásť bradu, dokonca hrá na gitaru a spieva. Jeho hodiny boli vždy veľmi zaujímavé a inšpiratívne. Väčšinou sa niesli v duchu, že ak chce byť značka úspešná musí mať príbeh , nedotknúť sa cieľovej skupiny len raz , ale sprevádzať ju počas celého jej životného cyklu - rastiem, študujem, prvá práca, manželstvo , deti ... a ona je stále mojou súčasťou.
Ako príklad nám raz uviedol dokonca svoje deti. Jeho 10 ročný syn je veľkým fanušíkom tenisu a tak ho ako milujúci otec zobral na zápas. Synček vtedy zrejme vypozoroval, že správny tenista pije vodu Evian. Keď si neskôr išli spolu kúpiť niečo na pitie, chlapček nechcel ani počuť o Erikli (čo je najlepšia a najznámejšia turecká značka vody) , dožadoval sa len a len Evianu.
Poznáte to , dva roky uplynú ako voda a vy sa opäť rozhodujete, aký paušál si zoberiete. Keď začalo byť v móde v Turecku prenášať si číslo od jedného operátora k druhému, rozhodol sa, že vymení Turkcell za Vodafone. Výhodne dostal dve sim karty a jednu sa rozhodol dať svojej 8 ročnej dcérke, no tá začala protestovať, že nemôže mať Vodafone, lebo to nie je cool. Všetci jej spolužiaci majú Turkcell, pretože majú veselé reklamy. Nie je sa čomu čudovať, tie rozkošné žlté tykadlá dostali aj mňa.
Medzinárodné spoločnosti vynakladajú horibilné sumy , aby spropagovali svoje značky, produkty a služby, no ich výdavky nie sú zbytočné. Pomaly sa nám dostávajú do mysle, srdca, života a v neposlednom rade do peňaženiek.