Petra Turčanová
Nátierka, voda a operátor
„Včera som sa celý večer napchávala orieškovým krémom, " zahlásila Miška. „Akým?" opýtala som sa zo zvedavosti. „Takým z billboardov." Asi som sa zatvárila nechápavo, a tak pokračovala: „Určite vieš, sú všade." Mala som pocit, že sa mi niečo v hlave vybavilo, no nevedela som si poskladať celkový obraz. Viezli sme sa ďalej slimačím tempom istanbulskými ulicami, keď v tom som ho zazrela. Billboard. Hľadeli na mňa šibalské očká veselého, kresleného chlapčeka spoza obrovského balenia orieškovej nátierky. „Aha, tvoj krém," vykríkla som asi hlasnejšie ako býva na mestskú dopravu zvykom. Začali sme si nekonečné cestovanie krátiť rozoberaním, ako na ľudí vplýva reklama a ja som jej rozpovedala príbehy, ktoré nám hovoril učiteľ na predmete : Vytváranie hodnoty značky a jej maximalizácia.