O tom, ako Roxanka zbierala čiarové kódy z čokolád Milka, a ako ich poslala do Súťaže s Milkou, ako chcela súpravu na fondue a nechcela auto, som už písala (http://rajtakova.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=229279).
Pokračovanie tohto malého príbehu si však rovnako zaslúži aspoň nepatrnú zmienku.
Poslali sme teda čiarové kódy v hodnote 40 bodov (1 stogramová Milka -1 bod, 1 tristogramová Milka - 3 body) a čakáme. Keďže túto technickú stránku celej akcie zverilo dieťa mne, verná svojej profesionálnej deformácii, poslala som zásielku doporučene.
Po mesiaci sa mi zdalo vhodné, zistiť, či už je súprava na fondue na ceste. Tak som prostredníctvom služby „Kontaktujte nás" na internetovej stránke poslala email s rovnakou otázkou. Pretože sa ani po týždni nikto neobťažoval odpovedať mi, pochopila som, že služba sa volá presne podľa toho, čo poskytuje - ja sa s Milkou.sk skontaktovať môžem, oni so mnou nemusia.
Druhý pokus. Volám. Dozviem sa, že súťaž už skončila. Viem. Takže kade sa tá súprava túla ? Súprava na fondue sa netúla. Súprava nepríde. Lebo ?
Lebo sa rýchlo minuli. Ubezpečujem sa, či chápem dobre. Je to naozaj tak, že za dva mesiace (samozrejme, ak začne hneď v prvý deň súťaže) mám kúpiť dieťaťu 40 čokolád, každú približne za 1 euro a aj tak je to nanič, pretože zásoby sa minuli ? Zaujímalo by ma, aké veľké tie zásoby boli. Skúsim stránku www.milkasutaz.sk a dozviem sa, že:
Pretože súťaž bola uzatvorená, prevádzka stránok bola ukončena. Ďakujeme Vám za účasť a frčte v Milke i naďalej!
Od pani, ktorú postihlo to nešťastie, že sa musí v ten deň rozprávať práve so mnou, sa dozviem, že som súhlasila s podmienkami súťaže, v ktorých bolo aj to, že súťaž trvá do 15. mája alebo do vyčerpania zásob. Jasné ? Jasné.
A ešte si môžem prečítať, že do súťaže sa mohli zapojiť osoby nad 18 rokov. To už dodávam ja sama. Samozrejme, osoby nad osemnásť rokov túžia po ruksačiku vo farbách Milky, alebo fľaši v rovnakom dizajne či súprave na fondovanie, škvrnitej, ako tá milá kravička z reklamy.
Nie, osoby nad osemnásť rokov tie čokoládky kupujú pre deti ktoré majú podstatne menej ako 18 rokov a ktoré, ani po prečítaní podmienok „ do vyčerpania zásob" (ak si ich už vôbec vedia čítať) nenapadne ani len vo sne, že to kravička Milka môže myslieť vážne a za ich bodíky im nepošle vôbec nič.
Vlastne sa nič nestalo. Firma Milka urobila súťaž, podmienky dodržala, a ja Roxanke v najbližších dňoch kúpim súpravu na čokoládové fondue. Len sa mi to nezdá byť príliš children friendly. A kto vlastne povedal, že to také má byť ?
Aktualizácia ( 1.7.2010 ):
Po viac než týždni a pol a po zverejnení môjho článku, mi zákaznícky servis kravičky Milky poslal odpoveď na moju otázku, ako je to s tou súpravou na fondue. Veľmi ich teší, že sme sa na promo akcii zúčastnili a je im veľmi ľúto, že sme nič nedostali........Ja sa tiež veľmi teším. Teším sa, že táto milá skúsenosť a lekcia od dospelákov poučila moju dcéru o tom, že ak niečo chce, účasť v pofidérnych súťažiach je tou najneistejšou cestou, ako to dostať. A mimochodom, tú súpravu na čokoládové fondue už má....