Pravda len prostredníctvom elektronického bankovníctva pri použití
zabezpečovacích prvkov, ktoré Vám ING pošle do dvoch týždňov od podpisu zmluvy.
Pošle ? Nepošle. Podpísali sme zmluvu. Zabezpečovacie prvky neprišli do dvoch týždňov.
Ani do mesiaca. Ani o ďalšie dva týždne. Niekoľkokrát som volala poradcovi. Sľúbil, že
pošlú. Neposlali. Volám do callcentra. Poviem všetky diskrétne aj nediskrétne údaje
a pýtam sa, kde sú moje zabezpečovacie prvky. Neprišli ? Neprišli. Overíme adresu.
Správna. Naozaj neprišli ? Naozaj neprišli. Vygeneruje mi nové. Tak. Už vygenerovala. Od
radosti som zabudla dýchať. Takže kedy ich dostanem ? Do dvoch týždňov sa táto
záležitosť spracuje a potom mi ich pošlú. Nerozumiem. Snažím sa vysvetliť. „ Pred dvoma
mesiacmi som Vám poslala peniaze, ku ktorým mám mať kedykoľvek prístup, doteraz
nemám, takže prečo mi to nepošlete hneď s ospravedlňujúcím listom a kuriérom , ktorý
priletí helikoptérou ? “ „ Vygenerovala som Vám nové zabezpečovacie prvky,“ zopakuje
slečna, zjavne dotknutá, že som nepochopila, čo pre mňa v mene ING urobila. Ona asi
žartuje. Skúšam jej vysvetliť, že zabezpečovacie prvky mi ING mala vygenerovať a poslať
pred dvoma mesiacmi a ONA asi nechápe, že ma má ovievať a sľubovať mi hory – doly.
Asi hovoríme rozličným jazykmi. Pýtam sa na jej nadriadenú. Aj tá je zrejme cudzinka.
Znovu hovorí nezrozumiteľne o zabezpečovacích prvkoch a dvoch týždňoch. Vzdávam to.
Nakoniec, dobre mi tak, keď nebudem mať zabezpečovacie prvky, neoplieskam peniaze
na márnosti, tak ako mi to horoskop na tento rok predpovedá.
Podielové fondy. Budem musieť skúmať, čím som vo svojom živote
naštvala stvoriteľa že ma zbavil rozumu, keď som sa rozhodla, že budem trendy a uložím
svoje peniaze v podielových fondoch prostredníctvom ING. Zmluva je podpísaná , peniaze
rozposlané. Potvrdenie o nákupe príde v priebehu týždňa, dvoch. Týždeň dva, tri, štyri.
Voláme poradcovi. Neprišlo ? Neprišlo. Zariadi. Nezariadil. Päť, šesť. Neprišlo ? Neprišlo.
Zariadi. Nezariadil. Sedem, osem. deväť. Neprišlo ? Neprišlo ! Desať, dvanásť, štrnásť,
šestnásť. Neprišlo ? Neprišlo !!! Zariadi. Nie, zariadim ja. Volám do callcentra. Slečna
Martina Chudá. Informujem ju o svojom probléme. Neprišlo potvrdenie. Neprišlo ?
Kontaktujte poradcu. Nie, poradcu som kontaktovala. Mnohokrát. Toto nefunguje.
Poradca. Nie, poradca nie. Tak nadriadený poradcu. Super, niečo iné ! Dostanem mobilné
číslo. Ozve sa mi ženský hlas. No, mal to byť chlap, ale možno je to jeho sekretárka. Nie
je, je to manželka. Poinformuje sa na moje problémy. To nemôže myslieť vážne.
Vysvetlím jej, že chcem rozprávať s nadriadeným poradcu a nie s ňou. Dá mi ďalšie číslo
a nechápe, prečo som nespokojná. Vysvetlím jej, že som nespokojná preto, že pred
4 mesiacmi som poslala niekoľko stotisíc do marišky belavej a nemám o tom žiadny papier
a keď sa chcem k nemu dopracovať, dajú mi v ING jej číslo. Ja som jej nevravela, aby sa
ma pýtala. Volám manželovi, údajnému nadriadenému mojho poradcu. „Mám poradu,
zavolajte inokedy.“ „Kedy ?“ „ Keď nebudem mať poradu.“
Zlomilo ma to. Volám poradcovi. Je poradca, nech poradí, komu mám zavolať. Dozviem
sa, že nadriadený už niekoľko rokov nie je nadriadený. Zavolá o chvíľu a povie, komu
volať. Chvíľa. Tak, mám číslo a mám si pýtať generálnu riaditeľku. Obžila som. Len kým
som nezistila, že číslo, ktoré som si napísala je číslo callcentra. Nevzdávam sa nádeje.
Martina Chudá. Pripomínam sa jej a srdnato si pýtam generálnu riaditeľku . Nie. Tento
problém mám riešiť s poradcom.
ČO MÁM ROBIŤ ?