
Neviem, či táto fikcia nie je skutočným obrazom parkovania oceľových tátošov v Petržalke. Mne sa už niečo podobné stalo, že som hľadal miesto na parkovanie. Dnes som počúval Slovenský rozhlas. Konkrétne Zákrutu. Zacvakal som za zamestnancov koncesionársky poplatok, tak som počúval. Neviem či príde prípis, že sa to musí. Polovica bude počúvať a druhá pozerať. Napíšem im to aj do popisov pracovných činností. Potom založím odbory vo vlastnej firme a vždy na fajront si preverím, či sledovali pozorne média počas celého dňa. Veď by to bola škoda, keď už platíme, aby sa to nevyužilo. Ale naspäť k problému parkovania. Tak v tej Vašej Peržke, milí moji Petržalčania, sa začne kupčiť s parkovacími miestami. Bohatší si predplatia svoje fleky a chudobnejší... Keby boli vegetariáni, mohli by sa ísť aspoň napásť. Trošku štatistiky. V Stuttgarte ročne ujde z miesta nehody 5000 nezodpovedniakov. Nazvime ich hajzlíkmi. Väčšinou sa jedná o drobné oškretia, spôsobené pri parkovaní. Svojho plechového člena rodiny potom nájdete v podobnom stave, ako je zobrazené na fotke.

Alebo ho nenájdete vôbec, aj keď tam ešte večer bolo a teraz ráno je vyparené. Obľúbený slogan nemeckých cestovných kancelárií: „Choďte dovolenkovať na Ukrajinu! Vaše auto je už tam!“ To Vaše autíčko stálo vedľa toho zeleného bližšie k nám. Ešte do polnoci. Ako vidíte na fotke, už tam nestojí.

A znovu štatistika. V Nemecku sa používa auto v priemere 1,5 hodiny denne. Neviem, kto určil, že deň trvá 24 hodín, ale dobre. Keď to odrátame, tak zistíme, že tá Vaša (aj moja) plechová haraburda musí byť niekde zaparkovaná 22,5 hodín denne. Pršia na ňu kyslé a iné dažde, padá na ňu sniežik (vďaka Ti Všemocný za globálne oteplenie), je okakávaná vtáčikmi, ocikávaná psíčkami a krčmovými týpkami, oškrabávaná pubertiakmi a závistlivcami, opapučovaná ešte väčšími závistlivcami (ale oni to nechcú, oni musia, lebo sú v službe), prípadne je odkoprfildovaná do nenávratna tzv. autičkármi. Nuž a tu je riešenie. Môže vypatrať (nerobte sa že nerozumiete, aj tak viem, že polovica Blavákov sú pôvodom z východu Slovenska) nasledovne. A odstráni všetky problémy, ktoré som tu načrtol. Nemyslím ten kostol v Budapešti (aj tak sme ho určite postavili my, Slováci), ale tú dlažbu pred ním. Vlastne to čo je pod dlažbou.

Alebo takto nejako, ako to majú v Istanbule. Ten zase vystavali naši Janičiari.

Neviem koľko taký špás stojí. Peniaze nato nech nájdu Vaši poslanci. Môže to byť pod zemou, nad zemou, môže sa využiť skelet nejakej staršej nepoužívanej budovy (napr. telocvičňa, starý činžiak, výrobná hala, a keby som sa nebál diskutérov, tak napíšem že aj kostol, mešita, či synagóga). Dá sa spraviť pre 10 áut, ale aj pre tisíc. Tak aby ste mali aj predstavu ako to funguje, čumnite si to 4 minútové video, nech viete aj Vy, ako to vyzerá v Európe a okolí.
((Multiparker))