Vážení študenti škôl a univerzít, vážená vedecko akademická obec Slovenskej republiky!
Teraz, keď revolučná nálada plynúca z akcií „Protestu Gorila“ na čas poklesla, chopte sa iniciatívy a v rámci tohto celospoločenského protestu presaďte objavnú ekvivalenciu čísel ( ) a ( 1 ) do matematickej praxi a tým pádom aj vy sa budete podieľať na revolúcii a to konkrétne v matematike, ako aj v školstve a nakoniec aj v celej spoločnosti.
A kým sa ekvivalencia čísel ( ) a ( 1 ) nepresadí do výučby matematiky, na školách a univerzitách Slovenskej republiky, dôrazne žiadajte od vlády SR to, aby ona zákonom nariadila zákaz klasifikácie predmetov matematika a fyzika.
(Aby sa do tej doby tieto predmety vyučovali bez skúšania a známkovania, nakoľko prezentujú klamstvá.)
Následné, bezstresové vyučovanie predmetov matematiky a fyziky, bude vašou okamžitou odmenou za podporu revolúcie v matematike.
Akým právom vás smie učiteľ matematiky skúšať z matematiky keď ona hlása bludy a pritom ignoruje svoje vlastné poučky.
Nasleduje podrobný opis argumentov, ktoré odhaľujú dosial nepoznanú (či pudovo odmietanú) ekvivalenciu matematických čísel (0) a (1), teda nasledovnú ekvivalenciu:
(0 = 1).
Jedinou úlohou matematiky od jej zrodu je toto.
1.) Aby matematika priestorové a iné parametre materiálnej prírody (kg, m, sec....) previedla, pretransformovala do abstraktnej - jednoduchej - priehľadnej - číselnej podoby.
2.) Aby matematika z týchto abstraktných - jednoduchých - priehľadných - číselných podôb, priestorových a iných parametrov materiálnej prírody, vytvorila vhodné abstraktné jednoduché - priehľadné - číselné matematické modely - aparáty - vzorce rovnice.. a pomocou nich previedla rôzne matematické operácie, pri plnej akceptácii zákonov materiálnej prírody . (Pri akceptovaní zákona zachovania hmotnosti a energie, zákona kauzality, ako aj zákona ekvivalencie.....)
3.) Aby matematika výsledky týchto abstraktných - jednoduchých - priehľadných - číselných matematických operácii, previedla, pretransformovala späť do priestorových a iných parametrov materiálnej prírody (kg, m, sec.....).
Ignorovaním týchto troch princípov reálnej matematiky, z matematiky sa automaticky stáva numerológia, teda náuka o hrách s prázdnymi, od materiálnej podstaty prírody odtrhnutými číslami, ktorej závery sa práve preto nedajú previesť - pretransformovať do materiálnej podoby, čiže ktorej závery nemajú uplatnenie v materiálnej praxi ľudstva .
Aby som bol presný, ktorej závery protirečia objektívnej realite materiálnej prírody .
Nasleduje ukážka toho, ako matematika ignoruje uvedené tri zásady.
V súčasnej abstraktnej matematike, ktorá sa vyučuje na školách a univerzitách SR (čiže v matematike prázdnych čísel, v numerológii) platia nasledovné dva matematické aparáty pre delenie a násobenie abstraktnými číslami z množiny (1, 1, 1).
1.) 1/1 = 1 ; 2.) 1x1 = 1;
Za predpokladu že hodnota použitých čísel z množiny (1, 1, 1) v čitateli a menovateli uvedeného podielu, ako aj za predpokladu že hodnota čísel z množiny (1, 1, 1), v uvedenom súčine je rovnaká , potom ten podiel a súčin môžeme upraviť do algebrického tvaru pomocou substitúcie (nahradenia) čísla ( 1 ) písmenom ( a ), nasledovným spôsobom:
1.) 1/1 = 1; = a / a = a ;
2.) 1x1 = 1; = a x a = a ;
Vďaka algebrickému vyjadreniu uvedených dvoch aparátov abstraktnej matematiky, môžeme veľmi ľahko zistiť, pre ktoré konkrétne číselné hodnoty ( a ), platí uvedený algebrický model podielu, ako aj súčinu a pre ktoré nie.
Uvedený algebrický model podielu a súčinu platí pre hodnotu: ( a = ) preto že platí:
1.) a / a = a ; = / 0 = 0 ;
2.) a x a = a ; = x 0 = 0 ;
Uvedený algebrický model podielu a súčinu platí aj pre hodnotu ( a = 1 ), preto že platí:
1.) a / a = a ; = 1 / 1 = 1 ;
2.) a x a = a ; = 1 x 1 = 1 ;
Tým sme dospeli k záveru, že pre žiadané iné číselné hodnoty, ako pre čísla:
a = ; a = 1 ; uvedené algebrické aparáty: a / a = a ; a x a = a ; neplatia.
Čo také dôležité plynie z uvedenej matematickej analýzy (rozboru) algebrickej podoby podielu a súčinu v tvare:
a / a = a ; a x a = a ;
Z matematickej analýzy (rozboru) uvedenej algebrickej podoby podielu a súčinu vyplýva objavný matematický záver a to, že abstraktné číslo ( 1 ), ako aj abstraktné číslo, ( ), sú si (v súčasnej abstraktnej matematike, teda v numerológii) navzájom zameniteľné - ekvivalentné , čiže majú rovnako veľkú hodnotu, čo sa dá zapísať nasledovne:
( = 1 );
Na túto objavnú matematickú ekvivalenciu abstraktných čísel ( 1 ) a ( ), zatiaľ neprišli žiadni matematici v dejinách ľudstva.
Túto ekvivalenciu objavil až občan SR, Alexander JÁRAY.
V zmysle tejto objavnej ekvivalencie abstraktných čísiel ( 1 ) a ( ), ( = 1 ), vznikajú nasledovné, dosiaľ neznáme, ekvivalentné matematické varianty ich podielov:
/ = ( 0 = 1 ); / 1 = ( = 1 ); 1 / = ( = 1 ); 1 / 1 = ( = 1 );
Ako aj nasledovné, dosiaľ neznáme matematické, ekvivalentné varianty ich súčinov.
x = ( 0 = 1 ); x 1 = ( = 1 ); 1 x = ( = 1 ); 1 x 1 = ( = 1 );
Dôležitosť objavu ekvivalencie abstraktných čísel ( 1 ) a ( ), číže ( = 1 ) spočíva v tom, že tá objavná ekvivalencia čísel ( 1 ) a ( ), borí platnosť poučky abstraktnej matematiky o násobení abstraktných čísel, abstraktným číslom nula ( ) v znení:
Každé matematické číslo vynásobené nulou (0) dáva hodnotu čísla nula (0).
Preto že platí:
x 1 = ( = 1 ) x 1 = 1 ; lebo platí ekvivalencia: ( = 1 );
Z tejto analýzy abstraktnej matematiky plynie nasledovný objavný algebrický záver:
1.) a / a = a ; = ( = 1 )/( = 1 ) = ( = 1 ) ; = 1
2.) a x a = a ; = ( = 1 ) x ( = 1 ) = ( = 1 ) ; = 1
z čoho potom plynie, že v matematike okrem sólo čísel (2, 3, 4...) existuje aj jedno binárne číslo a to číslo: ( = 1 )
Preto v abstraktnej matematike, teda v numerológii, násobiť čísla číslom ( ) znamená to isté, ako násobiť čísla číslom ( 1 ), presnejšie povedané, násobiť čísla číslom ( ) znamená násobiť čísla ekvivalentným, binárnym číslom ( = 1 ) !!!
10x( ) = 10x( = 1 ) = 10;
10x( 1 ) = 10x( = 1 ) = 10;
Vyučovať výnimočné, binárne matematické čísla ( 1 ) a ( ), ako samostatné a na viac aj rôzne veľké matematické hodnoty a nie ako ich binárnu ekvivalenciu ( = 1 ), je popieranie samotných poučiek abstraktnej matematiky. (Je to zločin podvodu.)
Poznámka:
Celé, abstraktné matematické čísla sú nasledovné: ( = 1 ), 2,3,4,5.....n, n+( = 1 ), n+2......
Súčet matematických čísel je nasledovný:
0+0 = ( a + a ) = ( = 1 ) + ( = 1 ) = 2
1+1 = ( a + a ) = ( = 1 ) + ( = 1 ) = 2
Pomocou ekvivalencie čísel ( = 1 ), matematika už dokáže svoje abstraktné matematické operácie pretransformovať do materiálnych parametrov, čo bez tejto ekvivalencie nie je schopná !!!
Táto ekvivalencia ( = 1 ), sfunkčňuje súčasnú nefunkčnú , dematerializovanú, abstraktnú matematiku.
A v tom spočíva objavný prínos ekvivalencie čísel ( = 1 ).
V zmysle súčasnej poučky matematiky o násobení číslom ( ), musel by každý učiteľ matematiky po vynásobení sa číslom nula ( ), zmiznúť z povrchu Zeme a to na viac v rozpore so zákonom zachovania hmoty a energie. Po zavedení ekvivalencie čísel ( = 1 ) do matematiky, to už učiteľom matematiky nehrozí.
Napriek tomu že pán JÁRAY je neskonale skromný, až cudný, on je aj neskonale geniálny. Nebojí sa rozmýšľať mimo paradigmy doby.