Ekvivalencia čísel (0) a (1).

V zmysle súčasnej poučky matematiky o násobení číslom (0), musel by každý učiteľ matematiky po vynásobení sa číslom nula, zmiznúť z povrchu Zeme a to na viac v rozpore so zákonom zachovania hmoty a energie. Po zavedení ekvivalencie (0 = 1) do matematiky, to už učiteľom matematiky nehrozí.

Písmo: A- | A+

Vážení študenti škôl a univerzít, vážená vedecko akademická obec Slovenskej republiky!

Teraz, keď revolučná nálada plynúca z akcií   „Protestu Gorila“ na čas poklesla, chopte sa iniciatívy a v rámci tohto celospoločenského protestu presaďte objavnú ekvivalenciu čísel ( ) a ( 1 ) do matematickej praxi a tým pádom aj vy sa budete podieľať na revolúcii a to konkrétne v matematike, ako aj v školstve a nakoniec aj v celej spoločnosti.

A kým sa ekvivalencia čísel  ( ) a ( 1 ) nepresadí do výučby matematiky, na školách a univerzitách Slovenskej republiky, dôrazne žiadajte od vlády SR to, aby ona zákonom nariadila zákaz klasifikácie predmetov matematika a fyzika.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

  (Aby sa do tej doby tieto predmety vyučovali bez skúšania a známkovania, nakoľko prezentujú klamstvá.)

Následné, bezstresové vyučovanie predmetov matematiky a fyziky, bude vašou okamžitou odmenou za podporu revolúcie v matematike.

Akým právom vás smie učiteľ matematiky skúšať z matematiky keď ona hlása bludy a pritom ignoruje svoje vlastné poučky.

Nasleduje podrobný opis argumentov, ktoré odhaľujú dosial nepoznanú (či pudovo odmietanú) ekvivalenciu matematických čísel  (0) a (1), teda nasledovnú ekvivalenciu:

(0 = 1).

Jedinou úlohou matematiky od jej zrodu je toto.

1.)   Aby matematika priestorové a iné parametre materiálnej prírody (kg, m, sec....) previedla, pretransformovala do abstraktnej - jednoduchej - priehľadnej - číselnej podoby.

SkryťVypnúť reklamu

2.)   Aby matematika z týchto abstraktných - jednoduchých - priehľadných - číselných podôb, priestorových a iných parametrov materiálnej prírody, vytvorila vhodné abstraktné jednoduché - priehľadné - číselné  matematické modely - aparáty - vzorce rovnice.. a pomocou nich previedla rôzne matematické operácie, pri plnej akceptácii zákonov materiálnej prírody . (Pri akceptovaní zákona zachovania hmotnosti a energie, zákona kauzality, ako aj zákona ekvivalencie.....)

3.)   Aby matematika výsledky týchto abstraktných - jednoduchých - priehľadných - číselných matematických operácii, previedla, pretransformovala späť do priestorových a iných parametrov materiálnej prírody (kg, m, sec.....).

SkryťVypnúť reklamu

Ignorovaním týchto troch princípov reálnej matematiky, z matematiky sa automaticky   stáva numerológia, teda náuka o hrách s prázdnymi, od materiálnej podstaty prírody odtrhnutými   číslami, ktorej závery sa práve preto nedajú previesť - pretransformovať do materiálnej podoby, čiže ktorej závery nemajú uplatnenie v materiálnej praxi ľudstva .

Aby som bol presný, ktorej závery protirečia objektívnej realite materiálnej prírody .

Nasleduje ukážka toho, ako matematika ignoruje uvedené tri zásady.

V súčasnej abstraktnej matematike, ktorá sa vyučuje na školách a univerzitách SR   (čiže v matematike prázdnych čísel, v numerológii)   platia nasledovné dva matematické aparáty pre delenie a násobenie abstraktnými číslami z množiny (1, 1, 1).

SkryťVypnúť reklamu

1.)   1/1 = 1 ;        2.)   1x1 = 1;

Za predpokladu že hodnota použitých čísel z množiny (1, 1, 1) v čitateli a menovateli uvedeného podielu, ako aj za predpokladu že hodnota čísel z množiny (1, 1, 1), v uvedenom súčine je rovnaká , potom ten podiel a súčin môžeme upraviť do algebrického tvaru pomocou substitúcie (nahradenia) čísla ( 1 ) písmenom ( a ), nasledovným spôsobom:

1.)     1/1 = 1;  =  a / a = a ;

2.)     1x1 = 1;  =  a x a = a ;

Vďaka algebrickému vyjadreniu uvedených dvoch aparátov abstraktnej matematiky,   môžeme veľmi ľahko zistiť, pre ktoré konkrétne číselné hodnoty ( a ), platí uvedený algebrický model podielu, ako aj súčinu a pre ktoré nie.

Uvedený algebrický  model podielu a súčinu platí pre hodnotu: ( a = ) preto že platí:

1.)   a / a = a ;  =  / 0 = 0 ;

2.)   a x a = a ;  =  x 0 = 0 ;

Uvedený algebrický  model podielu a súčinu platí aj pre hodnotu ( a = 1 ),  preto že platí:

1.)   a / a = a ;    =  1 / 1 = 1 ;

2.)   a x a = a ;  =  1 x 1 = 1 ;

Tým sme dospeli k záveru, že pre žiadané iné číselné hodnoty, ako pre čísla:

a = a = 1 ;  uvedené algebrické aparáty: a / a = a a x a = a ;  neplatia.

Čo také dôležité plynie  z uvedenej matematickej analýzy (rozboru) algebrickej podoby podielu a súčinu v tvare:

a / a = a a x a = a ;

Z matematickej analýzy (rozboru) uvedenej algebrickej podoby podielu a súčinu vyplýva objavný matematický záver a to, že abstraktné číslo ( 1 ), ako aj abstraktné číslo, ( ), sú si (v súčasnej abstraktnej matematike, teda v numerológii) navzájom zameniteľné - ekvivalentné , čiže majú rovnako veľkú hodnotu, čo sa dá zapísať nasledovne:

  ( = 1 );

Na túto objavnú matematickú ekvivalenciu   abstraktných čísel ( 1 ) a ( ), zatiaľ neprišli žiadni matematici v dejinách ľudstva.

Túto ekvivalenciu objavil až občan SR, Alexander JÁRAY.

V zmysle tejto objavnej ekvivalencie abstraktných čísiel ( 1 ) a ( ), ( = 1 ), vznikajú nasledovné, dosiaľ neznáme, ekvivalentné matematické varianty ich podielov:

/ = ( 0 = 1 );    / 1 = ( = 1 );  1 / = ( = 1 );  1 / 1 = ( = 1 );

Ako aj nasledovné, dosiaľ neznáme matematické, ekvivalentné varianty ich súčinov.

x = ( 0 = 1 );  x 1 = ( = 1 );  1 x = ( = 1 );  1 x 1 = ( = 1 );

Dôležitosť objavu ekvivalencie abstraktných čísel ( 1 ) a ( ), číže ( = 1 )  spočíva v tom, že tá objavná ekvivalencia čísel ( 1 ) a ( ), borí platnosť poučky abstraktnej matematiky o násobení abstraktných čísel, abstraktným číslom nula ( ) v znení:

Každé matematické číslo vynásobené nulou (0) dáva hodnotu čísla nula (0).

Preto že platí:

x 1   =   ( = 1 ) x 1 1 ;  lebo platí ekvivalencia:   ( = 1 );

Z tejto analýzy abstraktnej matematiky plynie nasledovný objavný algebrický záver:

1.)   a / a   =  a ;  =  ( = 1 )/( = 1 )  =  ( = 1 ) ;  =  1

2.)   a x a   = a ;  =  ( = 1 ) x ( = 1 ) =   ( = 1 ) ;  =  1

z čoho potom plynie, že v matematike okrem sólo čísel (2, 3, 4...) existuje aj jedno binárne číslo a to číslo: ( = 1 )

Preto v abstraktnej matematike, teda v numerológii, násobiť čísla číslom ( ) znamená to isté, ako násobiť čísla číslom ( 1 ), presnejšie povedané, násobiť čísla číslom ( ) znamená násobiť čísla ekvivalentným, binárnym číslom ( = 1 ) !!!

10x( )   =   10x( = 1 )  =  10;

10x( 1 )  =  10x( = 1 )  =  10;

Vyučovať výnimočné, binárne   matematické čísla ( 1 )  a ( ),   ako samostatné a na viac aj rôzne veľké matematické hodnoty a nie ako ich binárnu ekvivalenciu ( = 1 ), je popieranie samotných poučiek abstraktnej matematiky. (Je to zločin podvodu.)

Poznámka:

Celé, abstraktné matematické čísla sú nasledovné: ( = 1 ), 2,3,4,5.....n, n+( = 1 ), n+2......

Súčet matematických čísel je nasledovný:

0+0 = ( a + a ) =  ( = 1 ) + ( = 1 )   = 2

1+1 = ( a + a ) =  ( = 1 ) + ( = 1 )   = 2

Pomocou ekvivalencie čísel ( = 1 ), matematika už dokáže svoje abstraktné matematické operácie pretransformovať do materiálnych parametrov, čo bez tejto ekvivalencie nie je schopná !!!

Táto ekvivalencia ( = 1 ), sfunkčňuje súčasnú nefunkčnú , dematerializovanú, abstraktnú matematiku.

A v tom spočíva objavný prínos ekvivalencie čísel  ( = 1 ).

V zmysle súčasnej poučky matematiky o násobení číslom ( ), musel by každý učiteľ matematiky po vynásobení sa číslom nula ( ), zmiznúť z povrchu Zeme a to na viac v rozpore so zákonom zachovania hmoty a energie. Po zavedení ekvivalencie čísel ( = 1 ) do matematiky, to už učiteľom matematiky nehrozí.  

Napriek tomu že pán JÁRAY je neskonale skromný, až cudný, on je aj neskonale geniálny. Nebojí sa rozmýšľať mimo paradigmy doby.

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

92 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

767 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,094 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

152 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu