Vážená redaktorka: ANDREA ŠPROCHOVÁ.

Prvým problémom v spojitosti z uvedeným príkladom je otázka, koho z normálnych ľudí by napadlo sčítavať číslo (9) s číslom nula (0) teda z ničím. To už zbytočnejšiu činnosť by si nevedel vymyslieť? A druhým problémom by bola otázka, načo nič násobiť deviatimi (9.0)? Tretím problémom je otázka čo chápeme pod pojmom čísla (9), teda čo deväť? Aby som vec nekomplikoval uvediem konkrétny dôkaz toho ako sa tá uvedená numerologická hračka prejaví v materiálnej praxi, keď namiesto numeru - číslovku (9) dosadíme rozumnú materiálnu hodnotu a to deväť kráv. Aby sme mohli uvedený príklad zmaterializovať, tak k tomu potrebujeme 36 kráv.

Písmo: A- | A+

Vážená redaktorka: 

 
Obrázok blogu
 

  ANDREA ŠPROCHOVÁ .  

V snahe vygoogliť na webe nejaké oficiálne matematické poučky o násobení číslom nula ( ) , narazil som na článok v ktorom je uvedený nasledovný matematický príklad:

9 + 0 + 9 + + 9 x 0 + 9 = ?

ktorý by údajne mal zvládnuť každý školák, ale aj na komentáre okolo výsledku tohto príkladu a nie v poslednom rade aj na vašu úvahu o úrovni výučby matematiky na školách a univerzitách SR.

Výsledok tohto príkladu je ale veľmi zlý, podobne ako je veľmi zlá abstraktná matematika , ktorá používa číslo nula ( ) pri násobení s iným abstraktnými číslami .  

Takže situácia je nasledovná. Čím menej matematiky sa žiaci učia, tým sa ich myseľ menej degeneruje abstraktnými matematickými nezmyslami, ktoré nekorešpondujú s materiálnou podstatou prírody a ktoré práve preto nie sú použiteľné v praktickom živote človeka. Ktoré sú v podstate iba naničhodnými numerologickými hračkami učiteľov matematiky.

Prvým problémom v spojitosti z uvedeným príkladom je otázka, koho z normálnych ľudí by napadlo sčítavať číslo ( 9 ) s číslom nula ( ) teda s ničím .

To už zbytočnejšiu činnosť by si nevedel vymyslieť?

 A druhým problémom by bola otázka, načo je dobré nič násobiť deviatimi ( 9 x )?

Tretím problémom je otázka čo chápeme pod pojmom čísla ( 9 ). Teda čo konkrétne deväť ?

Aby som vec nekomplikoval, uvediem konkrétny dôkaz toho, ako sa tá uvedená numerologická hračka - pvedačka, prejaví v materiálnej praxi, keď namiesto numery - číslovky ( 9 ) dosadíme reálnu, materiálnu hodnotu a to deväť kráv .

Aby sme mohli uvedený príklad zmaterializovať, tak k tomu potrebujeme 36 kráv .

9 krá v + kráv + 9 kráv + kráv + 9 kráv + kráv + (9 kráv x kráv ) = ?

9 kráv + 9 kráv + 9 kráv   + kráv + kráv + kráv + (9 kráv x kráv ) = ?

3.9 kráv + 3 . kráv + (9kráv x kráv ) = ?

A teraz je potrebné položiť si otázku, čo sa stane s tými deviatimi živými kravami, keď ich vynásobíme mulou (0)?

Aby som bol presnejší. Otázkou je to, ako môžeme deväť živých kráv nechať zmiznúť , teda premeniť na nič, (v rozpore so zákonom zachovania hmoty a energie ) čiže na nulu ( ), pomocou čísla nula ( ).
(Aké mmatematické zaklínadlo na to musíme použiť ?)

Odpoveď je veľmi jednoduchá, s tými deviatimi živými kravami sa nestane lauter nič , lebo deväť živých kráv násobiť číslom nula ( ) znamená, nič nerobiť  s tými živými kravami . Inými slovami povedané, násobiť materiálne veci abstraktným matematickým číslom nula, ( ) znamená nenásobiť materiálne veci .

(Znamená robiť zo seba korunovaného vola .)

Príklad 9 + + 9 + + 9 x + 9 = ? môžeme čítať nasledovne: Dones mi deväť , potom mi dones nič , zase dones mi deväť tiež nič a ešte raz dones mi deväť  ako aj nič a nakoniec mi dones deväťkrát nič .

Otázka sa pýta, čo donesie ten kto dostane taký rozkaz ?

Odpoveď je jednoznačná, nedonesie lauter nič , lebo samotné číslo deväť v materiálnej praxi nemá žiadny význam, kým k nemu nepriradíme materiálnu hodnotu. No a keď k matematickým abstraktným číslam priradíme materiálne hodnoty, abstraktná matematika, teda numerológia , kolabuje.

Vykazuje samé nezmysly .  

Správný výsledok pre daný matematický príklad v materiálnej podobe je hodnota 36 rovnakých materiálnych predmetov (36 kráv ), no a v abstraktnej matematike ten príklad má výslednú hodnotu:

9 + + 9+ + 9 x + 9 = 27 ničoho = ( )!

Pretože, 27 ničoho = .  

Text: “Niekto by sa mal zrejme opäť zamyslieť, či je rozumné odsúvať matematiku na okraj. Bez nej sa totiž ľudstvo dopredu nepohne.“

Je potrebné upraviť nasledovne : „Niekto by sa mal zrejme opäť zamyslieť, či je rozumné vyučovať abstraktnú matematiku, ktorá sa v praxi nedá uplatniť. Lebo s abstraknou matematikou sa totiž ľudstvo v materiálnej prírode dopredu nepohne.

Súčasné celosvetové rebélie mladých ľudí pramenia z toho, že oni sú na každom kroku podvádzaní, konkrétne aj abstraktnou matematikou , a relativistickou fyzikou , ktoré práve preto ťažko chápu a pritom ich v praxi použiť nemôžu.  

Pre hlbšie pochopenie témy odporúčam prečítať si nasledovný článok: http://jaray.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=229405  

S pozdravom Alexander JÁRAY ,

autor Kvantovej matematiky , matematiky zmaterializovaných čísel.

ssss

ssssss

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

36 článkov
Anna Brawne

Anna Brawne

108 článkov
INESS

INESS

110 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

106 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu