Vážená redaktorka:
ANDREA ŠPROCHOVÁ .
V snahe vygoogliť na webe nejaké oficiálne matematické poučky o násobení číslom nula ( ) , narazil som na článok v ktorom je uvedený nasledovný matematický príklad:
9 + 0 + 9 + + 9 x 0 + 9 = ?
ktorý by údajne mal zvládnuť každý školák, ale aj na komentáre okolo výsledku tohto príkladu a nie v poslednom rade aj na vašu úvahu o úrovni výučby matematiky na školách a univerzitách SR.
Výsledok tohto príkladu je ale veľmi zlý, podobne ako je veľmi zlá abstraktná matematika , ktorá používa číslo nula ( ) pri násobení s iným abstraktnými číslami .
Takže situácia je nasledovná. Čím menej matematiky sa žiaci učia, tým sa ich myseľ menej degeneruje abstraktnými matematickými nezmyslami, ktoré nekorešpondujú s materiálnou podstatou prírody a ktoré práve preto nie sú použiteľné v praktickom živote človeka. Ktoré sú v podstate iba naničhodnými numerologickými hračkami učiteľov matematiky.
Prvým problémom v spojitosti z uvedeným príkladom je otázka, koho z normálnych ľudí by napadlo sčítavať číslo ( 9 ) s číslom nula ( ) teda s ničím .
To už zbytočnejšiu činnosť by si nevedel vymyslieť?
A druhým problémom by bola otázka, načo je dobré nič násobiť deviatimi ( 9 x )?
Tretím problémom je otázka čo chápeme pod pojmom čísla ( 9 ). Teda čo konkrétne deväť ?
Aby som vec nekomplikoval, uvediem konkrétny dôkaz toho, ako sa tá uvedená numerologická hračka - pvedačka, prejaví v materiálnej praxi, keď namiesto numery - číslovky ( 9 ) dosadíme reálnu, materiálnu hodnotu a to deväť kráv .
Aby sme mohli uvedený príklad zmaterializovať, tak k tomu potrebujeme 36 kráv .

9 krá v + kráv + 9 kráv + kráv + 9 kráv + kráv + (9 kráv x kráv ) = ?
9 kráv + 9 kráv + 9 kráv + kráv + kráv + kráv + (9 kráv x kráv ) = ?
3.9 kráv + 3 . kráv + (9kráv x kráv ) = ?
A teraz je potrebné položiť si otázku, čo sa stane s tými deviatimi živými kravami, keď ich vynásobíme mulou (0)?
Aby som bol presnejší. Otázkou je to, ako môžeme deväť živých kráv nechať zmiznúť , teda premeniť na nič, (v rozpore so zákonom zachovania hmoty a energie ) čiže na nulu ( ), pomocou čísla nula ( ).
(Aké mmatematické zaklínadlo na to musíme použiť ?)
Odpoveď je veľmi jednoduchá, s tými deviatimi živými kravami sa nestane lauter nič , lebo deväť živých kráv násobiť číslom nula ( ) znamená, nič nerobiť s tými živými kravami . Inými slovami povedané, násobiť materiálne veci abstraktným matematickým číslom nula, ( ) znamená nenásobiť materiálne veci .
(Znamená robiť zo seba korunovaného vola .)
Príklad 9 + + 9 + + 9 x + 9 = ? môžeme čítať nasledovne: Dones mi deväť , potom mi dones nič , zase dones mi deväť a tiež nič a ešte raz dones mi deväť ako aj nič a nakoniec mi dones deväťkrát nič .
Otázka sa pýta, čo donesie ten kto dostane taký rozkaz ?
Odpoveď je jednoznačná, nedonesie lauter nič , lebo samotné číslo deväť v materiálnej praxi nemá žiadny význam, kým k nemu nepriradíme materiálnu hodnotu. No a keď k matematickým abstraktným číslam priradíme materiálne hodnoty, abstraktná matematika, teda numerológia , kolabuje.
Vykazuje samé nezmysly .
Správný výsledok pre daný matematický príklad v materiálnej podobe je hodnota 36 rovnakých materiálnych predmetov (36 kráv ), no a v abstraktnej matematike ten príklad má výslednú hodnotu:
9 + + 9+ + 9 x + 9 = 27 ničoho = ( )!
Pretože, 27 ničoho = .
Text: “Niekto by sa mal zrejme opäť zamyslieť, či je rozumné odsúvať matematiku na okraj. Bez nej sa totiž ľudstvo dopredu nepohne.“
Je potrebné upraviť nasledovne : „Niekto by sa mal zrejme opäť zamyslieť, či je rozumné vyučovať abstraktnú matematiku, ktorá sa v praxi nedá uplatniť. Lebo s abstraknou matematikou sa totiž ľudstvo v materiálnej prírode dopredu nepohne. “
Súčasné celosvetové rebélie mladých ľudí pramenia z toho, že oni sú na každom kroku podvádzaní, konkrétne aj abstraktnou matematikou , a relativistickou fyzikou , ktoré práve preto ťažko chápu a pritom ich v praxi použiť nemôžu.
Pre hlbšie pochopenie témy odporúčam prečítať si nasledovný článok: http://jaray.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=229405
S pozdravom Alexander JÁRAY ,
autor Kvantovej matematiky , matematiky zmaterializovaných čísel.
ssss
ssssss