
Existuje na svete krajina, v ktorej učitelia matematiky, presnejšie učitelia geometrie, učia svojich žiakov a študentov o tom, že úsečka je aj trojuholníkom.
Meno tejto krajiny na začiatku mojej úvahy úmyselne neprezradím. Ctený čitateľ má za úlohu túto krajinu odhaliť sám.
V tej nemenovanej krajine, žiaci a študujúca mládež učia sa to, že vzťahy medzi stranami a uhlami pravouhlého trojuholníka, majú konkrétne hodnoty pre konkrétne uhly pravouhlého trojuholníka.
Pod pojmom pravouhlý trojuholník, učitelia matematiky (nemenovanej krajiny) považujú za geometrický útvar, teda za útvar vytvorený z nekonečne veľkej množiny bezrozmerných (neexistujúcich) matematických bodov, ohraničený tromi stranami (tromi bodovými úsečkami) ktoré sa navzájom pretínajú v troch bodoch A; B; C; a v troch uhloch, z ktorých jeden má 90°, pričom súčet všetkých uhlov pravouhlého trojuholníka musí mať konštantných 180°.
Definícia pravouhlého trojuholníka môže byť ešte dokonalejšia, než ako som ju uviedol ja, ale pre predmet mojej úvahy aj ona postačí.
Vzťahy medzi stranami pravouhlého trojuholníka (v nemenovanej krajine) označujú sa slovami sinus, cosinus, tangens …....!
Hodnotu sinusu uhla pravouhlého trojuholníka predstavuje (v nemenovanej krajine) pomer protiľahlej strany (odvesny) k prepone pravouhlého trojuholníka a hodnotu cosinusu uhla pravouhlého trojuholníka predstavuje pomer priľahlej strany (odvesny) k prepone pravouhlého trojuholníka .
Potiaľ by bolo všetko v poriadku. Problém (v tejto nemenovanej krajine) nastáva až vtedy, keď je potrebné stanoviť hodnotu sin 90° a cos 0°.
V tejto nemenovanej krajine sa totiž učí, že hodnota sin 90° a cos 0° je rovnako veľká a má hodnotu 1.
Preto v tejto nemenovanej krajine, v prípadoch sin 90° a cos 0° učitelia matematiky považujú úsečku za trojuholník.
V tejto nemenovanej krajine si učitelia matematiky (následkom ich čistého numerologického - metafyzického myslenia) nevšímajú to najdôležitejšie a to, že ak by mala existovať v pravouhlom trojuholníku hodnota sin 90°, alebo hodnota cos 0°, potom by v prvom prípade by pravouhlý trojuholník (v nemenovanej krajine ) musel mať dva pravé uhly, čim by sa vyčerpal definičný obor pre uhly pravouhlého trojuholníka, takže tretí uhol by (v nemenovanej krajine) musel mať hodnotu 0°, čiže tretí uhol by musel chýbať pravouhlému trojuholníku (v tej nemenovanej krajine).
V skutočnosti ako pri sin 90°, tak aj pri cos 0° ide vždy o definíciu úsečky (v najlepšom prípade o definíciu dvojuholníka) a nikdy nie trojuholníka.
Interpretácia uvedených numerologických, matematických (bludov) pravidiel vo fyzike, vedie fyzikov (v tejto nemenovanej krajine) k nasledovnému paradoxu, protirečeniu:
A) Teleso ostáva v stave zotrvačného pohybu, výslednica dvoch síl na teleso pôsobiace je nulová, (výsledné zrýchlenie je nulové) vtedy, a len vtedy, ak tie sily sú rovnako veľké a opačne orientované.
Zapísané matematicky: a = 0; keď +F = - F !
B) Teleso nachádza sa v stave zrýchleného pohybu, výslednica dvoch síl na teleso pôsobiace je nenulová, (výsledné zrýchlenie je nenulové) vtedy, a len vtedy, ak tie sily sú rovnako veľké a opačne orientované.
Zapísané matematicky: a ≠ 0; keď + F = - F !
Čiže pre prípad nulového zrýchlenia, ako ja pre prípad nenulového zrýchlenia, v tej nemenovanej krajine platí jediná, univerzálna, ekvivalentná rovnica a to rovnica + F = - F ! Ide o tretí Newtonov blud v sojitosti s pohybom hmoty.
O ktorú krajinu asi ide?
Poznámka:
Goniometrická funkcia sin, a cos nemôže byť v žiadnej rozumnej krajine na svete, zadefinovateľná v uhloch 90°; a 0° lebo funkcia sin a cos v týchto uhloch nie je spojitá, lebo ona v uvedených uhloch nie je funkciou pravouhlého trojuholníka.
Napriek tomu, goniometrická funkcia sin, a cos je zadefinovaná v uhloch 90°; a 0° napríklad aj v Slovenskej, či Českej buržoázne demokratickej republike.
Aj to je pádny dôvod k tomu, aby sa študujúci občania všetkých krajín na svete postavili na odpor proti bludy vyučujúcim učiteľom numerologickej, mešuge matematiky v revolúcii absolútnej pravdy !!!!
Čo sa samozrejme nestane, lebo na pochopenie danej objektívnej reality je potrebný určitý stupeň inteligencie, ktorý v apatieke sa už nepredáva.