***Kauza absolútna pravda 1.

Ústavný súd SR po dlhoročnom váhaní, rozhodol sa konať v jednej principiálnej veci a to vo veci posudzovania základného zákona prírody, v posudzovaní princípu ekvivalencie s Ústavou SR. Rozhodnutie Ústavného sú

Písmo: A- | A+

Predseda senátu ÚS.

Otváram konanie pred Ústavným súdom, v kauze:

Občan A. JÁRAY - verzus Slovenská republika.

Súčasne konštatujem, že zo strany navrhovateľa, je prítomný pán Alexander Járay, ako aj JUDr. Ján Holécy, právny zástupca navrhovateľa pred ústavným súdom.

 Ďalej konštatujem, že za stranu odporcov sú prítomní, Minister školstvapredseda Akadémie Vied a riaditeľ Fyzikálneho Ústavu Akadémie vied.

Na základe uvedených faktov dochádzam k záveru, že podmienky na konanie pred ústavným súdom vo veci:

Občan Alexander JÁRAY - verzus Slovenská republika, sú splnené a tak súdne konanie pred Ústavným Súdom SR môže začať.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predseda senátu ÚS.

Navrhovateľ podal ústavou predpísanou formou podnet na Ústavný súd SR, vo veci porušenia jeho ústavného práva, ako aj práva občanov SR na vzdelanie, v ktorom sa konštatuje, že:

Na školách a univerzitách SR sa v rozpore s ústavným právom občanov SR na vzdelanie (v rozpore s ich právom na poznávanie objektívnej pravdy o javoch a zákonitostiach materiálnej prírody) šíria matematické a fyzikálne klamstvá.

V prípade definície principiálneho prírodného zákona, zákona ekvivalencie, ide dokonca o vyučovanie experimentálne neoverenej definície, ktorá po experimentálnej previerke vykazuje úplny opak toho, čo sa vyučuje na školách a univerzitách SR.

SkryťVypnúť reklamu

Stručne povedané, učiteľmi fyziky škôl a univerzít SR, vyučovaný existenčný prírodný princíp, princíp ekvivalencie je experimentom nepotvrdený prírodný princíp a jeho vyučovanie tvorí dôvodné podozrenie z podvodu páchaného na študujúcich občanoch Slovenskej republiky.

Preto žiadam Ústavný súd, aby on po zvážení mojich predložených argumentov, svojim rozhodnutím zakázal vyučovať na školách a univerzitách experimentom neoverený princíp ekvivalencie, lebo je to horibilný blud a aby tento horibilný blud bol na školách a univerzitách SR, nahradený pravdivou, experimentom overenou definíciou neekvivalencie zotrvačnej a gravitačnej hmotnosti telies .

SkryťVypnúť reklamu

Predseda senátu ÚS.

Teraz žiadam pána Alexandra JÁRAYa, aby on svojimi vlastnými slovami vysvetlil senátu Ústavného súdu SR predmet jeho podania.

Alexander JÁRAY.

Na školách a univerzitách SR sa vyučuje:

1. Galileiho princíp relativity.

2. Tri Newtonove zákony pohybu.

3. Dve teórie relativity od Einsteina.

Spoločným menovateľom uvedených fyzikálnych zákonov je iba svojvoľné, experimentom nepotvrdené konštatovanie ich autorov, že:

Teleso, ktoré váži 1kg na povrchu zeme, kde podlieha gravitačnému zrýchleniu

g = 9,81m/sec2,

váži 1kg aj v rakete, ktorá sa pohybuje zrýchlením,

a = 9,81m/sec2.

Tento osobný dojem fyzikov, má ale jednu veľmi veľkú chybu a to tú, že on nikdy a nikým nebolo experimentálne overený v zrýchlenej sústave, čiže v rakete.

SkryťVypnúť reklamu

Že toto ich tvrdenie, je v skutočnosti iba zbožným želaním, nie však pravda.

Toto mylné konštatovanie fyzikov ani nemohlo byť experimentálne overené, v zrýchlenej sústave, v rakete, lebo fyzika zatiaľ žiadnym prístrojom, ani iným spôsobom nevie exaktne dokázať, kedy sa raketa pohybuje zrýchleným pohybom a = 9,81m/sec2.

Fyzici iba svojvoľne, alibisticky, predpokladajú, tvrdia, že je to vtedy, keď teleso ktoré váži na povrchu zeme 1kg, váži 1kg aj v zrýchlenej rakete.

A tento svoj dojem, bez experimentálneho overenia, fyzici povýšili na zákon prírody, z ktorého plynie blud, že i keď teleso stojí nehybne na jednom mieste, predsa podlieha zrýchlenému pohybu, čiže vplyvu nezrýchľujúceho zrýchlenia.

Pravým obsahom princípu ekvivalencie je iba osobný dojem fyzikov, že zrýchľujúce zrýchlenienezrýchľujúce zrýchlenie sú si rovné a navzájom zameniteľné, čiže ekvivalentné.

Ja som princíp ekvivalencie experimentálne overil tak, že využil som samotné gravitačné zrýchlenie zeme o intenzite g = 9,81m/sec2,  k zrýchleniu experimentálnej sústavy a zistil som, že v tej identicky zrýchlenej sústave: a = g, gravitačná hmotnosť telesa je menšia ako jej zotrvačná hmotnosť a to v pomere 1: 1,03.

Týmto experimentom som, vedeckou metódou, teda pomocou experimentu, dokázal bludnosť alibistického predpokladu fyzikov o ekvivalencii zotrvačnej a gravitačnej hmotnosti telies a tým som exaktne dokázal aj heretičnosť, čiže bludnosť všetkých zákonov fyziky, ktorých pravdivosť je odvodená z pravdivosti princípu ekvivalencie.

No a túto experimentom overenú objektívnu realitu, učitelia fyziky škôl a univerzít SR, ako aj zamestnanci SAV, pudovo, až trestuhodne odmietajú vziať na vedomie.

Táto objektívna realita prírody ich uráža a tak ju arogantne ignorujú.

Oni za finančnej i morálnej podpory Ministerstva školstva SR, aj naďalej šíria experimentom neoverený princíp ekvivalencie, ako pravdivý prírodný princíp, čím vedome naplňujú dôvodné podozrenie z podvodu páchaného na študujúcich občanoch SR.

Takže musím, i keď s nevôľou konštatovať, že kým učitelia fyziky škôl a univerzít SR, ako aj zamestnanci SAV, nebudú silou zákona prinútení k akceptácii experimentom overenej pravdy prírody, tak oni budú ohlupovať študentov škôl a univerzít SR, do súdneho dňa, i keď ich poslaním je pravý opak, teda šíriť experimentom overenú pravdu, čiže mnou preverenú pravdu o rôznosti gravitačnej a zotrvačnej hmotnosti telies.

Predseda senátu ÚS.

 Ďakujem Vám pán JÁRAY za vysvetlenie predmetu tejto kauzy.  

Teraz vyzývam Ministra školstva SR, aby na konkrétne argumenty pána Alexandera JÁRAYa, vznesené na adresu Ministerstva školstva SR, vo veci dôvodného podozrenia zo šírenia experimentom neovereného zákona prírody na školách a univerzitách SR, zareagoval. 

 Aby v prvom rade uviedol, či je pravdou to, že učitelia fyziky na Slovensku, nedokážu zmerať veľkosť zrýchlenia rakiet a tak to, že zotrvačná a gravitačná hmotnosť telies je rovnaká, ekvivalentná, učitelia fyziky iba predpokladajú, či tomu iba veria.

Alebo keby ste pán Minister školstva, Ústavnému súdu SR opísal, akým spôsobom učitelia fyziky na školách a univerzitách učia žiakov a študentov, zmerať hodnotu veľkosti zrýchleného pohybu rakiet, či telies.

Minister školstva.

Ja som iba politický nominant a moje pôsobenie v rezorte školstva je obmedzené iba na štyri roky, takže ja nemôžem podať k danej téme, čiže k pravdivosti princípu ekvivalencie fundované argumenty a tým exaktne obhájiť učebné osnovy vydané Ministerstvom školstva SR.

Ja za svoje volebné obdobie nemám času aj na to, aby som sa zaoberal obsahom každého zákona prírody.

Ja si ale nedovolím neuviesť tú skutočnosť, že pán JÁRAY, bol označený hádam štyrmi, ak nie piatimi rôznymi kolektívmi súdnych znalcov z odboru psychiatrie, za duševne veľmi chorého a nevyliečiteľného človeka, ktorý v stave nepríčetnosti hlása vedecké bludy a tak ma zaráža, že napriek tejto skutočnosti s jeho argumentmi sa zaoberá Ústavný súd SR.

Viac neviem a ani nechcem k téme dodať.

Predseda senátu ÚS.

Pán Minister školstva,  bol by som rád , keby ste odpovedal na moju otázku a opísal mi spôsob, ako učitelia fyziky, platení Ministerstvom školstva SR, sú povinní v zmysle učebných osnov, vydaných Ministerstvom školstva SR, učiť žiakov a študentov zmerať veľkosť zrýchleného pohybu rakiet a iných telies.

Dokážu vôbec učitelia fyziky na Slovensku zmerať veľkosť zrýchlenia rakiet ináč než iba predpokladom o ekvivalencii zotrvačnej a gravitačnej hmotnosti telies.

Ak áno tak ako.

Minister školstva.

Priamu odpoveď na vašu otázku teraz vám neviem dať.

Neviem ani to, že o čo tu vlastne ide, keď sa tým zaoberá aj Ústavný súd SR.

No keďže princíp ekvivalencie, vyučuje sa na školách a univerzitách celého sveta, tak je to určite pravda.

Predsa nie je možné, aby všetci učitelia matematiky a fyziky na svete sa mýlili, iba pán JÁRAY, ktorého označili niekoľko kolektívov psychiatrov za duševne chorého a nevyliečiteľného človeka, sa nemýlil.

To predsa plynie z logiky veci.

Predseda senátu ÚS.

Pán minister vy sa všemocne vyhýbate mojej otázke. Takže ja sa vás naposledy pýtam:

Máte vy osobne vedomosti o tom, že princíp ekvivalencie zotrvačnej a gravitačnej hmotnosti telies bol už niekým na svete aj experimentálne overený v zrýchlenej sústave? V rakete?

Ak áno, uveďte meno experimentátora, ako aj miestodátum experimentálnej previerky.

Nič viacej, nič menej od vás nechcem počuť!

Minister školstva.

 Momentálne o tom nemám žiadne vedomosti.

Možno zajtra budem vedieť povedať viacej o tej veci, keď sa poradím z učiteľmi fyziky.

 Predseda senátu ÚS.

 Pán minister, ja už k vám nemám žiadne ďalšie otázky,

ak chcete odísť z tohto pojednávania, tak môžete.

Pokračovanie na nasledujúcej web adrese:

http://jaray.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=211392&bk=37193 

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karol Galek

Karol Galek

115 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu