Otvorený list pánovi predsedovi vlády SR, Róbertovi Ficovi! (Naliehavé.)

Vážený pán predseda vlády Slovenskej republiky, JUDr. Róbert Fico.  Touto cestou Vás žiadam v neme študujúcich občanov SR o to, aby ste neodkladne, čiže čim skôr nariadili všetkým zamestnancom Fyzikálneho Ústavu SAV,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

ako aj všetkým učiteľom fyziky na školách a univerzitách SR, povinné psychiatrické vyšetrenie, nakoľko oni obhajujú a učia totálne, mimo časové fyzikálne nezmysly, ktoré s objektívne reálnymi zákonmi materiálnej prírody, ako aj so zdravým rozumom (logikou) nemajú nič spoločného. 

Menovaní obhajobou a vyučovaním abstraktných, mimo časopriestorových, objektívne neexistujúcich fyzikálnych veličín, fyzikálnych bludov, beztrestne podieľajú sa na trestnom čine podvodu páchaného na študujúcich občanoch SR a to za morálnej, ako aj finančnej podpory tej vlády SR, ktorej ste Vy predsedom. 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tým pádom aj Vy vážený pán predseda vlády Slovenskej republiky, Robert Fico, podieľate sa (i keď iba nepriamo) na morálnej, ako aj finančnej podpore podvodu páchaného na študujúcich občanoch SR. 

Túto moju naliehavú žiadosť adresovanú Vašej ctenej osobe opieram o nasledovné vecné (exaktné) argumenty:

--------------------------------------------------------------------

1. Rýchlosť (v).

Všetci zamestnanci Fyzikálneho Ústavu SAV, (FÚ SAV) ako aj všetci učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, podvádzajú študujúcich občanov SR abstraktnou a preto nezmyselnou, mimo časopriestorovou fyzikálnou veličinou, zvanou ako rovnomerná rýchlosť(v) pohybu matérie, ktorú oni definujú (vyučujú) ako mimo časopriestorovú fyzikálnu veličinu, čiže ako rovnomernú rýchlosť pohybu matérie mimo čas (t) a tým aj mimo priestor (s). 

SkryťVypnúť reklamu

Ich ťažká duševná porucha nedopustí to, aby oni mysleli logicky, čiže v čase a priestore.

Menovaní definujú rýchlosť pohybu matérie ako dĺžku dráhy (s), delenú časom (t) nasledovne: 

(10m/1sec).

Chcú vedieť koľko krát sa čas (1sec) nachádza v dĺžke (10m)

I keď by sa na prvý pohľad zdalo že všetko je v poriadku, pravdou je úplný opak.

Reálny pohyb materiálnych telies rovnomernou rýchlosťou (10m/sec) v časopriestore nebol by možný za žiadnych okolnosti, keby on súčasne neprebiehal v čase (t), ako aj v priestore (s), čiže po priestorovej dráhe (s = v.t), Ibaže pohyb telesa rovnomernou rýchlosťou po priestorovej dráhe (s = v.t) môže prebiehať iba vtedy, keď rýchlosť (v) prebieha v časovom intervale, čiže iba v časovom impulze (v.t).

SkryťVypnúť reklamu

Ale časový impulz rýchlosti je rovnicou dráhy (s = v.t) a nie rovnicou rýchlosti (s/t).

Preto samotná fyzikálna veličina zvaná rýchlosť (v =10m/sec), je iba abstraktná, mimo časopriestorová, preto bludná fyzikálna veličina, ktorá v skutočnosti opisuje nehybnosť telies a to preto, lebo žiadne teleso sa nemôže pohybovať v časopriestore iba rýchlosťou (v), mimo času (t) trvania rýchlosti (v), čiže mimo časového impulzu rýchlosti (v.t). 

V praxi to znamená iba toľko, že všetci zamestnanci Fyzikálneho Ústavu SAV, ako aj všetci učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, nie sú schopní odpovedať na nasledovnú otázku:

SkryťVypnúť reklamu

Ako by sme sa dostali na vzdialenosť (s = 100m), iba samotnou rýchlosťou (v = 10m/sec)

Menovaní na danú otázku nie sú schopní odpovedať preto, lebo samotnou rýchlosťou (10m/secnedá sa dostať ani len na vzdialenosť jedného milimetra.

Na vzdialenosť (100m) dá sa dostať iba vtedy, keď sa budeme pohybovať rýchlosťou (10m/sec), za čas (10sec), čiže iba časopriestorovými účinkami rýchlosti (v), konkrétne iba časovým impulzom rýchlosti (v.t):

 (100m) = (v.t) = (10m/sec).(10sec)

Keďže učitelia fyziky, ako aj zamestnanci FÚ SAV na danú otázku do ich smrti nebudú vedieť odpovedať, kvôli ich nízkej mentálnej úrovni, to čo som napísal ďalej, už je celkom zbytočné čítať. To už na sto honov presahuje rozumové schopnosti mentálne nedostatočne vybavených učiteľov fyziky SR, ako aj zamestnancov FÚ SAV

--------------------------------------------------------------

2. "Zrýchlenie (a)"

Všetci zamestnanci Fyzikálneho Ústavu SAV, ako aj všetci učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, podvádzajú študujúcich občanov SR abstraktnou a preto nezmyselnou fyzikálnou veličinou zvanou rovnomerné “Zrýchlenie (a)“ pohybu matérie, ktorú oni definujú (vyučujú) ako podiel objektívne neexistujúcej, mimo časovej rýchlosti pohybu matérie (v), časom (t) v nasledujúcej forme: (a = v/t) samozrejme, automaticky mimo čas (t) trvania toho zrýchlenia (a).

Menovaní definujú rovnomerne zrýchlený pohybu matérie (a), ako podiel abstraktnej, mimo časopriestorovej rýchlosti (v) časom (t), čiže menovaní za zrýchlený pohyb telies považujú podiel toho, čo objektívne neexistuje, časom (t), nasledovným spôsobom:

(a) = (v/t) = (10m/sec).(1/sec) = (10m/sec.sec)

Ich ťažká duševná porucha nedopustí to, aby oni mysleli logicky, čiže v čase a priestore.

I keď by sa na prvý pohľad zdalo, že so zrýchlením (a) všetko je v poriadku, pravdou je úplný opak. Reálny pohyb materiálnych telies rovnomerným zrýchlením (a = 10m/sec.sec) v časopriestore, nebol by možný za žiadnych okolnosti, keby to rovnomerné zrýchlenie telies (a). neprebiehalo aj v čase (t), (a.t) a súčasne keby neprebiehalo aj po priestorovej dráhe (s = 1/2.a.t.t). 

Preto samotná fyzikálna veličina zrýchlenie (a = 10m/sec.sec) je iba abstraktná, mimo časopriestorová, objektívne neexistujúca fyzikálna veličina, ktorá v skutočnosti vyjadruje nehybnosť telies a to preto, lebo žiadne teleso nemôže sa pohybovať v časopriestore zrýchlením (a = 10m/sec.sec), mimo času (t) trvania toho zrýchlenia (a.t) a to ešte na viac aj po priestorovej dráhe (s = 1/2a.t.t) 

V praxi to znamená iba toľko, že všetci zamestnanci Fyzikálneho Ústavu SAV, ako aj všetci učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, nie sú schopní odpovedať na otázku:

Ako sa dá iba samotným zrýchlením (10m/sec.sec) dostať na vzdialenosť (s = 20m)

Menovaní na danú otázku nie sú schopní odpovedať preto, lebo samotným zrýchlením (a = 10m/sec.sec) nedá sa dostať ani len na vzdialenosť jedného milimetra. Na vzdialenosť (s = 20m) dá sa dostať iba vtedy, keď sa budeme pohybovať zrýchlením (a = 10m/sec.sec), za čas (t = 2sec), čiže iba časopriestorovými účinkami zrýchlenia (a), čiže impulzom zrýchlenia (a.t) a to nasledovne:

 (s = 20m) = 1/2.(a = 10m/sec.sec).(t.t = 2sec.2sec = 4sec.sec).

Túto veľmi logickú a preto objektívne reálnu, časopriestorovú zákonitosť materiálnej prírody, všetci zamestnanci Fyzikálneho Ústavu SAV, ako aj všetci učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, nie sú schopní pochopiť a následne aj akceptovať v praxi, čiže pri vyučovaní fyzikálnych veličín a to jednoznačne kvôli ich ťažkému mentálnemu defektu, ktorý by sa mal začať čím skôr liečiť.

---------------------------------------------------------------------

3. "Sila (F = m.a)"; 

Všetci zamestnanci Fyzikálneho Ústavu SAV, ako aj všetci učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, podvádzajú študujúcich občanov SR abstraktnou a preto nezmyselnou fyzikálnou veličinou zvanou “Sila (F)“, ktorá podľa ich osobných dojmov a pocitov, udeľuje telesám o hmotnosti (m = kg) rovnomerné zrýchlenie (a) (samozrejme, automaticky) mimo času (t) a mimo priestorovej dráhy (s = 1/2.a.t.t).

Menovaní definujú silu (F) ako súčin rovnomerného zrýchlenia (a) s hmotnosťou urýchľovaných telies (m = kg,) samozrejme, automaticky mimo čas (t) a priestor, čiže mimo dráhy (s), nasledovne:

(F = m.a = (1kg.10m/sec.sec) 

Ich ťažká duševná porucha nedopustí to, aby oni mysleli logicky, čiže v čase a priestore.

I keď by sa na prvý pohľad zdalo že so silou (F) všetko je v poriadku, pravdou je úplný opak. Reálny pohyb materiálnych telies o hmotnosti (m = 1kg) rovnomerným zrýchlením (a = 10m/sec.sec) v časopriestore nebol by možný za žiadnych okolnosti, keby to rovnomerné zrýchlenie materiálnych telies (a) neprebiehalo aj v čase (t) čiže v časovom intervale (a.t), ako aj po priestorovej dráhe (s = 1/2.a.t.t). 

Ibaže pohyb telesa o hmotnosti (1kg) rovnomerným zrýchlením (a = 10m/sec.sec), iba pôsobením mimo časovej sily (F = m.a) by v časopriestore nebol možný za žiadnych okolnosti, keby tá sila (F = m.a) nepôsobila v časovom intervale (F.t = (m.a).t) a keby zároveň nepôsobila aj po priestorovej dráhe (s = 1/2.a.t.t). 

Preto samotná fyzikálna veličina "Sila" (F = m.a) je iba abstraktná, objektívne neexistujúca, bludná mimo časopriestorová fyzikálna veličina, ktorá v skutočnosti vyjadruje nehybnosť telies a to preto, lebo teleso o hmotnosti (m = kg) nemôže sa pohybovať v časopriestore žiadnym zrýchlením (a = 10m/sec.sec) mimo času (t) trvania tohto zrýchlenia, čiže bez súčinu zrýchlenia s časom (a.t) a to na viac aj po priestorovej dráhe (s = 1/2a.t.t). 

V praxi to znamená iba toľko, že všetci zamestnanci Fyzikálneho Ústavu SAV, ako aj všetci učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, nie sú schopní odpovedať na otázku:

Ako sa dá iba samotnou mimo časovou silou (F = m.a = 1kg.10m/sec.sec) prejsť vzdialenosť (s = 20m)? 

Menovaní na danú otázku nie sú schopní odpovedať preto, lebo samotou silou (F = m.a = 1kg.10m/sec.sec) nedá sa dostať ani len na vzdialenosť jedného milimetra. Na vzdialenosť (s = 20m) dá sa dostať iba vtedy, keď sila (F = m.a = 1kg.10m/sec.sec) bude pôsobiť v čase (t = 2sec), čiže iba časovým impulzom sily v tvare: (F.t) a to nasledovne:

 (s = 20m) = (F.t) = (m.a).(t) = (1kg).(1/2.(a = 10m/sec.sec).(t.t = 2sec.2sec) = 4sec.sec).

Túto veľmi logickú a preto objektívne reálnu, časopriestorovú zákonitosť materiálnej prírody, všetci zamestnanci Fyzikálneho Ústavu SAV, ako aj všetci učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, nie sú schopní pochopiť a následne aj akceptovať v praxi, čiže pri vyučovaní fyzikálnych veličín na školách a univerzitách SR a to jednoznačne kvôli ich ťažkému mentálnemu defektu, ktorý by sa mal začať čím skôr liečiť.

-----------------------------------------------------------------------

4. "Práca".

Všetci zamestnanci Fyzikálneho Ústavu SAV, ako aj všetci učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, podvádzajú študujúcich občanov SR abstraktnou a preto nezmyselnou fyzikálnou veličinou zvanou "Práca (A =F.s)“. Pod fyzikálnou veličinou Práca (A = F.s) menovaní chápu akúsi abstraktnú fyzikálnu veličinu, ktorá zodpovedá za posunutie telesa o hmotnosti (m = kg) rovnomerným zrýchlením (a) po dráhe (s), (samozrejme, automaticky) mimo čas a priestor.

Menovaní definujú prácu (A = F.s) ako súčin rovnomerného zrýchlenia (a) telies o hmotnosti (m = kg), po dráhe (s), (samozrejme, automaticky) mimo času ako aj mimo priestoru.Ich ťažká duševná porucha nedopustí to, aby oni mysleli logicky, čiže v čase a priestore. 

Už aj samotná rovnica práce (A), ako aj jej výsledok, je konkrétnym dôkazom ich duševnej poruchy: 

(A) = (F.s) = (m.a) = (1kg).(10m/sec.sec.20m) = (1kg).(200m.m/sec.sec.) = (1kg).(14,14m/sec).(14,14m/sec) = m.v.v;

I keď by sa na prvý pohľad zdalo že všetko je v poriadku, pravdou je úplný opak. Reálny pohyb materiálnych telies o hmotnosti (m = 1kg) rovnomerným zrýchlením (a = 10m/sec.sec) po dráhe (s = 20m), čiže pôsobenie mimo časovej sily (F = m.a) po dráhe (s = 20m), nebol by možný za žiadnych okolností, keby sila (F) nepôsobila na dráhe (s = 20m) aj v čase (t), čiže v časovom impulze (F.t)!

Keďže vo fyzikálnej veličine práca (A) = (F.s) vystupuje sila (F) mimo jej časového intervalu (F.t), preto tá, objektívne neexistujúca, mimo časová sila (F), nemôže posunúť teleso o hmotnosti (m = kg) ani o milimeter. Z tohto dôvodu táto mimo časová sila (F) nemôže konať žiadnu prácu (A = F.s) teda ani prácu po dráhe (s = 20m) 

Preto samotná fyzikálna veličina práca (A) = (F.s) je iba nezmyselná, abstraktná, mimo časopriestorová fyzikálna veličina, ktorá v skutočnosti vyjadruje nehybnosť telies a to preto, lebo mimo časopriestorová fyzikálna veličina sila (F), nie je schopná posúvať telesá v časopriestore ani o nanometer. 

V praxi to znamená iba toľko, že všetci zamestnanci Fyzikálneho Ústavu SAV, ako aj všetci učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, nie sú schopní odpovedať na otázku:

Ako dokáže mimo časová sila (F = m.a = 1kg.10m/sec.sec) mimo jej časového účinku (F.t) posunúť teleso o hmotnosti (m = kg) po dráhe (s = 20m) a vytvoriť tak prácu (A = (1kg.10m/sec.sec).(20m) ?

Menovaní na danú otázku nie sú schopní odpovedať preto, lebo samotná sila (F = m.a = 1kg.10m/sec.sec) nedokáže posunúť teleso o hmotnosti (m = kg) ani len na vzdialenosť jedného milimetra a tým pádom nedokáže ani vytvoriť fyzikálny nezmysel zvaný mechanická práca (A).

Túto veľmi logickú a preto objektívne reálnu, časopriestorovú zákonitosť materiálnej prírody, všetci zamestnanci Fyzikálneho Ústavu SAV, ako aj všetci učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, nie sú schopní pochopiť a následne aj akceptovať v praxi, čiže pri vyučovaní fyzikálnych veličín na školách a univerzitách SR a to jednoznačne kvôli ich ťažkému mentálnemu defektu, ktorý by sa mal začať čím skôr liečiť.

----------------------------------------------------------------------------

 Kinetická a Potencionálna Energia: (Ek); (Ep)“.

Všetci zamestnanci Fyzikálneho Ústavu SAV, ako aj všetci učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, podvádzajú študujúcich občanov SR aj abstraktnými a preto nezmyselnými, mimo časopriestorovými veličinami a to „Kinetickou, ako aj Potencionálnou Energiou: (Ek); (Ep)“.

Pri týchto dvoch veličinách je potrebné pozastaviť sa trochu dlhšie. To preto, lebo oni okrem toho, že sú produktom pôsobenia nezmyselnej, abstraktnej, preto nehybnej mimo časovej sily (F = m.a), ktorá nič nezrýchľuje a preto nemôže pôsobiť na dráhe (s) a tým pádom nemôže ani vykonať prácu (A), oni sú aj produktom nezmyselnej, abstraktnej, mimo časovej matematiky a preto oni prezentujú ako fyzikálny, tak aj matematický nezmysel, čiže prezentujú dvojnásobný nezmysel a to naraz. Ako aj preto, lebo tieto nezmysly s objektívne reálnymi zákonmi materiálnej prírody, ako aj so zdravým rozumom (logikou) nemajú nič spoločného. Aj tieto dve fyzikálne veličiny sú iba produktom mentálneho defektu menovaných.

Podľa menovaných, medzi potenciálnou a kinetickou energiou je nasledovný rozdiel:

E(p) = (F.s) = m.v.v

E(k) = (F).(1/2.a.t.t) = 1/2.m.v.v

Podľa menovaných, potenciálna energia (Ep) je o 50% väčšia od kinetickej energie (Ek).

V čom sa menovaní kardinálne mýlia, respektíve v čom spočíva ich mentálny defekt?

Menovaní následkom ich mentálneho defektu, potenciálnu energiu E(p) a kinetickú energiu E(k) opisujú nasledovným spôsobom:

Nech (m = 1kg); (a = 10m/sec.sec); (s = 5m);

Potom veľkosť potenciálnej energie E(p) má nasledovnú hodnotu:

E(p) = (F.s) = m.a.s = (1kg).(10m/sec.sec).(5m)

E(p) = (F.s) = m.a.s = (1kg).(50m.m/sec.sec)

E(p) = (F.s) = m.v.v = (1kg).(7,07m/sec).(7,07m/sec)

------------------------------------------------------------------------------

Nech (m = 1kg); (a = 10m/sec.sec); (s = 5m = 1/2.a.t.t); (t = 1sec)

Potom veľkosť kinetickej energie E(k) má nasledovnú hodnotu:

E(k) = (F.s) = (m.a).(1/2.a.t.t)

E(k) = (F.s) = (1kg.10m/sec.sec).(1/2.(10m/sec.sec).(1sec.1sec)

E(k) = (F.s) = (1/2).(1kg).(100m.m/sec.sec)

E(k) = (F.s) = (1/2).(1kg).(10m/sec).(10m/sec) = (1/2).(m).(v.v)

Menovaní kvôli ich mentálnemu defektu si nevšimli (všimnúť nemohli), že parameter (veličina) (v) v potenciálnej energii:

E(p) = (F.s) = m.v.v

má hodnotu (v = 7,07m/sec)

E(p) = (F.s) = m.v.v = (1kg).(7,07m/sec).(7,07m/sec)

Pričom parameter (veličina) (v) v kinetickej energii:

E(k) = (1/2).(m).(v.v)

má hodnotu (v = 10m/sec)

E(k) = (1/2).(1kg).(10m/sec).(10m/sec)

Keby menovaní netrpeli mentálnou poruchou, tak by došli k záveru, že hodnota potenciálnej energie:

E(p) = (F.s) = m.v.v = (7,07m/sec).(7,07m/sec)

a hodnota kinetickej energie:

E(k) = (F.s) = (1/2).(1kg).(10m/sec).(10m/sec)

sú rovnako veľké, iba sú rôznym spôsobom opísané!

A preto by došli k záveru, že platí:

E(k) = E(p)

m.(v1.v1) = (1/2).(m).(v2.v2)

-----------------------------------------------------------------------

Záverečné konštatovanie:

1. Fyzikálna veličina rýchlosť (v), ako podiel dráhy (s) časom (t), (v = s/t) je fyzikálny nezmysel, ktorý s objektívne reálnymi zákonmi materiálnej prírody, ako aj so zdravým rozumom (logikou) nemá nič spoločného.

Pohyb materiálnych telies v časopriestore je možný iba časovým impulzom rýchlosti:

(s/t).(t) = (v.t) = (s)!

2. Fyzikálna veličina zrýchlenie (a), ako podiel rýchlosti (v) časom (t), (a = v/t) je fyzikálny nezmysel, ktorý s objektívne reálnymi zákonmi materiálnej prírody, ako aj so zdravým rozumom (logikou) nemá nič spoločného.

Pohyb materiálnych telies v časopriestore je možný iba časovým impulzom trvania zrýchlenia (a):

1/2(a.t).t = (s)!

3. Fyzikálna veličina sila (F = m.a) je fyzikálny nezmysel, ktorý s objektívne reálnymi zákonmi materiálnej prírody, ako aj so zdravým rozumom (logikou) nemá nič spoločného, lebo obsahuje fyzikálny nezmysel zrýchlenie (a), ako podiel mimo časovej rýchlosti (v), časom (t), (a = v/t) a to mimo času (t) trvania tohto zrýchlenia.

Pohyb materiálnych telies v časopriestore je možný iba časovým impulzom sily:

F.t = (m).1/2(a.t).t = (m).(s)!

4. Fyzikálne veličiny (Ep) a (Ek) sú fyzikálne nezmysly, ktoré s objektívne reálnymi zákonmi materiálnej prírody, ako aj so zdravým rozumom (logikou) nemá nič spoločného, lebo obsahujú fyzikálny nezmysel, mimočasové zrýchlenie (a), ako podiel objektívne neexistujúcej, mimo časovej rýchlosti (v), s časom (t), (a = v/t) a to mimo času (t) trvania tohto zrýchlenia.

---------------------------------------------------------------

Pán predseda vlády SR, Róbert Fico!

Fyzika je preto najťažším vyučovacím predmetom, lebo obsahuje tu uvedené mimo časové fyzikálne nezmysly, ktoré s objektívne reálnymi zákonmi materiálnej prírody, ako aj so zdravým rozumom (logikou) nemá nič spoločného.

Zdravý rozum študujúcich občanov SR, tieto nezmysly (našťastie) odmieta vziať do úvahy, čo sa prejavuje hromadným odporom študujúcich občanov SR, k vyučovaciemu predmetu fyzika.

Pokiaľ sa z fyziky neodstránia tu uvedené mimo časové a mimo priestorové fyzikálne nezmysly, ako aj ich obhajcovia, mentálne narušení zamestnanci FÚ SAV a tiež aj učitelia fyziky, ktorí tie nezmysly vyučujú, trestuhodne (no nie trestane) šíria na školách a univerzitách SR, žiadna školská reforma v SR nebude úspešná.

Dovtedy, títo mentálne narušení bludári budú Vašu vládu otravovať rôznymi nezmyselnými požiadavkami, manifestáciami a štrajkmi.

S pozdravom: Alexander JÁRAY.

-----------------------------------------------------------------------

Odkaz pre posudzovateľa tohto podnetu!

Už som svoj podnet, adresovaný pánovi predsedovi vlády SR, Róbertovi Ficovi, považoval za ignorovaný. O to viac ma prekvapila a potešila informácia o postúpení môjho podnetu na ďalšie konanie.

Ak tento môj (reálny) podnet bude akceptovaný, tak pán predseda vlády SR, môže sa dostať do povedomia vedeckej obce celého sveta, lebo v podnete je uvedený kardinálny omyl fyziky a to pôsobenie abstraktnej, mimo časovej, preto nehybnej sily (F), na dráhe (s), čo je logický ako aj fyzikálny nezmysel. Pritom tento abstraktný nezmysel tvorí podstatu fyzikálnej veličiny zvanej práca (A = F.s).

Ak by sa pomocou pána predsedu vlády, ten kardinálny omyl podarilo odstráni z fyziky, pán predseda vlády môže s pravdepodobnosťou 101% ašpirovať na Nobelovú cenu za fyziku. Pritom neide o nič zložitého, ale zato ide o šokujúce odhalenie a to hlavne pre vedeckú obec SR, i celého sveta.

Súčasne odporúčam čítať obsah diskusii k predmetnému článku, lebo v tejto diskusii je dôkaz zhubnej činnosti učiteľov na degenerované myslenie študujúcich občanov SR.

S pozdravom Alexander JÁRAY.

(Na úprave článku sa priebežne pracuje.)

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

INEKO

INEKO

117 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu