Opis revolučného, (3D) trojrozmerného experimentálneho dôkazu všetkých relativistických fyzikálnych ilúzií, heréz (osobných dojmov a pocitov fyzikov), ktorého pravdivosť (okrem mňa) ešte ani raz nebola experimentálne overená ani jedným relativistickým fyzikom, či fyzikálnym ústavom a to na celom svete.
Pravdivosť tohto experimentálneho dôkazu je relativistickými fyzikmi arogantne, reflexívne (až s bezočivou drzosťou) ignorovaná, odmietaná.
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Obludnosť záverov relativistickej fyziky (ako aj obludnosť fyzikálnej paradigmy, čiže obludnosť spôsobu myslenia relativistických fyzikov) spočíva v jej logicky, ako aj prakticky nezmyselnom tvrdení, že:
"NEEXISTUJE ŽIADNY MERATEĽNÝ ROZDIEL MEDZI STAVOM":
1.) nehybnosti,
2.) zotrvačného pohybu a
3.) zrýchleného pohybu materiálnych telies.
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Obludnosť záverov relativistickej fyziky (ako aj obludnosť fyzikálnej paradigmy, čiže obludnosť spôsobu myslenia relativistických fyzikov) spočíva v jej logicky, ako aj prakticky nezmyselnom tvrdení, že v tu uvedených troch pohybových stavoch materiálnych telies (vraj):
"PREBIEHAJÚ VŠETKY FYZIKÁLNE PROCESY ÚPLNE ROVNAKO".
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Revolučnosť tohto (3D) trojrozmerného experimentálneho dôkazu spočíva v tom, že on veľmi jednoduchým spôsobom (bez matematického aparátu), ale pritom prísne vedeckou, prísne experimentálnou metódou, identifikuje,
"DOKAZUJE EXISTENCIU ANTAGONISTICKÉHO ROZDIELU"
medzi vyššie uvedenými tromi pohybovými stavmi materiálnych telies.
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Revolučnosť tohto (3D) trojrozmerného experimentálneho dôkazu spočíva v tom, že on tým identifikovaným diferenčným rozdielom, vyvracia všetky krkolomné, všetky nelogické a preto iba primitívne, iba pocitové, iba dojmové, doslova iba účelovo vykonštruované, relativistické, iba výhovorkové fyzikálne bludy,
O NEEXISTENCII MERATEĽNÉHO ROZDIELU MEDZI:
1.) nehybnosťou, 2.) zotrvačným a 3.) zrýchleným pohybom materiálnych telies.
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Revolučnosť tohto (3D) trojrozmerného experimentálneho dôkazu spočíva v tom, že on svojimi exaktnými závermi vyvracia tie fyzikálne bludy, ktoré na fyziku mentálne nedostatoční učitelia fyziky škôl a univerzít SR, ako aj im podobní zamestnanci FÚ SAV, za štátne financie, pritom beztrestne vyučujú, čiže na silu vnucujú študujúcim občanom SR, na školách a univerzitách SR, ako experimentom overené fyzikálne pravdy, ktorých pravdivosť si ale ani oni sami, tu na Zemi, ešte ani raz experimentálne nepreverili.
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Najväčším experimentom neovereným fyzikálnym klamstvom, bludom, ktorý aj v súčasnosti (aj v roku 2017) tvorí existenčný základ klasickej (Newtonovskej) fyziky, ako aj existenčný základ (Einsteinovej) relativistickej fyziky a ktorý je učiteľmi fyziky, ako aj zamestnancami FÚ SAV, za štátne financie beztrestne vyučovaný, čiže na silu nanútený študujúcim občanom SR, na školách a univerzitách SR, ako vedecká, čiže ako experimentálne dokázaná pravda prírody, je nasledovný super fyzikálny blud, super fyzikálne klamstvo:
„Žiadnym experimentálnym meraním, žiadnou vedeckou metódou nedá sa dokázať rozdiel medzi účinkami gravitačného poľa Zeme (g) a medzi účinkami zrýchlenej sústavy, čiže účinkami zrýchlenej rakety pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), lebo v obidvoch (antagonisticky odlišných) pohybových sústavách fyzikálne procesy prebiehajú úplne, čiže na nerozoznanie rovnako." !?!?
Podľa toho super primitívneho fyzikálneho bludu, podľa toho super primitívneho fyzikálneho klamstva, žiadnym experimentálnym meraním nedá sa dokázať rozdiel medzi nehybným stavom telies ležiacich na povrchu Zeme, v jej gravitačnom poli (g) a medzi nehybným stavom telies ležiacich na podlahe zrýchlenej rakety pohybujúcej sa zrýchlením (a = g) kozmickým priestorom po dráhe (s = 1/2.a.t.t).
Z čoho následne plynie ďalší super primitívny, iba dojmový fyzikálny blud a to, že:
„Nehybný stav telies ležiacich na povrchu Zeme, v jej gravitačnom poli (g), je v skutočnosti zrýchleným pohybom telies kozmickým priestorom, so zrýchlením (a) o hodnote (a = g), po dráhe (s = 1/2.a.t.t).“
(A psychiatri furt nič.)
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Revolučnosť tohto (3D) trojrozmerného experimentálneho dôkazu spočíva v tom, že on, jednoznačne a nespochybniteľne identifikuje, robí očami viditeľným ten rozdiel, ktorý je aj pre mentálne nedostatočných relativistických fyzikov SR, očami neviditeľný a preto pre nich neexistujúci a to nasledovným, veľmi jednoduchým, pritom revolučne objavným spôsobom.
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Objavnou, revolučnou, filozofickou i logickou ideou toho (3D) trojrozmerného experimentálneho dôkazu je (pre mentálne nedostatočných učiteľov fyziky škôl a univerzít SR, ako aj pre zamestnancov FÚ SAV), dosiaľ nepoznaná a preto podľa ich osobných dojmov a pocitov, ani neexistujúca, ale pritom experimentom jednoznačne dokázateľná, nasledovná diferencia materiálnej prírody:
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
A.) Gravitačná sila F(g), mení (lomí) kolmý - vertikálny smer svojho (abstraktného) vektora, ktorým ona (z hora) pôsobí (tlačí) na materiálne telesá ktoré sa následne pohybujú, v tomto prípade iba na (2D) dvojrozmernej 45° naklonenej rovine,
v paralelnom, čiže v rovnobežnom smere so smerom 45° naklonenej roviny, ako je to znázornené na obraze č.1.

B.) Zotrvačná sila F(a), mení (lomí) kolmý - vertikálny smer svojho (abstraktného) vektora, ktorým ona (z dola) pôsobí (tlačí) na materiálne telesá ktoré sa následne pohybujú, v tomto prípade iba na (2D) dvojrozmernej 45° naklonenej rovine,
v kolmom smere na 45° naklonenú rovinu, ako je to znázornené na obraze č.2.

Rozdiel medzi smerom lomu vektora gravitačnej sily F(a) a smerom lomu vektora zotrvačnej sily F(a), v tomto prípade iba na (2D) dvojrozmernej 45°naklonenej rovine,
TVORÍ TÚ OBJAVNÚ, TÚ REVOLUČNÚ, 90° VEKTOROVÚ DIFERENČNÚ HODNOTU.
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Tento, i keď očami neviditeľný, preto pre mentálne nedostatočných jedincov, pre učiteľov fyziky, ako aj pre im podobných zamestnancov FÚ SAV ani neexistujúci, ale pritom objektívne identifikovateľný, revolučný, nie len logicky, ale aj prakticky, čiže aj:
EXPERIMENTÁLNE DOKÁZATEĽNÝ, 90° VEKTOROVÝ ROZDIEL
v smerovaní lomených vektorov gravitačnej sily F(g) a zotrvačnej sily F(a),
od základu na ruby mení, od základu búra všetky relativistické princípy, ako aj všetky relativistické zákony Newtonovej „Klasickej fyziky“, ale aj všetky veľmi komplikované a pritom nelogické postuláty a teórie Einsteinovej „Relativistickej fyziky“.
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Je tu ale jedna veľká a neprekonateľná mentálna bariera, ktorá bráni pochopenie tohto revolučného a preto aj veľmi jednoduchého (3D) trojrozmerného experimentu.
Tá mentálna bariera, spočíva v tom, že ten objektívne existujúci a
EXPERIMENTÁLNE DOKÁZATEĽNÝ, 90° VEKTOROVÝ ROZDIEL
vsmerovaní lomu (abstraktného) vektora zotrvačnej sily F(a), voči smeru lomu (abstraktného) vektora gravitačnej sily F(g), počas ich pôsobenia na materiálne telesá, pohybujúce sa v tomto prípade iba na (2D) dvojrozmernej 45° naklonenej rovine,
ani pozorovateľ nachádzajúci sa v zrýchlenej sústave (a), čiže ani pozorovateľ nachádzajúci sa v zrýchlenej rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g),
ale ani pozorovateľ nachádzajúci sa na povrchu Zeme v jej gravitačnom poli (g),
NEMÔŽE SVOJIM ZRAKOM IDENTIFIKOVAŤ,
nemôže ten objavný, ten revolučný diferenčný 90° rozdiel svojimi očami vidieť.
To zase preto, lebo vektory nemajú váhu, nemajú ani hmotnosť. Vektory nedajú sa kúpiť, ani ukradnúť. Vektory nepodliehajú triednemu boju, ani náboženským dogmám.
Vektory sú iba intelektuálne, abstraktné filozofické kategórie a preto oni nie sú očami viditeľné.
Vektory v materiálnej forme neexistujú. Vektory prezentujú iba intelektuálny smer priebehu (dvoch diametrálne, až antagonisticky odlišných) silových interakcii medzi dvomi telesami.
Vektory sú iba ideovou súčasťou (dvoch diametrálne odlišných) silových interakcii, ktoré prebiehajú medzi najmenej dvomi telesami a to buď s rovnakou, alebo s nie rovnakou hybnosťou.
Preto ani ten objavný 90° vektorový rozdiel nie je očami viditeľný. Ten objavný 90° vektorový rozdiel je viditeľný iba vrodeným ľudským intelektom, iba logickou úvahou, čiže iba od prírody darovanouschopnosťou jedinca vidieť javy a zákony materiálnej prírody reálne, globálne, absolútne, čiže v harmónii s ostatnou matériou kozmického priestoru, aj to iba vo svojom vedomý, iba vo svojej hlave.
(Podľa hesla: „Všetko so všetkým súvisí!“)
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Z neschopnosti logicky myslieť a preto aj z neschopnosti vidieť a následne akceptovať aj očami neviditeľné, preto iba latentné, ale pritom objektívne existujúce javy a zákonitosti materiálnej prírody, čiže z mentálnej nedostatočnosti učiteľov fyziky SR, ako aj zamestnancov FÚ SAV, pramení (aj) tento ich super primitívny, super bludný fyzikálny záver:
"Všetky fyzikálne javy a zákonitosti materiálnej prírody prebiehajú úplne rovnako, ako v gravitačnom poli Zeme (g), tak aj v zrýchlenej sústave (a), čiže v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g)."
Tento super primitívny, super bludný fyzikálny záver, na fyziku mentálne nedostatočných jedincov, v konečnom dôsledku vedie k ďalšiemu super bludnému fyzikálnemu záveru, že:
"NEHYBNÝ STAV TELIES JE TOTOŽNÝ SO ZRÝCHLENÝM POHYBOM TELIES KOZMICKÝM PRIESTOROM."
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Tento veľmi primitívny super blud učiteľov fyziky SR, ako aj zamestnancov FÚ SAV, platí do dnešných dní iba preto, lebo on sa nejaví ako fyzikálny blud vtedy, keď sledujeme pohyb telesa, v tomto prípade na (2D) dvojrozmernej 45° naklonenej rovine, ako v gravitačnom poli Zeme (g), tak aj v zrýchlenej sústave (rakete) pohybujúcej sa zrýchlením (a = g),
IBA OČAMI, IBA ZRAKOM
ale bez mentálnej schopnosti (bez od prírody darovaného talentu) logicky myslieť, preto bez schopnosti pohyb telies, v tomto prípade iba na (2D) dvojrozmernej 45° naklonenej rovine, dať do dialektickej súvislosti so všetkým materiálnymi objektmi kozmického priestoru.
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Keď sledujeme pohyb telies, v tomto prípade iba na (2D) dvojrozmernej 45° naklonenej rovine, ako v gravitačnom poli Zeme (g), tak aj v zrýchlenej sústave (v rakete) pohybujúcej sa zrýchlením (a = g),
IBA OČAMI, IBA ZRAKOM
ale bez hlbokej logickej úvahy, bez schopnosti zosúladiť, zharmonizovať tie dva úplne odlišné, až antagonistické druhy pohybov materiálnych telies, s ostatnými materiálnymi entitami kozmického priestoru,
VTEDY SLEDUJEME POHYB TELIES TAKÝM ISTÝM SPÔSOBOM AKO HO SLEDUJE TOTO TEĽA.

------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Vec sa radikálne nezmení ani vtedy, keď ten, pre učiteľov fyziky SR, ako aj pre zamestnancov FÚ SAV, očami neviditeľný, (preto pre nich ani neexistujúci) ale napriek tomu objektívne existujúci, 90° rozdiel v smerovaní (v lome) vektora zotrvačnej sily F(a), voči smerovaniu (lomu) vektora gravitačnej sily F(g), ktoré pôsobia na telesá počas ich pohybu, v tomto prípade iba na (2D) dvojrozmernej 45°naklonenej rovine,
aplikujeme aj na (3D) trojrozmernú 45° naklonenú rovinu, ako je to znázornené na obraze č.3.

V tom prípade ale už dostaneme binárny (dvojitý) lom vektora zotrvačnej sily F(a), ako aj binárny (dvojitý) lom vektora gravitačnej sily F(g).
Rozdiel medzi binárnym (dvojitým) lomom vektora zotrvačnej sily F(a), a binárnym (dvojitým) lomom vektora gravitačnej sily F(g) sa zachováva aj naďalej a tvorí konštantnú, 90° hodnotu.

Ale ani pri pohybe telesa, v tomto prípade už na (3D) trojrozmernej 45° naklonenej rovine, ako pozorovateľ nachádzajúci sa v zrýchlenej sústave (a), čiže v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), tak ani pozorovateľ nachádzajúci sa na povrchu Zeme v jej gravitačnom poli (g),
nebude schopný vidieť očami, nebude schopný iba očami identifikovať ten objavný a preto revolučný, konštantný 90° rozdiel medzi smerovaním binárneho (dvojitého) lomu vektora zotrvačnej sily F(a) voči binárnemu (dvojitému) lomu vektora gravitačnej sily F(g).
Pozorovateľ nachádzajúci sa v zrýchlenej sústave (a), čiže v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), iba na základe jeho očného videnia pohybu materiálneho telesa, v tomto prípade už na (3D) trojrozmernej 45° naklonenej rovine, naďalej bude môcť sebavedome tvrdiť,
že pohyb telesa, v tomto prípade už na (3D) trojrozmernej 45° naklonenej rovine, v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), je identický, je totožný, je ekvivalentný s pohybom telesa, v tomto prípade už na (3D) trojrozmernej 45° naklonenej rovine, v gravitačnom poli Zeme (g).
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Očami neviditeľný, ale objektívne existujúci, pritom konštantný, 90° rozdiel medzi smerovaním binárneho (dvojitého) lomu vektora zotrvačnej sily F(a), ktorý vzniká pri pohybe telesa, v tomto prípade už na (3D) trojrozmernej 45° naklonenej rovine, v zrýchlenej sústave, čiže v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g),
voči smerovaniu binárneho (dvojitého) lomu vektora gravitačnej sily F(g), ktorý vzniká pri pohybe telesa, v tomto prípade už na trojrozmernej (3D) 45° naklonenej rovine, v gravitačnom poli Zeme (g),
BUDE OČAMI VIDITEĽNÝ AŽ VTEDY,
keď tie dve telesá opustia, v tomto prípade už (3D) trojrozmernú 45° naklonenú rovinu, ktorá sa nachádza v gravitačnom poli Zeme (g), ako aj v zrýchlenej sústave, čiže v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), čiže až vtedy
KEĎ TIE DVE TELESÁ VYSTÚPIA Z DVOCH DIAMETRÁLNE ODLIŠNÝCH, AŽ ANTAGONISTICKÝCH SILOVÝCH INTERAKCII.
To preto, lebo až potom tie dve telesá budú smerom ich vlastného zotrvačného pohybu prezentovať ten vytúžený, očami viditeľný, 90° rôzne smerovaný, diferenčný silový účinok (abstraktného) binárne zalomeného očami neviditeľného vektora zotrvačnej sily F(a), voči silovému účinku (abstraktného) binárne zalomenému vektoru gravitačnej sily F(g), ktoré na ne objektívne pôsobili, v tomto prípade už (3D) trojrozmernej 45° naklonenej rovine,
ale ktorých objavný, revolučný, 90° rozdiel v ich smerovaní nedal sa očami identifikovať počas pohybu telies na trojrozmernej (3D) 45° naklonenej rovine.
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Až keď tie dve telesá opustia, v tomto prípade už (3D) trojrozmernú 45° naklonenú rovinu, až keď vystúpia z (diametrálne odlišnej) gravitačnej, ako aj zotrvačnej silovej interakcie, až vtedy tento revolučný (3D) trojrozmerný experiment vytvorí aj očami videný (aj pre teľatá viditeľný)
90° diferenčný rozdiel medzi silovými účinkami gravitačného poľa Zeme (g) a medzi silovými účinkami zotrvačnej sústavy, rakety pohybujúcej sa zrýchlením (a = g)!!!
Až vtedy, keď tie dve telesá opustia, v tomto prípade už (3D) trojrozmernú 45° naklonenú rovinu, tento revolučný (3D) trojrozmerný experiment, dokáže jednoznačne a nespochybniteľne zviditeľniť tie fyzikálne bludy, ktorými učitelia fyziky SR, ako aj zamestnanci FÚ SAV, za štátne financie, pritom beztrestne a
na silu ohlupujú študujúcich občanov Slovenskej republiky na školách a univerzitách SR.

Až vtedy, keď tie dve telesá opustia, v tomto prípade už (3D) trojrozmernú 45° naklonenú rovinu, tento revolučný (3D) trojrozmerný experiment, dokáže aj to, že Galileo, Newton, ako aj Einstein, boli jedinci s vrodenou mentálnou nedostatočnosťou k pochopeniu objektívne existujúcich, jednoznačne interpretovateľných a preto nie iba iluzórnych – nie iba relativistických, (nie iba:
„i tak še da, i tak še da", zákonov pohybu matérie.

Až vtedy,keď tie dve telesá opustia (v tomto prípade už (3D) trojrozmernú 45° naklonenú rovinu), tento revolučný (3D) trojrozmerný experiment, dokáže to, že:
"Fyzikálne javy a zákonitosti materiálnej prírody neprebiehajú úplne rovnako, ako v gravitačnom poli Zeme (g), tak aj v zrýchlenej sústave, čiže v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g)."
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Keďže mentálna bariera, čiže mentálna nedostatočnosť učiteľov fyziky škôl a univerzít SR, ako aj im podobných zamestnancov FÚ SAV, všemožne bráni im pochopiť (ako vždy doteraz) aj závery tohto revolučného a pritom veľmi jednoduchého experimentálneho dôkazu,
preto v tejto veci je užbezpodmienečne potrebný silový - direktívny zásah jedincov s logickým myslením, ako aj s reálnym videním globálnej, objektívne existujúcej reality panujúcej v materiálnej prírode, ktorí by mocou ich úradov, ako aj mocou ich politickej funkcie i autority,
prinútili mentálne nedostatočných učiteľov fyziky škôl a univerzít SR, ako aj im podobných zamestnancov FÚ SAV k tomu, aby oni bez odvrávania, povinne preverili výsledok tohto revolučného a pritom veľmi jednoduchého (3D) experimentálneho dôkazu, nie len ich fyzikálnych bludov, ale aj ich mentálnej nedostatočnosti a aby výsledok tohto revolučného experimentálneho dôkazu aj následne povinne akceptovali, ako aj vyučovali na školách a univerzitách SR.
A aby už konečne predstali za štátne financie beztrestne ohlupovať študujúcich občanov na školách a univerzitách SR, ich primitívnymi fyzikálnymi bludmi, ktorých bludný obsah jednoznačne a pritom vedeckým spôsobom dokazuje práve výsledok tohto revolučného, (3D) trojrozmerné ho experimentu,
ktorého revolučný obsah ale nie je im pre ich mentálnu nedostatočnosť pochopiteľný a ktorého pravdivosť si oni nikdy, nikde a nikým na celom svete, ani raz experimentálne neoverili a ktorého experimentálne overenie s bezočivou drzosťou už 40 rokov odmietajú previesť.

Vedecko akademická obec (aj) SR, sebavedome tvrdí, že relativistické efekty predpokladané Galileovym „Princípom relativity“, čiže ich nulové výsledky merania vplyvu rôzne veľkých zotrvačných rýchlosti na fyzikálne vlastnosti pohybujúcich sa telies,
ako aj relativistické efekty, predpokladané Einsteinovými „Teóriami relativity“, čiže ich nulové výsledky merania rozdielov medzi nehybnosťou telies v gravitačnom poli Zeme (g) a ich zrýchleným pohybom v rakete pohybujúcej sa zrýchleným pohybom (a = g) vesmírnym priestorom, sú mnohými experimentmi jednoznačne a opakovane (veľmi dobre) dokázané.
Ibaže experimentálne merané rôzne veľké tlaky zrážok dvoch telies s rovnakou a nie rovnakou hybnosťou, tú sebavedomosť vedecko akademická obce od základov, čiže na ruby vyvracajú.
To preto lebo tlaky zrážky dvoch telies s rovnakou hybnosťou, nie sú totožné s tlakmi zrážok dvoch telies s nie rovnakou hybnosťou.
(I keď ich relatívna rýchlosť vzájomného približovania sa, je vždy rovnaká.)
Ale aj tu opísaný experimentálny dôkaz pohybu telies po (3D) trojrozmernej 45° naklonenej rovine, ako v gravitačnom poli Zeme (g), tak aj v rakete pohybujúcej sa zrýchleným pohybom (a = g) vo vesmírnom priestore, od základu, čiže na ruby vyvracia nulové relativistické efekty, predpokladané Einsteinmi teóriami relativity.
Pritom je potrebné poznamenať, že tu uvedené dva experimentálne dôkazy bludov relativistickej fyziky, ale aj mentálnej nedostatočnosti učiteľov fyziky SR, ako aj zamestnancov FÚ SAV, nikdy, nikým a nikde na svete neboli (ani raz) experimentálne preverené.
Na veci je najviac zarážajúce to, že učitelia fyziky SR ako aj zamestnanci FÚ SAV, tie dva experimentálne dôkazy všetkých bludov relativistickej fyziky, čiže aj ich vlastných bludov, s bezočivou drzosťou už 40 rokov odmietajú preveriť.
V záujme, učiteľmi fyziky, ako aj zamestnancami FÚ SAV, ohlupovaných študujúcich občanov SR,je potrebné bezpodmienečne nariadiť povinné experimentálne preverenie pravdivosti obsahu tu uvedených dvoch, objavných a preto revolučných dôkazov, už aj preto, lebo oni ani raz neboli relativistickými fyzikmi preverené.
Bez tejto experimentálnej previerky, žiadna reforma školstva SR, nie je možná.
------ Kto ignoruje experimentálne dôkazy omylov fyziky, je na fyziku mentálne nedostatočný. ------
Na diskusné príspevky jedincov, ktorí sú na fyziku mentálne nedostatoční, odmietam reagovať, čiže odmietam strácať na nich čas. Ja som ochotný diskutovať iba o obsahu protokolov, v ktorých sa nachádzajú výsledky merania pohybu telies na (3D) trojrozmernej 45° naklonenej rovine, ako v gravitačnom poli Zeme (g), tak aj v zrýchlenej rakete, ktorá sa pohybovala zrýchlením (a = g).
Keďže také protokoly neexistujú, lebo také merania sa v dejinách relativistickej fyziky ani raz neuskutočnili, preto ja menám žiadny dôvod strácať čas s jedincami, ktorí by si chceli v tejto diskusii liečiť iba svoje komplexy menejcennosti.
Článok sa priebežne (každých 24 hod) aktualizuje.