aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Neskonale skromným a geniálne, geniálnym, géniom, čiže géniom na tretiu, (G3 ) (priestorovým, kubickým génom) som preto, lebo ja nie som iba veriacim človekom , ale v prvom rade mysliacim človekom .
Nenechám sa nikdy ovplyvniť ľudskými výrokmi, ktorých obsah som jednoznačne nepochopil a ktorých pravdivosť som si nepreveril pomocou experimentálneho dôkazu .
Nikoho nehodnotím podľa jeho rečí, ale podľa jeho skutkov.
Nemám rešpekt voči žiadnej ľudskej autorite .
Som absolútne slobodným a šťastným jedincom.
Jediným mojím problémom je tá skutočnosť, že žijem v ľudskej spoločnosti, ktorá je vždy naklonená uveriť v reči umelých, synteticky vyrobených autorít, a nie experimentálne podloženým dôkazom . A to aj v dobe, keď tie prázdne reči prázdnych ľudí, doviedli ľudstvo do celosvetovej ekonomickej a morálnej krízy.
Žijem v spoločnosti totálnych titulovaných blbcov !!!
Ako exaktný dôkaz mojej skromnej, i keď veľmi zriedkavej
výnimočnej geniality na tretiu (G3 ),
ako aj totálnej primitivity matematikov celého sveta na tretiu (P3 ), uvádzam spôsob matematického rozboru postupu derivácie funkcie:
y = x2 ,
primitívnymi a bezcharakternými matematikmi celého sveta ale hlavne matematikmi SR.
Tento rozbor prevediem čo najjednoduchšou formou, aby on bol pochopiteľný aj takému človeku, ktorý o matematike nič nevie.
Matematici celého sveta, označení skratkou (P3 ) tento rozbor prevádzajú nasledovne:
1. dy/dx = [ (x + dx)2 – x2 ]/dx
2. dy/dx = [x2 + 2x.dx + dx2 - x2 ]/dx
3. dy/dx = (2x.dx + dx2 ) /dx
4. dy/dx = 2x.dx/dx + ?
5. dy/dx = 2x + ?
Čo by si matematický laik mal všimnúť na tomto rozbore je to, čo matematici urobili pri prechode z tretieho kroku rozboru na štvrtý krok, čiže:
3. dy/dx = (2x.dx + dx2 ) /dx
4. dy/dx = 2x.dx/dx + ?
Aj pre matematického laika musí byť záhadou, ako sa matematici celého sveta dostali k hodnote rovnice štvrtého kroku, a následne k rovnici piateho kroku:
4. dy/ dx = 2x. dx / dx
5. dy/ dx = 2x
Prirodzená, na školách celého sveta vyučovaná, matematická úprava rovnice tretieho kroku úpravy rozboru, by mala (musela ) vyzerať nasledovne:
3. dy/ dx = (2x. dx + dx2 ) / dx
4. dy/ dx = 2x. dx / dx + dx2 / dx
5. dy/ dx = 2x + dx
Preto že:
4a. 2x. dx / dx = 2x;
4b. dx2 / dx = dx ;
No a teraz sa vynára kardinálna otázka súčasnej matematiky a to:
„Prečo matematici celého sveta od zrodu diferenciálneho počtu, nepokračujú pri úprave rovnice tretieho kroku, podľa vlastných matematických pravidiel“ ?
Na túto zásadnú otázku matematiky, každý jeden matematik na celom svete odpovie nasledovne:
dx je nekonečne malá hodnota, preto hodnota a dx2 je ešte menšia, čiže nekonečne, nekonečná malá hodnota. Preto hodnotu dx2 z predmetnej rovnici jednoducho odstránime (vyhodíme).
(Ak by od nekonečne malej hodnoty dx, mohla existovať ešte menšia, čiže nekonečno, nekonečne malá hodnota, potom by mohla existovať aj nekonečne, nekonečne, nekonečne malá hodnota, atd. čiže blud nad bludom.
Matematikom chýba zdravý robotnícky a sedliacky rozum k tomu, aby pochopili, že od nekonečne malej hodnoty už menšia hodnota neexistuje.)
Na moju otázku: Mám to chápať tak, že keď sa pred matematiku postaví neriešiteľný problém, tak matematici ho z matematiky jednoducho vyhodia ?
Odpoveď všetkých matematikov sveta znie jednoznačne: Áno!!!
Súčasná matematika pri stanovení pravidiel smerujúcich k stanoveniu hodnoty prvej derivácie funkcii, ignoruje základné pravidlá delenia, len preto aby dokázala oprávnenosť jej diferenciálneho bludu.
Preto k odhaleniu zločinnosti a nezmyselnosti záverov súčasnej matematiky stačí použiť iba jej vlastné zákony pre delenie čísel, konkrétne deliť rovnicu tretieho kroku rozboru matematickými pravidlami o delení čísel nasledovne:
3. dy/dx = (2x.dx + dx2 )/dx
4. dy/dx = 2x. dx/dx + dx2 /dx
5. dy/dx = 2x + dx
Tento výsledok je na sto honov vzdialený od nezmyselnej matematickej hodnoty:
(5. dy/dx = 2x) ≠ ( 5. dy/dx = 2x + dx )
ktorú s podporou štátu šíria polo sprostí (ani v sprostosti nedokonalí) a bezcharakterní matematici, na školách Slovenskej republiky i celého sveta, ako rovnicu pravdivú.
Rozdiel medzi primitívnym klamstvom matematikov celého sveta a mojou skromnou, no geniálne, geniálnou matematickou pravdou, vyjadruje nerovnosť:
2x ≠ 2x + dx;
Vzhľadom na tu zverejnené argumenty ja môžem oprávnene vyhlásiť, že riaditeľ matematického ústavu AV ČR, Milan Tvrdý , ako aj riaditeľ matematického ústavu SAV, Nikolaj Dvurčenskyj , sú myslenia neschopné, teda dementné (idiotské) osoby, ktorí im mentálne nedostupné matematické problémy riešia tak, že ich jednoducho z matematiky vyhodia.
Predstava cteného čitateľa tohto článku o tom, že mnou klasifikovaní jedinci by sa nedajbože urazili za moju klasifikáciu ich osobností, je absolútne mylná predstava.
Tu menovaní sú si vedomí svojej demencie, (debility) no pokiaľ oni za svoju dementnú činnosť od štátu dostávajú peniaze, nemajú sa proti mojím matematickým dôkazom, ako aj proti mojej klasifikácii ich intelektu prečo ohradzovať.
Na škodu študujúcich občanov Slovenska a Českej republiky.
Moja geniálne, geniálna, genialita, čiže genialita na tretiu, G3 vyplýva z toho, že ja ako jediný človek na Zemi, nenaletel som na primitívny matematický podvod pri stanovení
prvej derivácie funkcie y = x2 ,
ale že iba ja som pomocou samotných pravidiel matematiky o delení čísel, odhalil ten super matematický podvod.
Moja genialita dosiahne hodnotu G3* až potom, keď sa na školách celého sveta prestane vyučovať nezmyslený, ba až idiotský spôsob odvodzovania hodnoty derivácii všetkých matematických funkcii.
Ale to už nezáleží len na mne.
1. K pochopeniu obsahu tohto článku nestačí iba sexuálna prax, či sledovanie relácii typu: Vyvolení, Izabela, Manuela, jednoducho Mária, Panelák, alebo televízne správy, či Slovensko hľadá super stár.
2. K pochopeniu obsahu tohto článku, je potrebná najmenej 20 ročná matematicko fyzikálna prax a požehnanie od Boha . (To v prvom rade.)
Ak máš prax iba z prvého odstavca, tak sexuj, pozeraj sa na televíziu, čítaj bulvár, ale nevyjadruj sa k obsahu toho článku.
Keď by ťa náhodou šlo poraziť s obsahu tohto môjho geniálneho pojedenia, tak ja budem len rád. Svet sa obráti k lepšiemu až potom, keď všetkých štátom platených šíriteľov matematických sprostostí trafí šľak.
Ako nezainteresovaný, musím potvrdiť, že skutočne ten JÁRAY je aj matematický génius.
V Košiciach, dňa 13. 11. 2011.