***Rozhovor s grázlom o násobení čísel.

Tento rozhovor má poslúžiť Generálnej prokuratúre k uľahčeniu jej rozhodnutia vo veci mojej žaloby podanej na štátom platených dementných šíriteľov matematických a fyzikálnych bludov na školách a univerzitách SR, ktorým sa podarilo občanov SR degenerovať na takú úroveň, že oni svojich ohlupovačov ešte aj ochraňujú.

Písmo: A- | A+
Stesti, co je to stesti, poze numerá bez expeonentu.
Stesti, co je to stesti, poze numerá bez expeonentu. 

  aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sssssssssssssssssssssssssssssss

sssssssssssssssssssssssssssss

Rozhovor JÁRAY-Dvurčneskij

Touto cestou predkladám širokej laickej i odbornej verejnosti, môj rozhovor s riaditeľom Matematického Ústavu SAV, pánom :        

prof. RNDr. Anatolijom Dvurčenskijom DrSc.

Úvodom dovolím si predstaviť účastníka tohto rozhovoru:

Prof. RNDr. Anatolij Dvurčenskij DrSc.

Je riaditeľom Matematického ústavu SAV, ako aj vedec roka 2005.

 Jeho najdôležitejšie vedecké výsledky sú nasledovné:
Vyriešenie problému združených rozdelení pozorovateľných v kvantových logikách (spolu s doc. RNDr. Pulmanovou, DrSc.), Zovšeobecnenie a aplikácie Gleasovnovej vety v kvantových logikách Hilbertovho priestoru, tenzorový súčin diferenčných posetov, reprezentácia pseudo MV-algebier a pseudo efektových algebier pomocou unikátnych čiastočne usporiadaných grúp.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slávny výrok Anatolija Dvurčenskijho:

Matematik musí veľa vedieť, aby mohol málo povedať.“

Priebeh rozhovoru je nasledovný:

JÁRAY.

 Pán riaditeľ MÚ SAV, môže vaša osoba reprezentovať úroveň matematických poznatkov slovenských matematikov na najvyššej úrovni ?

Dvurčenskij.

Áno.  

 JÁRAY.

Súhlasíte so mnou, že výsledky z vyučovania matematiky na školách a univerzitách SR sú najhoršie zo všetkých vyučovaných predmetov?

Dvurčenskij.

 Áno.    

JÁRAY.

 Mohli by ste stručne uviesť príčiny tejto neblahej reality.

Dvurčenskij.

Jednoznačne ide o zlý spôsob výučby matematiky a to hlavne z toho dôvodu, že sami učitelia nie sú odborne pripravení vyučovať matematiku.

SkryťVypnúť reklamu

JÁRAY.

Tam kde matematiku vyučuje matematický odborník, tak tam s matematikou nie sú problémy?

Dvurčenskij.

Nie.  

 JÁRAY.

Stručne povedané, keby ste vy osobne vyučovali matematiku, tak vaši žiaci by nemali s matematikou žiadne problémy?

Dvurčenskij.

Nie.  

 JÁRAY.

Pán profesor, ja mám taký malý problém, nie je mi jasné akú mocninu majú celé čísla 2 a 3 v matematike. Mohli by ste mi to vysvetliť.

Dvurčenskij.

O čo vám ide.  

JÁRAY.

Ak by čísla 23 mali spoločného nulového exponenta, tak by to vyzeralo nasledovne: 2; 3, čo by ale v konečnom dôsledku znamenalo, že čísla 23 sú v skutočnosti dve rovnaké čísla, zapísané rôznou formou, preto že platí 2 = 30 = 11; Lebo platí, že každé číslo umocnené na nultú, je číslo 11!

SkryťVypnúť reklamu

Dvurčenskij.

 To môžem podpísať.

 JÁRAY.

Pre prípad, žeby čísla 23 mali spoločné exponenty o hodnote 2, čiže 22; 32; oni by už nereprezentovali čísla 23, ale čísla 4191.

Dvurčenskij. .

Aj to môžem podpísať.

JÁRAY.

Takže aby čísla 23, zachovali svoju predpokladanú matematickú hodnotu, mali by mať jedine exponenty 1; čiže musí platiť 21, 31.

Takže na záver by sa muselo konštatovať, že všetky celé matematické čísla ležiace na osi x, sú čísla s exponentom (1).

Dvurčenskij. 

Vyplýva to z logiky matematiky.

 JÁRAY.

N a teraz túto matematicky - logickú skutočnosť, preverme v matematickej praxi a to na matematickej rovnici:

SkryťVypnúť reklamu

2 . 3 = 6

V zmysle predchádzajúcich záverov, táto rovnica vyzerá nasledovne:

 2. 30  = 6(0+0) =  1

 Pre tento prípad je jedno čo s tými čísla urobíme, či neurobíme, výsledok toho súčinu je vždy číslo 1.

II.   21. 31  = ?

Pre tento prípad s naznačeným súčinom  21. 3 už nič nemôžeme robiť a tak nemôžeme ani tvrdiť, že výsledkom tohto súčinu je číslo 6, lebo ani v súčasnej matematike neplatí, že:

21. 31  = 62lebo 62 = 361  a nie 61.

Keby ale v matematike platilo, že:

21. 31  = 61ak s matematikou by to bolo veľmi zlé.

Takže ako sa matematika dopracovala k tomu, že súčin bez exponenciálnych čísel

2. 3  = 6.

Aké exponenty musia mať čísla 2 a 3 aby výsledkom ich súčinu bolo číslo 6 ? -

Dvurčenskij.

Úprimne sa priznám, že i keď som profesorom matematiky, ja to neviem.

 JÁRAY.

Tak potom prečo sa súčin 2 . 3 = 6,  učí na školách a univerzitách ako pravda SR?

Dvurčenskij.

Úprimne sa priznám, že i keď som profesorom matematiky, ja to neviem.

Tento text organicky doplňujú nasledovné články:

http://jaray.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=206648&bk=42411

http://jaray.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=215377&bk=98564

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karol Galek

Karol Galek

115 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu