***Rozhovor s grázlom o násobení čísel.

Tento rozhovor má poslúžiť Generálnej prokuratúre k uľahčeniu jej rozhodnutia vo veci mojej žaloby podanej na štátom platených dementných šíriteľov matematických a fyzikálnych bludov na školách a univerzitách SR, ktorým sa podarilo občanov SR degenerovať na takú úroveň, že oni svojich ohlupovačov ešte aj ochraňujú.

Písmo: A- | A+
Stesti, co je to stesti, poze numerá bez expeonentu.
Stesti, co je to stesti, poze numerá bez expeonentu. 

  aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sssssssssssssssssssssssssssssss

sssssssssssssssssssssssssssss

Rozhovor JÁRAY-Dvurčneskij

Touto cestou predkladám širokej laickej i odbornej verejnosti, môj rozhovor s riaditeľom Matematického Ústavu SAV, pánom :        

prof. RNDr. Anatolijom Dvurčenskijom DrSc.

Úvodom dovolím si predstaviť účastníka tohto rozhovoru:

Prof. RNDr. Anatolij Dvurčenskij DrSc.

Je riaditeľom Matematického ústavu SAV, ako aj vedec roka 2005.

 Jeho najdôležitejšie vedecké výsledky sú nasledovné:
Vyriešenie problému združených rozdelení pozorovateľných v kvantových logikách (spolu s doc. RNDr. Pulmanovou, DrSc.), Zovšeobecnenie a aplikácie Gleasovnovej vety v kvantových logikách Hilbertovho priestoru, tenzorový súčin diferenčných posetov, reprezentácia pseudo MV-algebier a pseudo efektových algebier pomocou unikátnych čiastočne usporiadaných grúp.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slávny výrok Anatolija Dvurčenskijho:

Matematik musí veľa vedieť, aby mohol málo povedať.“

Priebeh rozhovoru je nasledovný:

JÁRAY.

 Pán riaditeľ MÚ SAV, môže vaša osoba reprezentovať úroveň matematických poznatkov slovenských matematikov na najvyššej úrovni ?

Dvurčenskij.

Áno.  

 JÁRAY.

Súhlasíte so mnou, že výsledky z vyučovania matematiky na školách a univerzitách SR sú najhoršie zo všetkých vyučovaných predmetov?

Dvurčenskij.

 Áno.    

JÁRAY.

 Mohli by ste stručne uviesť príčiny tejto neblahej reality.

Dvurčenskij.

Jednoznačne ide o zlý spôsob výučby matematiky a to hlavne z toho dôvodu, že sami učitelia nie sú odborne pripravení vyučovať matematiku.

SkryťVypnúť reklamu

JÁRAY.

Tam kde matematiku vyučuje matematický odborník, tak tam s matematikou nie sú problémy?

Dvurčenskij.

Nie.  

 JÁRAY.

Stručne povedané, keby ste vy osobne vyučovali matematiku, tak vaši žiaci by nemali s matematikou žiadne problémy?

Dvurčenskij.

Nie.  

 JÁRAY.

Pán profesor, ja mám taký malý problém, nie je mi jasné akú mocninu majú celé čísla 2 a 3 v matematike. Mohli by ste mi to vysvetliť.

Dvurčenskij.

O čo vám ide.  

JÁRAY.

Ak by čísla 23 mali spoločného nulového exponenta, tak by to vyzeralo nasledovne: 2; 3, čo by ale v konečnom dôsledku znamenalo, že čísla 23 sú v skutočnosti dve rovnaké čísla, zapísané rôznou formou, preto že platí 2 = 30 = 11; Lebo platí, že každé číslo umocnené na nultú, je číslo 11!

SkryťVypnúť reklamu

Dvurčenskij.

 To môžem podpísať.

 JÁRAY.

Pre prípad, žeby čísla 23 mali spoločné exponenty o hodnote 2, čiže 22; 32; oni by už nereprezentovali čísla 23, ale čísla 4191.

Dvurčenskij. .

Aj to môžem podpísať.

JÁRAY.

Takže aby čísla 23, zachovali svoju predpokladanú matematickú hodnotu, mali by mať jedine exponenty 1; čiže musí platiť 21, 31.

Takže na záver by sa muselo konštatovať, že všetky celé matematické čísla ležiace na osi x, sú čísla s exponentom (1).

Dvurčenskij. 

Vyplýva to z logiky matematiky.

 JÁRAY.

N a teraz túto matematicky - logickú skutočnosť, preverme v matematickej praxi a to na matematickej rovnici:

SkryťVypnúť reklamu

2 . 3 = 6

V zmysle predchádzajúcich záverov, táto rovnica vyzerá nasledovne:

 2. 30  = 6(0+0) =  1

 Pre tento prípad je jedno čo s tými čísla urobíme, či neurobíme, výsledok toho súčinu je vždy číslo 1.

II.   21. 31  = ?

Pre tento prípad s naznačeným súčinom  21. 3 už nič nemôžeme robiť a tak nemôžeme ani tvrdiť, že výsledkom tohto súčinu je číslo 6, lebo ani v súčasnej matematike neplatí, že:

21. 31  = 62lebo 62 = 361  a nie 61.

Keby ale v matematike platilo, že:

21. 31  = 61ak s matematikou by to bolo veľmi zlé.

Takže ako sa matematika dopracovala k tomu, že súčin bez exponenciálnych čísel

2. 3  = 6.

Aké exponenty musia mať čísla 2 a 3 aby výsledkom ich súčinu bolo číslo 6 ? -

Dvurčenskij.

Úprimne sa priznám, že i keď som profesorom matematiky, ja to neviem.

 JÁRAY.

Tak potom prečo sa súčin 2 . 3 = 6,  učí na školách a univerzitách ako pravda SR?

Dvurčenskij.

Úprimne sa priznám, že i keď som profesorom matematiky, ja to neviem.

Tento text organicky doplňujú nasledovné články:

http://jaray.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=206648&bk=42411

http://jaray.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=215377&bk=98564

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

325 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

243 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu