Školenie Ministerky školstva SR, vysoko ctenej, Martiny Lubyovej. (Zadarmo.)

V tomto školení budem Vás informovať (na najvyššej odbornej úrovni) o problémoch programu pod názvom „Učiace sa Slovensko“, aj to iba v súvislosti s vyučovaním prírodných vied a to konkrétne o antagonistických (neprekonateľných)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vážená pani Ministerka školstva, vedy, výskumu a športu SR

Obrázok blogu

JUDr. Mgr. Martina Lubyová PhD

Keďže v agende MŠ SR sa v súčasnosti nachádza aj realizácia programu pod názvom „UČIACE SA SLOVENSKO“, pričom realizácia tohto programu bude závisieť aj od Vašich osobných rozhodnutí, preto dovolím si Vás informovať o latentných, ale pritom antagonistických (neprekonateľných) úskaliach predmetného programu a to formou fyzikálneho školenia Vašej ctenej osoby, aby Vaše rozhodnutia v tejto veci boli na vysokej odbornej úrovni a preto užitočné pre študujúcich občanova SR.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

V tomto školení budem Vás informovať (na najvyššej odbornej úrovni) o problémoch programu pod názvom „UČIACE SA SLOVENSKO“, aj to iba v súvislosti s vyučovaním prírodných vied a to konkrétne o antagonistických (neprekonateľných) problémoch v súvislosti s vyučovaním predmetu fyzika (+ matematika).

To preto, lebo najhoršie výsledky zo všetkých vyučovacích predmetov na školách a univerzitách SR, dosahujú sa práve v predmete fyzika (+ matematika).

Matematiku ktorá svojou abstraktnou podstatou ignoruje (deformuje) zákony materiálnej prírody, nepovažujem za prírodnú vedu, ale za numerologiu, čiže iba za hru s bezrozmernými číslami, ktoré nie sú kryté matériou.

SkryťVypnúť reklamu

Pre nedostatok priestoru, vynechám horibilné problémy matematiky, pričom poukážem iba na jeden matematicky problém a to na problém s násobením nulou.

Učitelia matematiky na školách a univerzitách SR vyučujú študujúcim občanom tú matematickú poučku, ktorá tvrdí, „že všetko vynásobené nulou, je nula“.

Ibaže učitelia matematiky SR, ani túto matematickú poučku nevedia svojim obetiam (žiakom a študentom) dokázať vedeckou metódou, čiže praktickým, experimentálnym dôkazom. To zase preto, lebo sami učitelia matematiky, nevedia sa vynásobiť nulou tak, aby sa premenili na nulu, presne podľa tej (nezmyselnej) poučky, ktorou oni beztrestne ohlupujú svoje obete.

SkryťVypnúť reklamu

Žiaci a študenti škôl a univerzít SR, sú už natoľko otupení abstraktnými matematickými nezmyslami, že oni ani proti tomuto super matematickému nezmyslu neprotestujú. Oni ho vôbec nevnímajú, oni ho iba bezducho akceptujú, ako všetky ostatné abstraktné matematické nezmysly.

Žrebec počas násobenia nulou.

 x 0 = ?

Ak sa v matematike neurobia potrebné korekcie, keď sa matematika nezmaterializuje, nebude to s neblahými výsledkami výučby matematiky iné, ani po eventuálnom zavedení (úplne zbytočného) programu „UČIACE SA SLOVENSKO“.

Tým som ukončil analýzu abstraktných matematických nezmyslov, beztrestne vyučovaných na školách a univerzitách SR.

SkryťVypnúť reklamu

Problém s vyučovaním predmetu fyzika je oveľa zložitejší, ako s vyučovaním matematiky a to preto, lebo učitelia fyziky (ako aj zamestnanci FÚ SAV) pri opise javov a zákonitosti materiálnej prírody, musia povinne aplikovať abstraktné matematické nezmysly, ktoré zákonito robia aj z materiálnej fyziky iba abstraktný, iba nehmotný, iba nezmyselný, preto veľmi ťažko pochopiteľný vyučovací predmet, (podobný abstraktnej matematike).

Pochopenie argumentov fyziky naráža okrem iného aj na odpor prirodzenej ľudskej logiky, ktorá sa nachádza v génoch človeka už od jeho narodenia a ktorá ho chráni pred klamstvami takým spôsobom, že ho núti podvedome, intuitívne neakceptovať (odmietať, nenaučiť sa, nesnažiť sa strácať čas s pochopením) to, čo nie je objektívne reálnou pravdou, čo neharmonizuje s objektívnou realitou materiálnej prírody.

Drvivá väčšina ľudstva rodí sa so zmyslom pre rozoznanie pravdy od klamstva, ako aj krásy od hnusu.

Tento ochranný mechanizmus prírody, tento vrodený zmyslel pre pravdu a krásu, ľudia strácajú až pobytom na školách a univerzitách (aj) SR.

To preto, lebo pochopenie abstraktných, čiže odmaterializovaných záverov matematiky a ňou splodenej relativistickej fyziky, vyžaduje si bezpodmienečne zlikvidovanie vrodeného ľudského zmyslu pre pravdu a krásu. 

Vyžaduje si bezpodmienečne zbavenie študujúceho človeka jeho zdravého (sedliackeho) rozumu do takej miery, aby študujúci človek odmietal myslieť, aby nebol ochotný kriticky, ale aj analyticky myslieť.

Aby myslenie prenechal iba na učiteľov fyziky a matematiky.

Aby študujúci človek iba automaticky akceptoval (čiže bezduchého memoroval) abstraktné matematické a relativistické fyzikálne nezmysly, ako aj "vysokú autoritu" učiteľov fyziky (+ matematiky).

Keďže geneticky vrodená prirodzená (prírodná) logika u drvivej väčšine ľudí na svete, nedovoľuje im akceptovať (nedovoľuje im pochopiť, nedovolí im naučiť sa) abstraktné matematické a relativistické fyzikálne nezmysly, preto matematika a fyzika, stali sa pre študujúcich ľudí automaticky školskými predmetmi s najhoršími vyučovacím výsledkami (a to na celom svete).

Čo ale pre vývoj ľudstva je dokonca pozitívny jav.

Z tohto dôvodu matematika a fyzika boli a aj v súčasnosti sú najťažšie pochopiteľné vyučovacie predmety a niet logickej príčiny prečo by aj v budúcnosti neboli pre študujúcich ľudí najnepochopiteľnejšie vyučovacie predmety.

Súčasným poslaním školstva (aj) v SR, je systematicky, sofistikovane (a čím skôr) eliminovať vplyv geneticky vrodenej, prirodzenej logiky študujúceho človeka (obrať študujúceho človeka čim skôr o jeho zdravý sedliacky rozum) a to do takej miery, aby študujúci človek bol raz a navždy zbavený prirodzenej ochrany voči klamstvu, čiže prirodzenej ochrany voči relativistickým fyzikálnym a abstraktným matematickým bludom.

Súčasným poslaním školstva (aj) v SR je to, aby študujúci človek tie horibilné fyzikálne a matematické klamstvá a bludy v žiadnom prípade nechápal a aby ich iba odovzdane, poslušne a bez akýchkoľvek kritických pripomienok akceptoval, ako pravdy prírody (aby ani náhodou nezačal uvažovať nad ich nejasným, nad ich nelogickým, ba až super bludným obsahom).

Súčasným poslaním školstva (aj) v SR je to, aby študujúci človek tie abstraktné fyzikálne a matematické bludy, (ktoré nemajú nič spoločného s objektívnou realitou panujúcou v materiálnej prírode) iba bzeducho namemoroval, iba ich uskladňoval vo svojej pamäti, ako sa to deje v pamäti počítača.

Súčasným poslaním školstva (aj) v SR je to, aby študujúci človek sa ani náhodou nedopracoval k tomu pravdivému záveru, že učitelia matematiky a fyziky ho nielenže nevzdelávajú, ale že ho naopak, systematicky ohlupujú na ich vlastnú chabú, abstraktnú, ako aj relativistickú mentálnu úroveň.

 Súčasným poslaním školstva (aj) v SR je to, aby študujúci človek na uliciach demonštratívne žiadal vládu SR o viac peňazí na platy jeho systematických ohlupovateľov, učiteľov abstraktnej matematiky a relativistickej fyziky.

Obrázok blogu

Túto neblahú skutočnosť v slovenskom školstve nemôže zmeniť žiadna reforma školstva, preto ani program „UČIACE SA SLOVENSKO“, ale iba premena (výmena) fyzikálnych a matematických bludov, vyučovaných na školách a univerzitách SR, na (za) objektívne reálne (nie relativistické) fyzikálne a matematické argumenty, ktoré budú v súlade nie len s vrodenou prirodzenou (prírodnou) logikou drvivej väčšine ľudí na svete, ako aj v súlade s objektívne reálnymi zákonmi materiálnej prírody, ale hlavne v súlade s výsledkami experimentálnych dôkazov ich pravdivosti. 

Túto neblahú skutočnosť v slovenskom školstve nemôže zmeniť žiadna reforma školstva, vypracovaná samými bludármi, preto ani program „UČIACE SA SLOVENSKO“, ale iba povinné preškolenie učiteľov matematiky a fyziky, pánom:

Obrázok blogu

 GRSc. Alexandrom Jozefom JÁRAYom!

Vážená pani Ministerka školstva SR.

Moje fyzikálne školenie Vašej ctenej osoby začínam poukazovaním na to, ako učitelia fyziky na školách a univerzitách SR chápu (v skutočnosti ako vôbec nechápu) obsah najdôležitejšieho zákona prírody a to obsah Zákona kauzality.

Úvod školenia.

Žiadny zákon prírody nie je absolútne dokonalý.

Každý zákon prírody podlieha časom zmenám.

Každý zákon prírody sa vyvíja a bude sa nevyhnutne vyvíjať (meniť). 

Iba jediný zákon prírody sa už nikdy nebude vyvíjať, nikdy sa už nebude meniť.

Iba jediný zákon prírody je absolútne dokonalý a preto aj absolútne pravdivý. Ten zákon sa volá:

"ZÁKON KAUZALITY".

Nič v tomto materiálnom časopriestore nemôže sa udiať mimo Zákona kauzality.

Definícia Zákona kauzality, ktorá sa vyučuje aj na školách a univerzitách SR (prebraná z Wikipedie) znie nasledovne:

Príčinnosť, (inými slovami povedané) kauzalita, kauzálna súvislosť, kauzálny nexus, príčinná súvislosť, súvislosť príčiny a následku, príčinne účinkové vzťahy, je priame, konkrétne a základné sprostredkovanie objektívnych súvislostí.

Podľa Zákona kauzality jeden proces (príčina) vyvoláva druhý proces (následok alebo účinok).

Príčinnosť (kauzalita) je forma pôsobenia súvislosti medzi vecami, procesmi, systémami atď. objektívnej reality, kedy jav, nazývaný príčinou, vyvoláva nevyhnutne alebo zákonite za určitých podmienok oný jav, ktorý sa nazýva následok.

NAJDÔLEŽITEJŠÍM SPRIEVODNÝM JAVOM ZÁKONA KAUZALITY JE ČASOVÝ POSUN VZNIKU REAKCIE (NÁSLEDKU) NA ČASOVÝ IMPULZ AKCIE (PRÍČINY).

V zmysle Zákona kauzality, reakcia nemôže vznikať súčasne s akcioua už vôbec nemôže sa stať, aby reakcia (následok) vznikla skôr ako akcia (ako príčina).

TÁTO ČASOVÁ POSTUPNOSŤ PRÍČINY A NÁSLEDKU TVORÍ NAJDÔLEŽITEJŠÍ PRINCÍP PRÍRODY, ČIŽE ZÁKONA KAUZALITY.

Príčinou časového posunu následkov (kauzality) môže byť ľudské správanie i celý rad najrôznejších iných javov. Príčinnosť je predmetom skúmania etiológie a patrí k základným otázkam, ktorými sa zaoberá filozofia.

Dôkaz časového posunu akcie na reakciu je na nasledujúcom videu.

https://youtu.be/mFNe_pFZrsA

Keďže vedecký spôsob dôkazu pravdivosti obsahu Zákona kauzality dá sa zrealizovať iba fyzikálnym experimentom, preto pravdivosť obsahu Zákona kauzality budem vzťahovať iba na fyzikálne javy a zákonitosti.

Filozofické závery Zákona kauzality vynechám.

Toto je JÁRAYova definícia reálneho fyzikálneho obsahu

ZÁKONA KAUZALITY:

Existenčnou podmienkou vzniku, dynamickej kauzálnej silovej interakcie, medzi dvomi rovnako hmotnými telesami, podľa obsahu Zákona kauzality je to, aby jedno z tých dvoch telies, konkrétne akčné teleso (A), chovalo sa v kauzálnej silovej interakcii diametrálne odlišne ako teleso (B).

Aby príčina (A) sa v žiadnom prípade nechovala tak ako následok (B).

Existenčnou podmienkou vzniku, dynamickej kauzálnej silovej interakcie, medzi dvomi rovnako hmotnými telesami, podľa obsahu Zákona kauzality je to, aby akčné teleso (A), obsahovalo (bolo nositeľom) absolútne väčšieho energetického potenciálu, ako obsahuje, (je nositeľom v tom istom čase) rovnako hmotné reakčné teleso (B). 

Existenčnou podmienkou vzniku, dynamickej silovej interakcie, medzi dvomi rovnako hmotnými telesami, podľa obsahu Zákona kauzality je to, aby akčného teleso (A), malo väčšiu absolútnu rýchlosť, aby malo väčšiu absolútnu hybnosť, ako má to druhé, rovnako hmotné reakčné teleso (B). 

Zákon kauzality popiera relativitu pohybu tým, že dokáže z veľkosti tlaku zrážky dvoch rovnako hmotných telies rozoznať, ktoré teleso má väčšiu rýchlosť (väčšiu hybnosť).

"Existenčnou podmienkou vzniku, dynamickej silovej interakcie, medzi dvomi rovnako hmotnými telesami, podľa obsahu Zákona kauzality je to, aby existovala absolútna nerovnosť (absolútna diferencia) medzi všetkými fyzikálnymi parametrami akčného telesa (Apríčiny a medzi všetkými fyzikálnymi parametrami druhého rovnako hmotného reakčného telesa (B), následku a aby platila nerovnosť:

(A je v jednom čase väčšie ako B).

Existenčnou podmienkou vzniku, dynamickej silovej interakcie, medzi dvomi rovnako hmotnými telesami, podľa obsahu Zákona kauzality je to, aby spomaľujúca sa hmotnosť akčného telesa telesa (A - príčiny) bola väčšia, ako zrýchľujúca sa hmotnosť hmotnosť reakčného telesa (B - následku). 

Počas trvania, dynamickej silovej interakcie medzi dvomi rovnako hmotnými telesami, podľa obsahu Zákona kauzality je porušý Zákona zachovanie hmoty a energie!!!"

Existenčnou podmienkou vzniku, dynamickej silovej interakcie, medzi dvomi rovnako hmotnými telesami, podľa obsahu Zákona kauzality je to, aby neexistovala absolútna rovnosť medzi žiadnymi fyzikálnymi parametrami telesa (A) a medzi telesom (B), aby nikdy neplatila rovnosť:

(A = B).

(To z toho prostého dôvodu, lebo potom by sa nedalo určiť, ktoré teleso je je akčným telesom a ktoré reakčným telesom. Potom by sa nedalo určiť, ktoré teleso je nositeľom príčiny a ktoré nositeľom následku. Potom by už to nebola kauzálna silová interakcia, ktorá akceptuje Zákon kauzality.

Z uvedených argumentov vyplýva, že obsah Zákona kauzality nedá sa vyjadriť rovnicou:

(A = B),

ale iba a zásadne nerovnosťou.

(A je väčšie ako B).

Obrázok blogu

Počas Kauzálnej silovej interakcii, je porušený zákon zachovania hmoty a energie.

Matematicky zobrazená JÁRAYova definícia 

Zákona kauzality 

je nasledovná:

( je v jednom čase väčšie ako B)

A (akcia) je v jednom čase väčšia ako B (reakcia)

+F je v jednom čase väčšia ako -F

+F (sila akcie) je v jednom čase väčšia ako -F (sila reakcie)

Učitelia fyziky škôl a univerzít SR, ako aj zamestnanci FÚ SAV, nechápu (nie sú schopní chápať) pravý obsah najdôležitejšieho zákona materiálnej prírody, 

 Zákona kauzality.

To preto, lebo ich myslenie je degenerované rovnicovými fyzikálnymi, ako aj matematickými bludmi do takej miery, že oni sú schopní iba ROVNICOVÉHO SPÔSOBU opisu javov a zákonitosti materiálnej prírody.

Oni kvôli ich ROVNICOVÉHO SPÔSOBU myslenia, oni kvôli ich rovnicovej paradigme, existenciu prírodných javov a zákonitostí materiálnej prírody, ktoré prebiehajú výlučne na základe Zákona kauzality, čiže výlučne na základe absolútnych NEROVNOSTÍ, čiže výlučne na základe časového posunu medzi akciou a reakciou, kvôli časového sklzu medzi príčinou následkom

reflexívne, pudovo, bez rozmýšľania odmietajú akceptovať.

Oni nie sú schopní tú prírodnú nerovnosť dostať do ich rovnicami degenerovaného mozgu.

Obrázok blogu

Učitelia fyziky škôl a univerzít SR, ako aj zamestnanci FÚ SAV, poznajú iba slávne (ako aj menej slávne) fyzikálne rovnice, ale nepoznajú ani jednu slávnu (ako aj menej slávnu) fyzikálnu nerovnosť. 

Z toho dôvodu učitelia fyziky škôl a univerzít SR, ako aj zamestnanci FÚ SAV, zákonito nie sú schopný pochopiť reálny obsah najdôležitejšieho zákona prírody a to:

ZÁKONA KAUZALITY.

Degenerované, relativistické, ROVNICOVÉ MYSLENIE učiteľov fyziky škôl a univerzít SR, ako aj zamestnancov FÚ SAV, dokážem pomocou niekoľkých variant tretieho Newtonovho zákona pohybu, ktorými oni opisujú (vyučujú) obsah tretieho Newtonovho zákona pohybu, Zákona Akcie a reakcie, študujúcim občanom SR.

Variant č.1.

Tretí Newtonov zákon dynamiky - Zákon akcie a reakcie - hovorí:

Ak na seba pôsobia dve telesá, tak rovnakými silami, opačného smeru, pričom pôsobia v jednej priamke ".

Každá akcia vyvolá rovnako veľkú reakciu opačného smeru.

+F = -F 

Sily, ktorými navzájom na seba telesá pôsobia sú rovnako veľké, navzájom opačného smeru a 

súčasne vznikajú, ako aj súčasne zanikajú.

Variant č.2.

Tretí pohybový zákon Zákon akcie a reakcie: Sily, ktorými na seba pôsobia dve telesá sú rovnako veľké, ale .opačne orientované.

+F = -F 

Jednu z týchto síl nazývame akcia, druhú reakcia. Obidve sily ležia na jednej vektorovej priamke. V inerciálnych sústavách vznik každej sily – akcie sprevádza pri vzájomnom pôsobení telies vznik rovnako veľkej sily opačného smeru – reakcie.

Akcia a reakcia súčasne vznikajú a zanikajú.

Variant č.3.

Zákon akcie a reakcie – Dve telesá na seba pôsobia rovnako veľkými silami opačného smeru.

+F = -F 

Sily akcie a sily reakcie súčasne vznikajú a súčasne zanikajú.

"Variant č.4.

Tretí pohybový zákon: Dve telesá pôsobia na seba rovnako veľkými silami opačného smeru. Prvá sila sa volá akcia a druhá reakcia. Preto tento zákon môžeme vysloviť aj takto.

Každá akcia vyvoláva rovnako veľkú reakciu opačného smeru.

+F = -F

Akcia a reakcia súčasne vznikajú aj zanikajú.

Variant č.5.

Newtonov pohybový zákon: Zákon vzájomného pôsobenia dvoch telies. Keď pôsobí jedno teleso na druhé silou, pôsobí aj druhé teleso na prvé rovnako veľkou silou opačného smeru.

+F = -F

Sily vzájomného pôsobenia súčasne vznikajú a súčasne zanikajú.

Zákon kauzality vyjadrený naj vedeckejším spôsobom:

Z definície Zákona kauzality plynie, že:

Najdôležitejším sprievodným javom Zákona kauzality je časový posun vzniku reakcie (následku) na časový impulz akcie (príčiny).

V zmysle Zákona kauzality, reakcia (následoknemôže vznikať a ani zanikať súčasne s akciou (príčinou) a už vôbec nemôže sa stať, aby reakcia (následok) vznikla skôr ako akcia (ako príčina).

Táto časová postupnosť príčiny a následku, tvorí najdôležitejší princíp prírody, čiže pravý obsah Zákona kauzality.

Zákon kauzality NEDÁ SA VYJADRIŤ ROVNICOU!

Preto vyjadrenie tretieho Newtonovho zákona pohybu rovnicou medzi kladnou (+F) a zápornou hodnotou (-F):

+F = -F,

ako aj tvrdenie, že sila akcie (+F - príčina) je rovnako veľká ako sila reakcie (-F - následok), ako aj tvrdenie, že sila akcie (+Fpríčina) a sila reakcie (-F - následok) vznikajú (a zanikajú) v jednom čase, naraz, bez časového, kauzálneho sklzu, bez časového omeškania,

je jasný a jednoznačný dôkaz nechápania obsahu Zákona kauzality učiteľmi škôl a univerzít SR.

To je jasný dôkaz degenerovaného (rovnicového) myslenia učiteľov fyziky na školách a univerzitách SR, ktorým oni systematicky degenerujú myslenie študujúcich občanov SR na ich degenerované rovnicové myslenie.

To zase preto, lebo obsah Zákona kauzality vznik sily reakcie (-F - následku) na časový impulz sily akcie (+F - príčina) bez časového, kauzálneho sklzu, bez časového omeškania, čiže naraz, v jednom časeREZOLÚTNE ZAKAZUJE.

Tak ako tvorca tretieho zákona pohybu, Izák Newton, ale aj Albert Einstein, mali degenerované rovnicové myslenie, tak ho majú aj učitelia škôl a univerzít SR.

Preto je už konečne na čase redegenerovať myslenie učiteľov fyziky na školách a univerzitách SR, čiže zbaviť ich mylnej rovnicovej paradigmy.

To sa môže stať iba Vaším nariadením, pani ministerka školstva SR. Od rovnicovým myslením degenrovaných učiteľov fyziky, ako aj od zamestnancov FÚ SAV, ten redegeneračný proces očakávať nie je možné. Oni sa rovnicového myslenia nechcú dobrovoľne vzdať za žiadnu cenu, oni ho majú zažraný už aj v ich génoch..

To ale nie je v záujme študujúcich občanov SR, kvôli ktorým bolo Ministerstvo školstva zriadené.

Obrázok blogu

S úprimným pozdravom, GRSc. Alexander JÁRAY.

Toto je záverečné resumé tohto školenia.

Najdôležitejší zákon prírody, Zákon kauzality dá sa opísať iba nerovnosťou

(A nerovná sa v jednom čase B),

konkrétne aj nerovnosťou času (t) vzniku reakcie (B) na akciu (A).

To preto, lebo v zmysle obsahu Zákona kauzality, príčina (A) musí v čase predbiehať následok (B). A práve preto, v zmysle obsahu Zákona kauzality, čas trvania príčiny (A), čiže čas trvania sily akcie a čas trvania vzniku následku (B), čiže čas trvania sily reakcie, nemôžu prebehnúť naraz, čiže v jednom čase a v žiadnom prípade sila akcie (A) a sila reakcie (B), nesmú byť v jednom čase nikdy rovnako veľké.

Tento najdôležitejší zákon prírody, Zákon kauzality, mentálne nedostatočne vybavení učitelia škôl a univerzít SR, arogantne ignorujú, lebo ho svojim degenerovaným rovnicovým spôsobom myslenia nie sú schopní pochopiť.

Oni svojim degenerovaným rovnicovým myslením, za žiadnu cenu nedokážu si predstaviť prírodný zákon, ktorý by bol opísaný nerovnosťou a preto ako jeden, hrdo a zbytočne, zotrvávajú na degeneratívnom (rovnicovom) výklade, nerovnicového

Zákona kauzality.

Oni kvôli ich degenerovanému, rovnicovému mysleniu, (ktorým myslel, Galileo, Newton, i Einsteien.....predseda SAV, prof. RNDr. Pavol Šajgalík, DrSc.....,) vytrvalo a s bezočivou drzosťou odmietajú preveriť experimentálny dôkaz  ich rozumového pomätenia.

Na to ich rozumové pomätenie a bezočivú drzosť, ale doplácajú študujúci občania SR tým, že oni tie rovnicové, anti kauzálne fyzikálne nezmysly, nedokážu pochopiť.

Rovnicová, anti kauzálna a relativistická fyzika je pre študujúcich občanov SR nepochopiteľná už aj preto, lebo odporuje najdôležitejšiemu  fyzikálnemu zákonu,

Zákonu kauzality.

Logicky mysliaci študujúci občania SR, z toho čo ich naučili učitelia fyziky, môžu si vybrať, či Newtonov rovnicový Zákon akcia a reakcie (+F = -F) je pravdivý, alebo či je pravdivý nie rovnicový Zákon kauzality, ktorý tvrdí to, že (+F je v jednom čase väčšia ako -F), aj to iba hodením mince, lebo podľa učiteľov relativistickej fyziky, obidva zákony platia súčasne.

V tejto veci študujúcim občanom SR nepomôžu ani psychiatri SR, lebo aj ich rozum je degenerovaný rovnicovým myslením. Aj oni sú iba tak múdri ako učitelia fyziky, ani oni sa nevedia vynásobiť nulou tak, aby sa premenili na nulu, podľa matematickej poučky vyučovanej na školách a univerzitách SR.

V tejto veci študujúcim občanom SR môže pomôcť iba a jedine: 

Genralissimus Reálnych Vied 

   

GRSc. Alexander Jozef JÁRAY

Autor "Kvantovej matematiky" a "Kauzálnej fyziky", fyziky absolútneho pohybu materiálnych telies.

Obrázok blogu

Takže prvoradou úlohou školstva SR v súčasnosti je, dať bludné rovnicové zákony relatívneho pohybu matérie, do súladu s nie rovnicovým Zákonom kauzality.

Toto moje školenie malo presvedčiť Vás pani Ministerka školstva SR o tom, že žiadna reforma školstva na Slovensku nemôže byť úspešná bez toho, aby sa v nej odstránil nesúlad rovnicových fyzikálnych zákonov so Zákonom kauzality, teda s najdôležitejšim, nie rovnicovým zákonom prírody. 

Koniec školenia.

Podtext!

Z textu tohto vysoko vedeckého článku vyplýva, že všetci učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, spolu so všetkými zamestnancami FÚ SAV sú mentálne zaostalí, mentálne zakrpateli a preto nevhodní na výkon ich povolania. To preto lebo oni obsahom tretieho Newtonovho zákona pohybu matérie, obsahom Zákona akcie a reakcie tvrdia, učia, (ohlupujú utišujúcich občanov SR) tým, že na silu akcie (+F), čiže na časový impulz príčiny, vzniká v jedom čase (naraz) sila reakcie (-F), čiže následok.

Tá ich mentálna zaostalosť, tá ich mentálna zakrpatenosť sa prejavuje okrem iného aj v tom, že oni vyučovaním Zákona kauzality tvrdia pravý opak toho, čo tvrdia vyučovaním obsahu Zákona akcie a reakcie a síce to, že na silu akcie (+F), čiže na časový impulz príčiny, za žiadnych okolností nemôže vzniknúť v jednom čase, čiže naraz, rovnako veľká sila reakcie (+F), čiže následok, ale až po uplynutí určitého, nie nulového (kauzálneho) času.

Aké vedomosti môžu nadobudnúť študujúci občania SR, keď zistia, že obsah Zákona akcie a reakcie, je v antagonistickom protiklade so Zákonom kauzality a pritom mlčia?

Aké vedomosti nadobúdajú študujúci občania SR, keď oni si ten antagonistický protiklad obsahu Zákona akcie a reakcie, s obsahom Zákona kauzality, počas školskej dochádzky ani len nepovšimnú??????

Odpoveď znie nasledovne: Študujúci občania SR, počas ich školskej dochádzky, nadobúdajú katastrofálne, klamlivé, až protichodné vedomosti o javoch a zákonitostiach materiálnej prírody.

Na úprave článku sa priebežne pracuje.

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Radko Mačuha

Radko Mačuha

215 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

312 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

90 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

136 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu