
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa a aaaa aaaaaaaaaaaaaaaa
Táto krava je geniálnejšia ako všetci matematici sveta, lebo ona vie ako sa má správne deliť i násobiť nulou, pričom matematici sveta nie !! x = fffffff
fffKapitola prvá.
V zmysle Ústavy Slovenskej republiky a na príkaz Ministra Školstva (MŠ) vedy a telovýchovy, učitelia škôl a univerzít Slovenskej republiky, so súhlasom vedenia Slovenskej Akadémie Vied, (SAV) ako aj so súhlasom Slovenskej Biskupskej Konferencie, (SBK) včítane predstaviteľov ostanych cirkevných zborov, sú povinní bez reptania, čiže bez slobodného uvažovania, vyučovať nasledovný, štátom nanútený postup delenia menšieho čísla väčším číslom.
Ako príklad delenia menšieho čísla väčším číslom, uvádzam Ústavou Slovenskej republiky nanútený postup delenia čísla 1 (jeden) s číslom 2 (dva).
V matematickej podobe to vyzerá nasledovne:
1: 2 =?
1: 2 = 0,5.
( Čiže jeden matematický bod delený dvomi matematickými bodmi je polovica jedného matematického bodu !!! Brrrr.)
K tomuto záveru bodová matematika dochádza svojou nasledovnou logikou prázdnych, výlučne myšlienkových, objektívne neexistujúcich, od materializovaných čísel, čiže nasledovnou matematickou dumkou.
Abstraktná, bodová matematika najprv dume nad otázkou č I.):
Koľko krát sa asi číslo 2 (dvakrát nič) nachádza v čísle 1 ( v jeden krát nič) ?
Potom si sama na tú otázku odpovedá, že ani raz, teda (), ( ), nula krát.
Po tejto dumke, matematika ďalej pokračuje nasledovným spôsobom.
Číslo 1 (jeden krát nič) rozdelí na desať desatín ničoho (10). (0,1) = 1, čím si vytvorí nasledovný podiel:
(1:2) = (10).(0,1): 2 =?
Abstraktná, bodová matematika potom dume nad otázkou č II.):
Koľko krát sa číslo 2 (dvakrát nič) nachádza v čísle 10 (desať krát nič)?
( 10 /2). (0,1) =?
Potom si znova sama odpovedá, že 5 krát.
Z toho potom Ústavou SR chránená bodová matematika, matematika prázdnych, iba myšlienkových čísiel usudzuje, že výsledkom delenia čísla 1, číslom 2, je hodnota (5. 0,1) a preto platí, že:
Podľa Ústavy SR, ako aj podľa MŠ SR, hodnota tohto podielu musí byť nasledovná:
(1:2) = (10. 0,1): 2 = ( 10/2 . 0,1) = (5. 0,1) = 0,5 = 0/2
0,5 = 0/2; čiže polovica nuly (nie celá nula) !?!?
Prečo matematika nerozdelí aj číslo 2 (dvakrát nič) na (20. 0,1 ničôt) častí, to sa ani podplácaním nedozvieme.
Ide vraj o veľmi prísne tajné matematické výrobné tajomstvo, ktoré nepoznajú ani sami matematici, ale ani sám prezident SR.
To tajomstvo vraj poznal iba Albert Einstein, no on si ho vzal so sebou do metafyziky, do neba.
(Tento úprimný chlapec, žiak tercie základnej školy Patrica Lumumbu, nie je za svoje spontánne pocity adresované jeho nemysliacemu učiteľovi bodovej, nyšlienkovej matematiky trestateľný, lebo on je ešte maloletý.)
Pritom výsledok delenia menšieho čísla väčším, je chránený ústavou SR, ako aj všetkými zákonmi Slovenskej buržoáznej demokratickej republiky.
Ten kto by tento, iba pre matematikov rozumný postup, ako aj výsledok, tu opísaného delenia menšieho čísla väčším ignoroval, nedajbože brojil, revoltoval by proti nemu, dopúšťal by sa útoku na štátne i národné záujmy Slovenskej buržoázno demokratickej republiky, ako aj útoku proti jej demokratickým, čiže relativistickými zákonom, ale aj proti jej relativistickej Ústave. Dopúšťal by sa vlastizrady.
Ten by do slova a do písmena, útočil na Slovenskú štátnosť!!!
Kapitola druhá.
Ako sa dajú uvedené, Ústavou SR chránené, matematické postupy delenia menších čísel väčšími aplikovať v materiálnej praxi v prospech robotníkov, sedliakov a pracujúcej inteligencie, čiže v prospech občanov SR, ktorí platia štátu dane?
Odpoveď na danú otázku podáva nasledovný materiálny podiel väčšej a menšej materiálnej hodnoty konkrétne podielu:
1m:2m =?
Materialistický matematik sa pýta, koľko krát sa v 1m, nachádzajú 2m.
Inými slovami, koľko dvojmetrových úsekov je možné vytvoriť z úseku dlhého jeden meter?
A konštatuje, že ani raz, ani jeden, teda iba nula krát a ďalej už nič nerobí, snáď iba to, že si v duchu položí nasledovnú otázku:
Ktorého truhlíka napadlo menšie číslo deliť väčším???
Keby slobodne mysliaci materialisticky matematik postupoval tak, ako ten nemysliaci, truhlíkovský, Ústavou SR chránený, bodový matematik, nudiaci sa v budovách SAV, tak aj on by musel 1m rozdeliť na 10. 0,1 m a položiť si nezmyselne otázku, koľko krát sa 2m nachádzajú v desať krát desiatich centimetroch, čiže v(10. 0,1 m)?
Čiže by musel postupovať nasledovne:
(1m : 2m) = (10. 0,1 m): 2 = (10:2m). (0,1 m)
takže v prvom rade, musel by riešiť nasledovný podiel:
( 10 : 2m) =?
Musel by hľadať odpoveď na otázku, koľko dvojmetrových úsekov dá sa vytvoriť z prázdneho nematerializovaného iba z myšlienkového čísla desať, alebo z desiatich, iba vymyslených matematických bodov?
Ibaže tento podiel nie je schopný vyriešiť žiadny, čo aj akokoľvek výkonný materiálny počítač na svete, lebo v tomto prípade ide o ešte väčší matematický nezmysel ako pri podiely:
1: 2 =?
Alebo by musel riešiť nasledovných desať matematických nezmyslov:
10 . (0,1 m: 2m) =
= 1(0,1 m: 2m) + 2(0,1 m: 2m) + 3(0,1 m: 2m) ......+10(0,1 m: 2m)
A dostal by sa tam kde bol na úplnom začiatku tohto podielu.
Deliť myšlienku desiatich vymyslených a preto neexistujúcich matematických bodov, teda úsečiek ktorých začiatok je súčasne, naraz, on line aj ich koncom, s dvomi materialistickými, existujúcimi metrami, nielen že nedokáže nikto na svete, ale je to priam korunovaná, či kardinálna hlúposť.
Ale slobodne mysliaci materialisticky matematik, konajúci v rozpore s relativistická Ústavou SR a jej zákonmi, na rozdiel od ústavou SR chráneného, nemysliaceho (pre spoločnosť nebezpečného grázla) bodového matematika, takú nezmyselne otázku si nikdy nekladie.
Pre neho je nezmyslom už aj samotná myšlienka deliť menšiu materiálnu hodnotu väčšou materiálnu hodnotu, nie to ešte matematické nič, materiálnym niečím.
Preto ústavou SR chránení, nemysliaci bodov matematici, aplikátori prázdnych, iba myšlienkových čísiel, (násobkov ničoho) v skutočnosti nositelia a šíritelia chorých a veľmi nebezpečných bludov, (pre spoločnosť nebezpeční grázli) sediaci, ležiaci, či nudiaci sa v budovách SAV, k mojím exaktným dôkazom o ich kriminalite, zásadne sa nevyjadrujú.
Čím by asi mohli tí akademickí truhlíkovia vôbec na moje Exaktné tvrdenia o ich kriminalite zareagovať?
Príklad: Na atóm uránu neplatí bodová matematika!
Atóm uránu končí svoju existenciu delením na polovicu.
Atóm uránu buď existuje ako celé číslo 1, alebo neexistuje !!!
Sám autor tohto článku, jeho vedecká svätosť, etc. GRSc. Alexandera JÁRAY obsah tohto článku považuje za hodnotný a osvietenecký, preto ho vrelo odporúča do pozornosti hlavne uvažujúcim jedincom ľudskej spoločnosti, ktorí sa neboja protirečiť aj Ústavou SR nariadeným matematickým bludom.
Musí to byť veľmi trápne, znášať bezbranne poníženie a nebyť pritom schopný brániť sa nijako vedecky, ani právne, proti tu uvedeným exaktným argumentom GRSc. Alexandera JÁRAYa a iba pudovo kydat primitívne sprostosti, ktoré z matematikou a fyzikou nemajú nič spoločného.
Osudom štátom platených hlupákov je trpieť za peniaze štátu, no nie vyjadrovať svoje osobné, primitívne, experimentom nepodložené dojmy k výrokom prírodovedného génia o matematike a fyzike.
Odporúčaná literatúra: http://jaray.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=202650&bk=68997