
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Matematici, ktorí na sto honov „utiekli“ od občianskej spoločnosti svojimi super komplikovanými matematickými konštrukciami tak, že ani vysokoškolsky vzdelaný jedinec spoločnosti, nedokáže posúdiť ich operátory, diferenciály, matice a vektory, sú laickou občianskou spoločnosťou mylne považovaný za intelektuálny výkvet spoločnosti i keď oni nevedia ani len deliť čísla medzi sebou v zmysle základných poučiek matematiky.
Inými slovami povedané predstavitelia špičkovej matematiky, napríklad zamestnanci Matematického ústavu SAV, nemohli by skončiť ani len základnú školskú dochádzku, lebo oni ani teraz nedokážu deliť čísla medzi sebou správnym spôsobom.
Dôkaz mentálnej zaostalosti, členov MÚ SAV, ako aj všetkých učiteľov matematiky, dokazujem pomocou nasledovných exaktných dôkazov.
Keď som ja chodil do základnej školy, učitelia matematiky ma učili, že zlomok je naznačené delenie medzi čitateľom a menovateľom.
(1/2) = 1:2
Ďalej ma učitelia matematiky na základnej škole učili, že hodnota zlomku, ale aj podielu čísel sa iba vtedy nezmení, keď čitateľa ako aj menovateľa, vynásobíme rovnakým číslom.
(1/2) x 10 = (10/20) = 1:2
Z tejto základnej matematickej poučky potom plynie, že ak zlomok, alebo podiel upravíme tak, že iba jedného člena zlomku, alebo podielu vynásobíme určitým číslom a druhý nie, tak tým hodnotu zlomku, podielu zásadne zmeníme.
(1 x 10) /2 ≠ 1:2
Nakoľko mám k dispozícii obraz znázorňujúci delenie celku ma sedem častíc tak budem sa zaoberať zlomkom 1/7 a jeho ekvivalentným podielom 1:7
V zmysle elementárnych matematických poučiek, číslo 7 je 7x väčšie ako číslo 1.
V zmysle elementárnych matematických poučiek, číslo 7 sa v čísle 1 nemôže nachádzať ani len raz, iba ak nula razy.
1/7 = 1:7 = 0
Keby sme v zmysle elementárnych matematických poučiek, upravil uvedený podiel tak, žeby sme obidva činitele podielu vynásobili rovnakým číslom (10) nasledovne:
1x10/7x10 = 10:70
výsledkom takto (správne) upraveného zlomku i podielu by bola zase hodnota
10/70 = 1:7 = 0
Keby sme proti zmyslu elementárnych matematických poučiek, upravil uvedený podiel tak, žeby sme iba jedného činiteľa podielu vynásobili číslom (10) nasledovne:
1x10/7 = 10/7 ≠ 1:7
tým by sme zmenil zmysle zlomku a súčasne by sme ignorovali poučku o úpravách zlomkov, ktorá sa učí na základnej škole, ale ktorá sa už na základnej škole ignoruje samotnýmu učiteľmi matematiky.
(Pri delení menšieho čísla väčším.)
Teraz uvediem text z štátom schválenej učebnice matematiky pre základné školy:
Delenie desatinných čísel spamäti:
Delenie je jedna zo štyroch základných operácií v aritmetike (aritmetika je disciplína matematiky, ktorá sa zaoberá opisom vlastností základných matematických operácií s číslami).
Delenie je opačnou (inverznou ) operáciou k násobeniu
3 Príklad: Vypočítajte:
A.) 6,4 : 8 Û 6,4/8
B.) 0,64 : 8 Û 0,64/8
C.) 0,064 : 8 Û 0,064/8
Riešenie:
A.) 6,4 : 8 = 0,8
- namiesto 6,4 budeme deliť 64 desatín čo je to isté. 64 desatín : 8 je 8 desatín
B.) 0,64 : 8 = 0,08
- namiesto 0,64 budeme deliť 64 stotín čo je to isté. 64 stotín : 8 je 8 stotín
C.) 0,064 : 8 = 0,008
- namiesto 0,064 budeme deliť 64 tisícin čo je to isté. 64 tisícin : 8 je 8 tisícin.
Keby čo i len jeden matematik na Slovensku mal zdravý rozum a nebol by mentálne retardovaný, (osprostený) tak by musel postupovať (a to v zmysle práve toho, čo on sám učí) nasledovne:
A.) 6,4 : 8 = 0;
B.) 0,64 : 0,80 = 0
C.) 0,064 : 0,080 = 0
Na tomto obraze je viditeľne prezentovaná mentálna zaostalosť, vedomostná úbohosť učiteľov matematiky, ako aj matematikov zamestnaných v MÚ SAV.
Číslo jedna v tomto kontexte je hodnota celku.
Pre prípad celku rozdeleného na sedem častí,
na sedem kvantových elementov, číslo 1 = 7/7; alebo 7:7
Jedna časť toho celku, jedno kvantum potom má hodnotu
(7/7)/7 = 1/7.
Hodnota zápisu (zlomku) 1/7 už nie je naznačené delenie, ako to učí matematika, ale konečná, výsledná, skôr matematicko gramatická informácia, o kvantovéj hodnote jednej časti celku majúceho hodnotu 7/7.
Majme hodnotu (1m / 2sec. = ? ).
Ide o hodnotu rýchlosti pohybu hmoty.
Na tento matematický zápis (podiel) zákony matematiky už vôbec neplatia. Túto rýchlosť nedá sa vyjadriť ako 0,5 nejakej inej rýchlosti, či inej hodnoty podielu, lebo metre a sekundy sa nedejú navzájom deliť.
Tento zápis (1m / 2sec. = ? ) matematika klasifikuje ako zlomok a tým pádom aj ako naznačené delenie, čo je ale katastrofálny omyl. Horibilný podvod a blud.
Nehovoriac už o tom, ako by matematika riešila podiel:
(1sec. / 2m = ? )
Zápis (1m / 2sec. = ? ) nie je zlomok ani naznačené delenie, to je matematicko gramatická informácia, o konečnom matematickom výsledku, s ktorým sa už nič nemôže, ale hlavne nesmie robiť.
Túto skutočnosť dokazuje aj hodnota(1m / 0sec. = ? ) ktorá by v matematike mala znamenať nekonečne veľkú rýchlosť, pričom v praxi ide o zápis opisujúci rýchlosť nehybného telesa vo vesmíre, čiže o nulovú rýchlosť nepohybu hmoty..
Ide o nasledovnú hodnotu:
1m / 0sec. = 1m
Nula kilogramov = nula metrov = nula sekúnd.
Veci ktoré neexistujú sú si ekvivalentné tým, že sa nimi nedá deliť..
Záverečné konštatovanie, keď učitelia matematiky nevedia ani to, ako deliť čísla medzi sebou, akú hodnotu môžu mať komplikované matematické operátory, ktoré sú odvodené na základe poučiek ktoré tí hlúpi učitelia matematiky učia a ktoré ani oni neuplatňujú v praxi.
Katastrofálnu !!!