Nezaradené

Nie je tréner ako tréner II. Ako sa nenechať oklamať.

Ladislav Nagy

Nie je tréner ako tréner II. Ako sa nenechať oklamať.

Pred časom som napísal článok, kde som sa snažil ľuďom poradiť, ako si vhodne vybrať trénera. Snažil som sa vyzdvihnúť trénerské cnosti, ktorými by sa mal dobrý tréner riadiť, a naopak poukázať na tie, ktorým sa vyvarovať.

  • 27. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 570x
  • 0
Ako byť fit bez fitnes.Tréning pohybu v pohybe.

Ladislav Nagy

Ako byť fit bez fitnes.Tréning pohybu v pohybe.

S pribúdajúcimi slnečnými lúčami sa v nás prebúdza kúsok prírody. Rovnako to je aj u mňa. Preto som rád, že môžem opustiť priestory posilňovne a svoj tréning realizovať v súžití s prírodou.

  • 6. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 298x
  • 0
Nie je tréner ako tréner. Ako si vybrať toho správneho?

Ladislav Nagy

Nie je tréner ako tréner. Ako si vybrať toho správneho?

Osobní tréneri a výživoví poradcovia rastú u nás ako huby po daždi. Je to jedno z najviac sa rozširujúcich povolaní, pre ľudí nielen v mladom veku. V mnohých prípadoch platí, že nie zakaždým ľudia dostanú to, za čo si priplatia.

  • 20. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 403x
  • 1
Tréning naboso. Áno, či nie?

Ladislav Nagy

Tréning naboso. Áno, či nie?

Je lepšie trénovať v športovej obuvi, alebo naboso? Prečo, by mal človek trénovať bosý, má to vôbec nejaké opodstatenie?

  • 29. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 264x
  • 3
Mýty, polopravdy a nezmysly o silovom tréningu

Ladislav Nagy

Mýty, polopravdy a nezmysly o silovom tréningu

Prečo by ste mali robiť kľuky, ak chcete zhodiť z brucha? Ako budovať svaly a súčasne spaľovať tuk? Prečo, by ste mali cvičiť s vlastnou váhou, ak chcete nabrať svaly? Ako vymeniť tuk za svaly?

  • 19. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 889x
  • 2
Výzva pre silných chlapov a akčné dievčatá!

Ladislav Nagy

Výzva pre silných chlapov a akčné dievčatá!

Máte radi výzvy? V tom prípade určite vyskúšajte kľuky o gymnastické kruhy. Kľuk je jedným zo základných silových prvkov športového tréningu. Má uplatnenie v každom športovom odvetví a disciplíne.

  • 14. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 924x
  • 0
Plank na každý deň. Izometrické cvičenie na posilnenie celého tela.

Ladislav Nagy

Plank na každý deň. Izometrické cvičenie na posilnenie celého tela.

Plank je jedným z najpopulárnejších cvičení súčasnosti. Väčšina ľudí ho zaraďuje medzi cviky na brucho. Plank však neje izolovaný cvik, ale cvik komplexný.

  • 24. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 434x
  • 1
Tréning v štýle bootcampu na ceste za dokonalou postavou.

Ladislav Nagy

Tréning v štýle bootcampu na ceste za dokonalou postavou.

Bootcamp je názov pre intenzívny tréningový program, ktorý vzišiel z armády. Predstavuje vojenské drilové cvičenia prispôsobené podmienkam širokej verejnosti.Pre všetkých účastníkov predstavuje bootcamp fyzickú aj psychickú výzvu.

  • 7. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 327x
  • 0
Obezita dnešnej doby, kto je za ňu zodpovedný?

Ladislav Nagy

Obezita dnešnej doby, kto je za ňu zodpovedný?

Prečo ľudia priberajú? Môže za to stres, hypokinéza, nadmerné prejedanie, nezdravé stravovanie, nedostatok času, alebo iné faktory zohravajúce svoju úlohu?

  • 16. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 801x
  • 16
Vajíčka vo výžive. Prečo a ako konzumovať vajíčka?

Ladislav Nagy

Vajíčka vo výžive. Prečo a ako konzumovať vajíčka?

Ako konzumovať vajíčka, so žĺtkom alebo bez? Prečo by ste nemali konzumovať žĺtok a prečo by ste ho naopak konzumovať mali? Zvyšuje žĺtok hladinu cholesterolu v krvi? Skúsme nájsť odpovede na tieto a mnohé ďalšie otázky.

  • 25. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 053x
  • 6
Ako zvládnuť drepy na fitlopte (video návod)

Ladislav Nagy

Ako zvládnuť drepy na fitlopte (video návod)

Drep je základným silovým cvikom pre spodnú polovicu tela, patrí do kategórie piatich základných cvikov, ktoré vykonávam v každom tréningu.

  • 11. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 402x
  • 7
Ako schudnúť, alebo najčastejšie mýty o chudnutí

Ladislav Nagy

Ako schudnúť, alebo najčastejšie mýty o chudnutí

Schudnúť pár kilogramov sa zdá byť v niektorých prípadoch nadľudský výkon . Ak sa k tomu pridajú mýty o chudnutí, ktoré pretrvávajú celé generácie, tak je to priam nesplniteľná úloha.

  • 4. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 700x
  • 51
Zmobilizujte svoje ramená

Ladislav Nagy

Zmobilizujte svoje ramená

Mobilizácia je súčasťou regeneračných procesov. Radí sa medzi aktívne formy regenerácie. Spolu so strečingom pomáha, okrem iného zvyšovať kĺbový rozsah v tele.

  • 27. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 815x
  • 1
Spánok ako základ regenerácie každého jedinca

Ladislav Nagy

Spánok ako základ regenerácie každého jedinca

Čo sa deje s ľudským telom počas spánku a potrebujeme vôbec spánok k životu? Do dnes sa presne nevie, prečo vlastne ľudia spia.

  • 20. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 423x
  • 0
Ako predísť stagnácii v tréningu

Ladislav Nagy

Ako predísť stagnácii v tréningu

Stagnácia v tréningu je prirodzený proces, ktorý sa počas života vyskytne v živote každého športovca, tak rekreačného, ako aj vrcholového. Vo vrcholovom športe sa odborne nazýva plató.

  • 2. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 218x
  • 2
Nastavenie stravovania na základe genetických testov

Ladislav Nagy

Nastavenie stravovania na základe genetických testov

Ako môže vaša DNA ovplyvniť výživu? Je možné prepojiť vašu genetiku so stravou, ktorú príjimate? Ako uplatniť tieto poznatky v praxi a využiť vo svoj prospech?

  • 23. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 208x
  • 16
Začíname so silovým tréningom

Ladislav Nagy

Začíname so silovým tréningom

Vedeli ste, že silový tréning vykonáva každý človek na zemi, bez toho aby o tom vedome premýšľal? Prečo je potrebné vybudovať ako prvé hlboké svaly a až potom povrchové, a ako začať so silovým tréningom?

  • 20. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 994x
  • 9
Tréning na schodoch, alebo ako zaradiť schody do vášho tréningu.

Ladislav Nagy

Tréning na schodoch, alebo ako zaradiť schody do vášho tréningu.

Nebojte sa zaradiť schody do svojho tréningu. Schody predstavujú prostriedok, ako precvičiť celé telo bez pomoci silových, balančných, vytrvalostných či gymnastických pomôcok. Navyše čo je viac, ako tréning na čerstvom vduchu?

  • 17. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 202x
  • 6
Skryť Zatvoriť reklamu