Katarína Mrvečková
Keď sa žena pristihne...
Že sa správa ako sliepka. Keď tma ako v rohu vonku už od rána naznačuje, že práve dnes je ten deň, kedy sa Oskar neukáže, a ženská just vychádza z dverí s tmavými okuliarmi na očiach, vtedy ňou až tak veľmi nie je. Ani vtedy, keď si potom „potajme“ nanáša vrstvu mejkapu na parkovisku pred Billou, a okoloidúci na ňu s opovrhnutím ako na sliepku pozerajú. (Nevedia, že zase nestíha kvôli chorému dieťaťu, mužovmu odchodu do práce, ...) Ani vtedy, keď je slobodná, zaťažená na topánky, handry (bučory), vonné sviečky, romantiku a predstavu princa na bielom koni, ale ani vtedy, keď je vydatá, už nie taká pestovaná, s rozličným počtom detí, hypoték (a v najhoršom prípade aj chlapov) na krku, niekedy bez entuziazmu, vyžmýkaná, a taká všelijaká...