reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Pastier

Michal Pastier

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent marketingovej komunikácie, ktorý užrok nejedol Vifonku a verí v zdieľanie informácií. Nadšenec sedavých zamestnaní a autor projektu: www.adarena.blogspot.com Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

BEST OF Flickr Mashups, nielen pre tých, ktorí fotia

Michal Pastier

BEST OF Flickr Mashups, nielen pre tých, ktorí fotia

Vyrobte si obálku známeho časopisu so svojou tvárou, dajte svoj odkaz na billboard v N.Y., alebo si len vytvorte mozaiku zo svojich fotografií. Všetko zadarmo. Flickr primárne slúži na ukladanie a zdieľanie fotografií. Ale dá sa s ním aj skutočne zabaviť. Stačí si nájsť svoj mashup.

  • 30. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 225x
  • 1
Flickr Mashups – príklad dobrého marketingu

Michal Pastier

Flickr Mashups – príklad dobrého marketingu

Flickr neslúži len na ukladanie a zdieľanie fotografii. Je to samorozširujúci sa social software. Má milióny používateľov a desiatky miliónov fotografií. Umožňuje výstavbu komunít, porovnávanie, súťaženie, prezentovanie, inšpirovanie...a tvorbu mashup-ov.

  • 30. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 449x
  • 0
Rýchlokurz PR - Po orálnom sexe sa usmievajte –

Michal Pastier

Rýchlokurz PR - Po orálnom sexe sa usmievajte –

Ako to ten Bill Clinton dokázal? Podviedol manželku, klamal a aj tak sa stal mediálnym víťazom. Prečo na Slovensku výrazne neklesol nákup mäsa po kauzách vtáčia chrípka a pokazené mäso v reťazcoch? Prečo je Miloševič hrdina? Vojna o príbehy pokračuje.

  • 27. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 467x
  • 9
Ako sa vo fast foodoch ovplyvňuje rýchlosť prežúvania?

Michal Pastier

Ako sa vo fast foodoch ovplyvňuje rýchlosť prežúvania?

Určite ste to zažili. Po príchode do obchodu sa zrazu cítite fajn. Nevedomky si pohmkávate veselú melódiu. Po vykročení z predajne si ale uvedomíte, že držíte tašku s dvomi podobnými nohavicami. Prečo ste ich kúpili?

  • 27. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 203x
  • 10
Nie je bloger ako bloger, alebo manipulácia verejnou mienkou

Michal Pastier

Nie je bloger ako bloger, alebo manipulácia verejnou mienkou

Prednedávnom obehol Slovensko e-mail, v ktorom arabskému chlapcovi prešli po ruke autom. Za malú krádež. V médiách sa objavila správa ako v Iráne ukameňovali ženu, ktorá sa bránila znásilneniu. Kto je zdrojom týchto správ a prečo sa objavujú práve teraz? Pri hľadaní odpovede som na wikipedii natrafil na zaujímavý pojem. Astroturfing!

  • 19. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 461x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu