
1. Na stole je pre hosťa k dispozícii iba menu s krásnou fotkou jedla, poradovým číslom, názvom v ôsmich jazykoch a samozrejme cena.
2. Akýkoľvek cenník nápojov v celom hoteli neexistuje (s výnimkou coctail menu)
3. Systém obsluhy je založený na čašníkoch (nosítkach) a vrchných čašníkoch, ktorý vystavujú účty a inkasujú
4. Keď príde ku plateniu, nosítko vystaví účet z registračnej pokladne, ktorý putuje vrchnému na ďaľšiu úpravu
5. Vrchný čašník ručne prepíše účet takto:
ceny všetkých jedál ostanú zachované
priúčtuje couvert 50,- peňazí na osobu
vymyslí si ceny všetkých nápojov - podľa nálady vrchného môže pivo stáť od 80,- do 300,- peňazí (namiesto 59,-)
ku súčtu pripočíta 15%, akože servis a zvýrazni celkovú sumu
Tento systém funguje za predpokladu, že hostia sú cudzinci (99%) a nosítko pod hrozbou straty zamestnania účet domácich hostí označí dohodnutým spôsobom.
Dennodenné sťažnosti hostí, aj za asistencie polície ostávajú nevypočuté a neuznané. Väčšina hostí aj tak počíta s tým, že ich na exponovanom turistickom mieste okradnú...
Opisovaný spôsob okrádania nemá nič spoločné s hotelmi, ktoré patria spoločnosti v ktorej pracujem!