Február v natívnej reklame: Článok o octe s (takmer) vulgarizmom v titulku

Nedávna štúdia Business Insider ukázala, že do roku 2021 bude natívna reklama tvoriť až 74% všetkej reklamy na americkom trhu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hoci je náš trh stále pozadu, podobný vývoj sa dá očakávať aj u nás, aj keď s miernym meškaním.

Zo štúdie Business Insider vyplýva, že dariť sa bude najmä natívnym videám a obsahom na sociálnych sieťach. Je tiež predpoklad, že sponzorovaný obsah, teda kvalitný obsah, za ktorý platí klient, sa v priebehu nasledujúcich piatich rokov stane najrýchlejšie rastúcim formátom natívnej reklamy.

Počas mesiaca február vzniklo v zahraničí množstvo zaujímavých obsahov, ktoré vznikli v spolupráci značiek a vydavateľov. Vyberáme niekoľko ukážok, ako pekne to môže dopadnúť, ak sa spojí značka, dobrý nápad a vhodný kanál.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

1. attn: + Match.com: The Differences In How Men And Women Look At Dating

Obsahy, ktoré vo februári vznikli boli ovplyvnené sviatkom zaľúbených 14. februára. Na Valentína vyšiel na spravodajskej stránke attn: článok o slobodných a nezadaných a ich zvykoch pri randení. Vznikol v spolupráci s online zoznamkou, ktorá zaujímavému textu poskytla údaje.

Obrázok blogu
(zdroj: attn.com)

2. POP SUGAR + Suja: WTF Is Drinking Vinegar and Why Do I Need It?

Pop Sugar je lifestylový portál, ktorý sa venuje šoubiznisu, móde, kráse a trendom. V poslednej dobe je však obľúbený pre svoje sekcie fitness a zdravého životného štýlu. To využila značka Suja na predstavenie nového produktu - octu na pitie. Článok je príkladom toho, akým pre čitateľa užitočným a odľahčeným spôsobom sa dá pripraviť predstavenie nového produktu. V tomto prípade jednoznačne najviac urobil titulok. 

SkryťVypnúť reklamu
Obrázok blogu
(zdroj: popsugar.com)

3. Huffington Post + Caterpillar: From the ground up

Aj Caterpillar, firma podnikajúca s ťažkými strojmi a motormi našla spôsob, akým osloviť širšie publikum. Nadácia amerického giganta v strojárstve je sponzorom rozsiahleho textu so silnými fotografiami, videom, mapou a grafom. Text prepája dve naoko absolútne nesúvisiace témy - postavenie žien v Tanzánii a miestne energetické problémy. Výsledok sa vyrovná (ak nie predbehne) redakčný obsah portálu Huffington Post.

Obrázok blogu
(zdroj: http://partnerstudio.huffingtonpost.com)

4. Esquire + Hugo Boss: 2017 Hollywood Mavericks

Digitálna verzia lifestylovej autority, akou je Esquire sa spojila s ikonickou značkou Hugo Boss. Stvorili samostatnú sekciu týkajúcu sa mužov Hollywoodu a obliekaniu. Načasovanie bolo ideálne, kedže týždne pred a aj týždne po odovzdávaní Oscarov tieto témy v spoločnosti rezonujú.

SkryťVypnúť reklamu
Obrázok blogu
(zdroj: esquire.com)

5. Mashable + Icelandair: Hotspots for history buffs

Mashable je digitálne médium venovaný predovšetkým mladšej generácii. V spolupráci s leteckou spoločnosťou Icelandair pripravili vizuálne pekný cestovateľský článok o mestách s bohatou históriou. To, že ide o sponzorovaný článok je jasné už v úvode, kde sa spomínajú výhody cestovania s islandskou aerolinkou, napríklad viac priestoru pre nohy či wi-fi pri ich gatoch.

Obrázok blogu
(zdroj: mashable.com)

SME Creative + Tatra banka: O kreditkách, platení mobilom aj hypotékach

Vo februári pokračovala aj naša spolupráca s Tatra bankou. V týždňových intervaloch sme pripravili tri užitočné články, ktoré boli uverejnené v ekonomickej sekcii SME.sk a objavili sa ja na titulke spravodajského portálu. Článok o dizajne kreditných kariet, text o porovnaní kultúry bývania Slovákov a zvyškom Európy a spracovanie bezpečnosti online platieb a platieb mobilom si spolu prečítalo viac ako 50 000 čitateľov.

SME Creative

SME Creative

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obsahová a kreatívna agentúra. Náš tím novinárov a copywriterov pomáha značkám vytvárať kvalitný a originálny obsah na mieru každému klientovi. Viac nájdete na našom webe - http://creative.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

152 článkov
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

300 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu