Tomáš Török
Kopírovači v biznise. Copycats.
Noví konkurenti, ktorí vstupujú do segmentu a použijú stratégiu, kedy okopírujú lídra na trhu.
Optimista a neúnavný budovateľ firiem. Tak by som sa asi popísal. Od roku 2004 pomáham svojim, ale aj iným firmám rásť a rozvíjať sa. Najprv pri rozbehu jazykovej školy EMPIRE, ktorú sme založili ešte po vysokej škole. 10 rokov ako jej CEO, pričom sa nám podarilo urobiť z lokálnej firmičky dvoj-miliónovú vzdelávačku. Od roku 2016 som založil konzultačnú spoločnosť BizBuilders, kde aktívne pomáham klientom rásť, rozvíjať sa, zveľaďovať svoj biznis a hľadať "next levels" kam môžu svoje podnikanie posúvať. Zoznam autorových rubrík: Nezaradená, Marketing, Podnikanie
Noví konkurenti, ktorí vstupujú do segmentu a použijú stratégiu, kedy okopírujú lídra na trhu.
Marketing znamená dostať to, čo máte, k ľuďom, ktorí to potrebujú. Robiť ho správe znamená otvárať peňaženku zákazníka.
V e-commerce firmách sa vyskytujú všetky dáta. Ak ich firma má a správne sleduje, dokáže sa prispôsobovať vývoju trhu.
Správne odhadnúť, kedy nastal čas na odchod z biznisu, či jeho zásadnú zmenu je v živote podnikateľa unikátna zručnosť.
Pár praktických tipov ako môžu firmy úspešne zvládnuť búrlivé ekonomické vody roku 2023.