Vojtech Moravčík
Božská už nie je božská
Priznám sa, že som vyrastal na Kofole a pijem ju vlastne dodnes, aj keď…
Živnostník s dušou proletára, to je ťažká konštrukcia. Zoznam autorových rubrík: Svetonázor, Závislosť, Tupiny, Značkové nepodarky, Zdravie, Doprava, Pozitíva, Súkromné, Nezaradené
Priznám sa, že som vyrastal na Kofole a pijem ju vlastne dodnes, aj keď…
Kto by nepoznal maskota hádam najznámejšej firmy na výrobu pneumatík Michelin. Áno, takéto pojmy zvyčajne vzbudzovali vo východnom bloku medzi motoristami pocit takzvanej „západnej" kvality, pokroku, stability aj bezpečnosti. Dnes som však pochopil, že naše barumky a neskôr matadorky sa nemuseli hanbiť.
Na blogu som už písal o chaotickej až zúfalo bojujúcej reklame T-Com, resp. Slovak Telekom, o strateného zákazníka. Dnes je to skúsenosť posúvajúcu reklamu k polopravde smerujúcej k zavádzaniu zákazníka.
V deväťdesiatom treťom sme sa potichu rozišli s Čechmi. Je dobré, že potichu, ale zlé, že sa nás nikto nepýtal.
Stalo sa pravidlom, ktoré sa pribúdajúcimi rokmi potvrdzuje častejšie, že čokoľvek kúpim nefunguje na prvý raz. Technológie sa zlepšujú, každý výrobca sa oháňa normou ISO a nepodarkov pribúda.Hewlett-Packard a jej notebook Compaq nx6125 bol môj výber. Informácie a informatika vládne svetom, a preto aj ja opäť pridávam skúsenosť na varovanie nepoučených.
Máš čas napísať mi, prečo by som ho mal nechcieť?Tu sú moje dôvody prečo áno:
Heleno, nemůžeme si dovolit kupovat levné věci.To bol slogan už staršej reklamy, ktorá nabáda na kupovanie zavedených, značkových, aj keď možno práve preto, drahších výrobkov. Platí skutočne, že čo je značkové, teda spravidla aj drahšie, je lepšie? Neviem, ale tu je malá skúsenosť.