O štátom platenom podvode na školách a univerzitách SR.
Alebo: „Úvod do reálnej „JÁRAYovej kvantovej matematiky““.
Žijeme zvláštnu dobu, v ktorej sa na školách a univerzitách Slovenskej republiky, podvodne a za štátne peniaze, nanucuje žiakom a študentom totálne nezmyselná, abstraktná, pre opis materiálnej prírody absolútne nevhodná, takzvaná bodová matematika.
V bodovej matematike čísla nemajú materiálnu podobu. V bodovej matematike čísla opisujú iba mimo časopriestorové abstrakcie, čiže hocaké ľudské špekulácie, halucinácie, teda samé bludy, ktoré sa následne používajú na bludný (na relativistický) opis javov a zákonitosti materiálnej, čiže reálnej (nie reltivistickej) prírody.
Bodová matematika klame každým jej slovom, už aj pri samotnom definovaní jej základného nástroja a to pri definovaní matematických čísel.
Bodová matematika tvrdí, že jej základné (reálne) matematické čísla ležia na reálnej osi (x) a predstavujú dĺžkové hodnoty úsekov na osi (x), čo v praxi znamená iba toľko, že matematické čísla prezentujú hodnoty jednorozmernej priestorovej dimenzie, trojrozmerného priestoru (čiže hodnoty (x1) ). Bodová matematika, touto definíciou svojich čísel vytvára duálnu (dvojitú) definíciu matematických čísel, z ktorých jedna vylučuje druhú.
Bodová matematika v skutočnosti všetky materiálne dimenzie, rozmery, redukuje na číselné hodnoty typu: n.(x/x); n.(x); teda na nula mocninové (nula rozmerné) parametre (čísla) materiálnych telies.
To by bolo ako tak v poriadku iba vtedy, keby bodová matematika netvrdila aj to, že hodnotu nula rozmerných matematických čísel typu n.(x/x); n.(x); je možné znázorniť na jednorozmernej (reálnej) osi (x), ako dĺžkové hodnoty tejto jednorozmernej osi.
Skutočnosť je ale taká, že všetky dĺžkové hodnoty na jednorozmernej (reálnej) osi (x), predstavujú jednorozmerné číselné hodnoty typu n.(x1), čo je príkrom rozpore s tým čo o matematických reálnych číslach šíri (presnejšie podvodne rozširuje) bodová matematika na školách a univerzitách SR.
Matematické operácie typu:
2 + 2 = 2 . 2 = 4
2(x/x) +2(x/x) =2(x/x) . 2(x/x) = 4(x/x)
2(x) + 2(x) = 2(x) . 2(x) = 4(x)
platia iba pre abstraktné, metafyzické, bezrozmerné matematické čísla typu n.(x/x); n.(x); ktoré ale nemajú priestorový ekvivalent v materiálnom trojrozmernom priestore, ktoré nemajú miesto v našom kozmickom priestore. Ktoré preto nemôžu ležať na reánej osi (x).
Ktoré sa nachádzajú výlučne v hlavách matematikov.
Pre reálne matematické čísla, teda pre jednorozmerné čísla, žiadne matematické operácie neplatia, lebo pri používaní jednorozmerných, reálnych čísel, rovnosť typu:
2 + 2 = 2 . 2 = 4
2(x/x) +2(x/x) =2(x/x) . 2(x/x) = 4(x/x)
2(x) +2(x) =2(x) . 2(x) = 4(x)
vyzerá nasledovne:
2(x) + 2(x) = 2(x) . 2(x) = 4(x.x)
2(x1) +2(x1) = 2(x1) . 2(x1) = 4(x2)
No a tento matematický záver nezodpovedá objektívnej realite prebiehajúcej v materiálnej prírode.
Teraz uvediem bludné závery bodovej matematiky do priameho kontrastu s múdrymi, až geniálnymi závermi JÁRAYovej kvantovej matematiky.
Bludná bodová matematika, reálnu, živú 100kg-ovú sviňu najprv prevedie na bezrozmerné matematické číslo typu: 1(x/x), teda iba na myšlienku o svini a potom túto svinskú myšlienku násobí žiadnou, čiže prázdnou myšlienkou, teda číslom nula 0(x/x).
Matematicky to vyzerá nasledovne:
1(x/x). 0(x/x) = 0(x/x)
1(x). 0(x) = 0(x)
Obrazne to vyzerá nasledovne:
aaaaa
(myšleinka o svini)1(x/x) x=
V kontraste s uvedenými bludmi bodovej matematiky, JÁRAYa Kvantova matematika reálnu, živú 100kg-ovú sviňu zobrazí v reálnej materiálnej podobe, alebo matematickým číslom typu: n(x.x.x); n(x3) a potom túto reálnu, živú, 100kg-ovú sviňu, vynásobí myšlienkou o ničom, teda matematickým číslom nula 0(x/x). V skutočnosti s tou sviňou nič nebude robiť.
Matematicky to vyzerá nasledovne:
1(x.x.x). 0(x/x) = 1(x.x.x)
1(x3). 0(x) = 1(x3)
alebo:
1(x.x.x). 1(x/x) = 1(x.x.x)
1(x3). 1(x) = 1(x3)
Obrazne to vyzerá nasledovne: x = 1 x = x 1 = 1
=1
Ctený čitateľ má za úlohu, z tu uvedených argumentov posúdiť, či by sa akceptovanie záverov bludnej bodovej matematiky nemalo nahradiť geniálnymi a preto aj reálnymi závermi JÁRAYovej kvantovej matematiky.
Podľa prokuratúry a polície v Košiciach, bludy bodovej matematiky je potrebné na školách a univerzitách Slovenskej republiky šíriť aj naďalej a geniálnu a preto aj reálnu JÁRAYovú Kvantovú matematiku, je potrebné vyhlásiť za výplod duševne chorého človeka.
Čo vy na to občania Slovenskej republiky, ktorým závery bludnej bodovej matematiky (veľmi správe) nejdú do hlavy?
Čo vy na to rozumní občania Slovenskej republiky, ktorých je omnoho viac ako matematikov a ich degenerovaných obetí?
Dokedy vy rozumní občania Slovenskej republiky budete tolerovať abstraktné matematické šmejdy a ich šíriteľov na školách a univerzitách Slovenskej republiky?
Diskusia o JÁRAYovej Kvantovej matematike, prebiehala doterez na nasledujúcej web adrese: http://jaray.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=272676&bk=14946