1. List generálnemu riaditeľovi MŠ SR, PhDr. Bc. Marekovi Hajdukovi, PhD.

Ako kardinálnu príčinu zlých výsledkov dosahovaných z vyučovacieho predmetu fyzika, uviedol som (mojou, viac desaťročnou praxou osobne overenú) NÍZKU MENTÁLNU VÝBAVU (nízku úroveň logického myslenia) ako aj mylnú..........

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Vážený pán generálny riaditeľ sekcie vedy a techniky, Ministerstva školstva SR,
PhDr. Bc. Marek Hajduk, PhD.

Touto cestou (i keď opozdene) reagujem na obsah Vášho listu zo dňa 2. 3. 2017, pod číslom 2017-2694/9566 2-26 CO, ktorý sa v súčasnosti nachádza na tejto webovej adrese:

file:///C:/Users/PC/Downloads/scan0018%20(1).pdf (Adresu skopírovať a dať ju do vyhľadávača Google.) Medzičasom (ku dňu 6.6.2017) MŠ SR tento list urobilo neprístupným na internete. 

v ktorom Vy ste sa osobne vyjadril k obsahu môjho "Otvoreného listu adresovaného predsedovi vlády SR, pánovi JUDr. Róbertovi Ficovi", ktorý sa v súčasnosti nachádza na tejto webovej adrese:

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

https://jaray.blog.sme.sk/c/445498/otvoreny-list-panovi-predsedovi-vlady-sr-robertovi-ficovi-naliehave.html 

Ja som v predmetnom liste, exaktným spôsobom poukázal na tie objektívne okolnosti - príčiny, ktoré zákonito robia z vyučovacieho predmetu fyzika, vyučovací predmet z najhoršími výsledkami zo všetkých vyučovacích predmetov. 

Súčasne som aj konštruktívne naznačil reálnu, zásadnú-revolučnú cestu vedúcu k tomu, ako a akým spôsobom dá sa pomerne jednoducho a za krátky čas urobiť z vyučovacieho predmetu fyzika logický, objektívne reálny, preto aj ľahko pochopiteľný vyučovací predmet. 

Dôveryhodnosť mojich odporúčaní doložil som okrem iného aj týmito dvomi, veľmi jednoduchými otázkami:

SkryťVypnúť reklamu

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 1. Ako by sa učitelia fyziky, ako aj ich žiaci a študenti, spolu so zamestnancami FÚ SAV, dostali na vzdialenosť (100m), iba rýchlosťou: (10m/1sec)
 MIMO ČASU TRVANIA TEJ RÝCHLOSTI
 (v).(0t) = (10m/1sec).(0sec) = (100m)? 

To preto, lebo súčin rýchlosti (v) s časom (t), (v.tuž nie je rýchlosť (v) ale dráha (s). Presnejšie povedané to už je rôznou funkciou času podmienená dráha.

Rýchlosť bez súčinu s časom, je iba jednotka vzdialenosti (dráha) vyjadrená ako funkcia času: (s(t)).

Podiel dráhy (s) a času (t), (s/tvyjadruje logický nezmysel a to otázku: "Koľko krát sa jedna sekunda (1sec) nachádza v 10 metroch (10m)?"

SkryťVypnúť reklamu

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

2. Ako by sa učitelia fyziky, ako aj ich žiaci a študenti, spolu so zamestnancami FÚ SAV, dostali na vzdialenosť (s = 100m),iba zrýchlením: (10m/1sec.1sec

MIMO ČASU TRVANIA TOHO ZRÝCHLENIA 
 (1/2).(a).(0t.0t) = (1/2).(10m/1sec.1sec).(0sec.0sec) = (100m)?

To preto, lebo súčin zrýchlenia (a) s časom (t), (a.t) už nie je zrýchlenie (a) ale rýchlosť (v).

Ibaže rýchlosť (v) je iba jednotka vzdialenosti (dráha (s)) vyjadrená ako funkcia času:  (s(t)) atd.... 

Preto samotný podiel dráhy (s) a plochy času (t.t), vyjadruje logický nezmysel a to otázku: "Koľko krát sa druhá mocnina času jednej sekundy, čiže časová plocha (1sec.1sec) nachádza v 10 lineárnych metroch (10m)?"

SkryťVypnúť reklamu

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Poukazujúc tým na tú neblahú skutočnosť, že ANI UČITELIA FYZIKY na školách a univerzitách SR, ani ich žiaci a študenti, ale ANI ZAMESTNANCI FÚ SAVna tieto dve veľmi jednoduché otázky NIE SÚ SCHOPNÍ, súčasnými fyzikálnymi argumentmi-veličinami (herézami), ale hlavne svojou NEDOSTATOČNOU MENTÁLNOU VÝBAVOU, svojou mylnou fyzikálnou paradigmoudať čo i len približnú odpoveď

To preto, lebo súčasné fyzikálne veličiny nereprezentujú objektívnu realitu panujúcu v materiálnej prírode.

To preto, lebo súčasné fyzikálne veličiny sú iba nelogické, iba účelovo, iba synteticky (umelo) vyfabrikované matematicko-fyzikálne abstrakcie, ktoré splodili jedinci s NEDOSTATOČNOU MENTÁLNOU VÝBAVOU na pochopenie reálnych prírodných zákonov a ktoré oni následne, neoprávnene, svojvoľne povýšili na reálne, na pravdivé fyzikálne veličiny, ktoré ale v skutočnosti odporujú nie len prirodzenej ľudskej logike, ale aj EXPERIMENTOM OVERENEJ A DOKÁZANEJ PRAXI, čiže ktoré odporujú reálnym-pravdivým zákonom prírody. 

A práve účelovou zámenou syntetických, preto nelogických matematicko - fyzikálnych abstrakcii, (presnejšie MATEMATICKO-FYZIKÁLNYCH HERÉZ) za reálne fyzikálne veličiny (za reálne fyzikálne parametre) stáva sa vyučovací predmet fyzika  NAJŤAŽŠIE POCHOPITEĽNÝM, skôr VÔBEC NEPOCHOPITEĽNÝM vyučovacím predmetom, čo dokazujú aj veľmi slabé vedomosti žiakov a študentov škôl a univerzít SR z predmetu fyzika.

Ako kardinálnu príčinu zlých výsledkov dosahovaných z vyučovacieho predmetu fyzika, uviedol som (mojou, viac desaťročnou praxou osobne overenú) NÍZKU MENTÁLNU VÝBAVU (nízku, až žiadnu úroveň logického myslenia, ako aj mylnú fyzikálnu paradigmuUČITEĽOV FYZIKY na školách a univerzitách SR, ako aj ZAMESTNANCOV FÚ SAV.

To preto, lebo menovaní aj pri svojom plnom vedomí si toho, že to čo oni vyučujú tomu nie len že SAMI NEROZUMEJÚ, ale že to čo oni vyučujú, nie sú schopní ani EXPERIMENTÁLNE DOKÁZAŤ

Napriek tomu oni tú SVOJU FYZIKÁLNU NEVEDOMOSŤ bez výčitky svedomia, iba svojvoľne, samozvane povyšujú na ICH VZDELANOSŤ

UČITELIA FYZIKY(aj) na školách a univerzitách SR, ako aj ZAMESTNANCI FÚ SAV, kontinuálne a arogantne ignorujú EXPERIMENTÁLNE DOLOŽENÚ, konštruktívnu kritiku NIMI HLÁSANÝCH FYZIKÁLNYCH HERÉZ a pritom priam s Pavlovovským podmienenými biologickými reflexmi, čiže priam fanaticky, pokračujú naďalej v dezinformácii, presnejšie v systematickom, cieľavedomom podvádzaní, klamaní žiakov a študentov škôl a univerzít SR, vyučovaním super primitívnych fyzikálnych heréz

A práve kvôli nelogickému, nepravdivému, až bludnému obsahu fyzikálnych heréz, ktoré sú beztrestne vyučované učiteľmi fyziky na školách a univerzitách SR, ako prírodné pravdy, je fyzika pre žiakov a študentov škôl a univerzít SR, iba veľmi ťažko POCHOPITEĽNÁ a preto iba ťažko NABIFĽOVATEĽNÁ

Ako jedinú reálnu a pritom aj úspešnú cestu vedúcou k náprave veľmi slabých výsledkov dosahovaných v procese výučby predmetu fyzika na školách a univerzitách SR, uviedol som v predmetnom liste, RADIKÁLNY - REVOLUČNÝ vstup Ministerstva školstva do procesu zastavenia beztrestného šírenia-vyučovania NELOGICKÝCH - NEPRAVDIVÝCH FYZIKÁLNYCH VELIČÍN, čiže EXPERIMENTOM NEPODLOŽENÝCH fyzikálnych bludov, ktorými UČITELIA FYZIKY škôl a univerzít SR, ako na bežiacom páse, podvádzajú študujúcich občanov SR a to s MORÁLNOU, AKO AJ S FINANČNOU PODPOROU Ministerstva školstva SR.

Na obsah môjho listu zareagoval Úrad vlády SR tak, že ho odoslal na odborné posúdenie, na to príslušnej organizácii Ministerstva školstva SR, o čom ma aj vopred informoval. 

Správu o výsledku odborného posúdenia obsahu môjho listu, obdržal som od Vás vážený pán generálny riaditeľ sekcie vedy a techniky, Ministerstva školstva SR, 
PhDr. Bc. Marek Hajduk PhD.

.........................................................................................................

TOTO JE MOJA ODPOVEĎ NA VÁŠ POSUDOK PREDMETNÉHO LISTU. 

Vážený pán generálny riaditeľ, sekcie vedy a techniky, Ministerstva školstva SR, 
 PhDr. Bc. Marek Hajduk PhD.

Vy ste sa vo Vami podpísanom dvoj stránkovom liste, dotkli podstaty môjho listu, čiže odpovedí aj na vyššie uvedené dve otázky, iba veľmi povrchne, aj to iba týmito tromi vetami:

1.) Vaše teórie nie sú na pochopenie práve ľahké.
2.) Keby boli ľahké okamžite by im porozumeli, čo sa však zatiaľ nestalo.
3.) Verím že s nami súhlasíte. 

Vážený pán generálny riaditeľ!

Ja s obsahom Vami podpísaného dvojstránkového listu zo zásady nemôžem súhlasiť a to z nasledovných, veľmi prozaických dôvodov. 

Vy ste vo svojom liste neuviedol, že V ČOM KONKRÉTNOM sú moje, A MENOVITE KTORÉ TEÓRIE ťažko pochopiteľné, ale ani to, že konkrétne, MENOVITE KOMU A PREČO sú MOJE TEÓRIE ťažko pochopiteľné až nezrozumiteľné.

Preto skrytý, nevyslovený (latentný) obsah Vami citovaných troch viet, dá sa interpretovať aj nasledovným spôsobom:

 1. NEDOSTATOČNÁ MENTÁLNA ÚROVEŇ všetkých UČITEĽOV FYZIKY, ako aj všetkých ZAMESTNANCOV FÚ SAV, ktorí patria pod rezort Ministerstva školstva SR, (ktorí sú zamestnancami MŠ SR) je príčinou toho, že VŠETKY VAŠE TEÓRIE sú pre nich nepochopiteľné a preto zákonito im nikto z menovaných zamestnancov rezort Ministerstva školstva SR, NEMÔŽE A ANI NECHCE POROZUMIEŤ.

2. Keďže inými učiteľmi, či vedeckými pracovníkmi Ministerstvo školstva SR nedisponuje, preto Ministerstvo školstva SR, NEMÔŽE VECNE A ODBORNE POSÚDIŤ vaše konkrétne fyzikálne teórie a preto nemôže ich ani akceptovať pri plánovanej REFORME ŠKOLSTVA

3. Z uvedeného dôvodu aj budúca školská reforma bude prevedená iba na doterajšej NÍZKEJ MENTÁLNEJ ÚROVNI UČITEĽOV FYZIKY, ako aj ZAMESTNANCOV FÚ SAV, bez zreteľa na vaše EXAKTNÉ - EXPERIMENTÁLNE DOLOŽENÉ fyzikálne argumenty, verím že s nami súhlasíte.

.........................................................................................................

 Vážený pán generálny riaditeľ sekcie vedy a techniky, Ministerstva školstva SR, 
 PhDr. Bc. Marek Hajduk PhD.

Ja zase verím tomu, že Vy budete so mnou bezvýhradne súhlasiť v tom, že Vaše ÚPRIMNÉ LATENTNÉ PRIZNANIE, že Vaše ÚPRIMNÉ  LATENTNÉ VYZNANIE SA vo veci NÍZKEJ MENTÁLNEJ VÝBAVY učiteľov fyziky škôl a univerzít SR, ako aj ZAMESTNANCOV SAV, nie je možné za žiadnych okolností považovať, ale ani akceptovať ZA ODBORNÝ POSUDOK ale ani za odpoveď na vyššie uvedené dve jednoduché otázky, ktoré tvoria súčasť obsahu môjho konštruktívne kritického listu, adresovaného predsedovi vlády SR, pánovi JUDr. Róbertovi Ficovi.

Ja verím aj tomu, že Vy budete so mnou bezvýhradne súhlasiť aj v tom, že keby ja som sa voči Vami podpísanému výsledku „AKOŽE ODBORNÉHO POSUDKU“ obsahu môjho listu odvolal na Úrad vlády SR, tak on by môj list znova zaslal k Vám na nové, opätovné, ale už SKUTOČNÉ ODBORNÉ POSÚDENIE.

 .........................................................................................................

Vážený pán generálny riaditeľ, to by ale veci neprospelo a preto ja takýto, iba čas naťahujúci úradný postup ODBORNÉHO POSÚDENIA obsahu môjho listu, odmietam. 

Ja vychádzam z premisy (z reálného predpokladu), že Vy ako človek, ktorý má dva vedecké tituly pred menom a jeden za menom a na viac, Vy ako človek ktorý je generálnym riaditeľom jednej zo sekcii na Ministerstve školstva SR, NEMÔŽETE BYŤ NEROZUMNÝM ČLOVEKOM

To zase preto, lebo získať tri vedecké tituly, ako aj funkciu generálneho riaditeľa na Ministerstve školstva SR, nie je možné bez, od prírody darovaného talentu. (BEZ URČITEJ ĽUDSKEJ VÝNIMOČNOSTI.)

A preto nepripúšťam ani to, že Vy, ako vysoký úradník rezortu Ministerstva školstva SR, bol by ste v princípe, pudovo, negatívne naladený voči reálnej, čiže RADIKÁLNEJ - REVOLUČNEJ REFORME V ŠKOLSTVE aj vtedy, keby ste bol na základe exaktných dôkazov presvedčený o tom, že doterajší stav výučby predmetu fyzika je v rozopre s ľudskou logikou, čiže v rozopre ľudskou skúsenosťou, ako aj v rozpore s objektívnou realitou materiálnej prírody, čiže v rozpore s EXPERIMENTÁLNYMI DÔKAZMI, toho, že na školách a univerzitách SR sa vyučujú fyzikálne (nezmysly) herézy

Z tohto dôvodu, ja Váš „ODBORNÝ POSUDOK“ obsahu môjho listu, adresovaného predsedovi vlády SR, pánovi JUDr. Róbertovi Ficovi, pripisujem jedine Vašej NEDOSTATOČNEJ INFORMOVANOSTI V DANEJ VECI

A práve túto Vašu NEDOSTATOČNÚ INFORMOVANOSŤ v danej veci, dovolím si napraviť nasledovnými logickými, ako aj experimentálni dôkazmi.

.........................................................................................................

Logický argument č.1

Učitelia fyziky na školách a univerzitách SR tvrdia svojim žiakom a študentom to, že výsledkom časového účinkusily (F), že výsledkom súčinu sily (F); a času (t) v tvare:

(F.t) = (m.a).(t)

je iba zmena rýchlosti pohybu telies, čiže iba zmena hybnosti telies a to nasledovným spôsobom: 
(F.t) = (m.a).(t) = (m.v);  (m = 1kg; a = 10m/sec.sec; t = 2sec);

(F.2sec) = (1kg).(10m/sec.sec).(2sec
(F.2sec) = (1kg).(20m/sec)
(m.v) = (1kg).(20m/sec)

Inými slovami povedané, učitelia fyziky na školách a univerzitách SR svojim žiakom a študentom tvrdia to, že keď sila (F) o veľkosti desiatich Newtonov (10N):

 (F = 10N
 (Fm.a) = (1kg).(10m/sec.sec) = (10N)

bude pôsobiť na teleso o hmotnosti 
 (m = 1kg

za čas dve sekundy (t = 2sec
(F.2sec) = (1kg).(10m/sec.sec).(2sec) = (10N.2sec)

tak ten časový účinok sily (F.2sec) udelí telesu rýchlosť: 

(v = a.t 20m/sec

a posunie teleso o hmotnosti (m = 1kg) po dráhe (s):
(s = 1/2.a.t.t = 20m

čiže udelí telesu hybnosť:
H = (m.v
H = (1kg).(20m/sec)

Tým pádom učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, nepriamo, následne, implicitne tvrdia svojim žiakom aj to, že keby sila (F = 10N), pôsobila na na teleso o hmotnosti (m = 1kg), bez súčinu s časom (t) jej trvania, čiže keby sila (F = 10N) pôsobila na teleso o hmotnosti (m = 1kg) za nulový čas jej trvania (t = 0sec), tak by silový účinok (iba samotnej) sily (F) na teleso o hmotnosti (m = 1kg), bol tiež nulový (čiže žiadny). 

Z toho tvrdenia učiteľov fyziky následne plynie taký záver, že MIMO ČASOVÁ sila:

(F) = (F).(0sec) = (10N) = (10N).(0sec

by telesom ani len nepohla. 

Zatiaľ by to bolo ako tak v poriadku. 

Ale potom sa žiaci a študenti od svojich učiteľov fyziky dozvedia HORIBILNÝ FYZIKÁLNY NEZMYSEL o tom, že čo môže vykonať aj MIMO ČASOVÝ ÚČINOK SILY (F): 

(F) = (F).(0t)

a to aj vtedy, keď ten MIMO ČASOVÝ ÚČINOK SILY (Fnepohne telesom

.........................................................................................................

Učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, tvrdia svojim žiakom a študentom aj to, že časový účinok sily: 

(F.2sec) = (1kg).(10m/sec.sec).(2sec
(F.t) = (1kg).(20m/sec)
H = (m.v) = (1kg).(20m/sec)

je možné nahradiť hodnotou práce: (A = F.s), ktorú by bolo potrebné vynaložiť na dosiahnutie rýchlosti telies (v) = (20m/sec), čiže na dosiahnutie hybnosti telies:

 H = (1kg).(20m/sec

Učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, tým pádom tvrdia svojim žiakom a študentom aj to, že každé teleso, ktoré svoju rýchlosť (v) = (20m/sec), čiže svoju hybnosť  H = (1kg).(20m/sec), nadobudlo počas (t = 2sec) trvania silového účinku (F.t = F.2sec), má aj takú fyzikálnu hodnotu (veličinu), ktorú vyjadruje hodnota MIMO ČASOVÉHO SÚČINU sily (F.0t) s dráhou (s) = (20m) a to nasledovným spôsobom: 

(A) = (F.0t).(s) = (m.v.v)
(A) = (F.s) = (m.v.v)

(A) = (1kg).(10m/sec.sec).(20m).
(A) = (1kg).(10m.20m/sec.sec).

(A) = (1kg).(200m.m/sec.sec).
(A) = (m.v.v) = (1kg).(14,142m/sec).(14,142m/sec).

Žiaci a študenti sa od svojich učiteľov fyziky dozvedia aj taký KORUNOVANÝ FYZIKÁLNY NEZMYSEL, že k tomu aby teleso o hmotnosti (m = 1kg) nadobudlo rýchlosť (v = 20m/sec), čiže aj hybnosť H = (1kg).(20m/sec) stačí aj to, keď sa to teleso pred nadobudnutím tej rýchlosti (hybnosti), bude pohybovať súčinom nasledovných dvoch rovnako veľkých rýchlostí

(A) = (F.s) = (m.v.v) = (1kg).(14,142m/sec).(14,142m/sec).

a to MIMO ČASU trvania súčinu tých dvoch rýchlostí, čiže za nulový čas trvania súčinu tých dvoch rýchlostí, ktoré vznikajú takým spôsobom, že MIMO ČASOVÁ sila (F) pôsobí na teleso iba za nulový čas (F.0sec), (čiže nikdy), ale pritom dokáže posunúť teleso po dráhe (20m) tak, že to teleso sa po tej dráhe bude pohybovať súčinom dvoch rýchlostí (v.v) = (14,142m/sec).(14,142m/sec), ale za nulový čas trvania súčinu tých dvoch rýchlostí, pričom na konci tejto dráhy to teleso nadobudne: rýchlosť (20m/sec) a hybnosť (1kg. 20m/sec).

Žiaci a študenti sa od svojich učiteľov fyziky dozvedia aj to, že v zmysle ZÁKONA ZACHOVANIA ENERGIE, rýchlosť (hybnosť) telies musí byť ekvivalentná hodnote MIMO ČASOVEJ práce (A = m.v.v), ktorú bolo potrebné vykonať na dosiahnutie tejto rýchlosti (hybnosti) telies. 

Preto žiaci a študenti sa od svojich učiteľov fyziky dozvedia aj to, že v zmysle ZÁKONA ZACHOVANIA ENERGIE, musí platiť nasledujúca rovnosť:

(H = m.v) = (A = m.v.v)
(1kg).(20m/sec) = (1kg).(14,142m/sec).(14,142m/sec

ALE TO EŠTE Z ĎALEKA NIE JE NAJVÄČŠÍ FYZIKÁLNY BLUD.

Žiaci a študenti sa od svojich učiteľov fyziky dozvedia aj to, že každé teleso o hmotnosti (m = 1kg), ktoré svoju rýchlosť (v) = (20m/sec), čiže aj hybnosť H = (1kg).(20m/sec), nadobudlo počas (t = 2sec) trvania silového účinku: (F.t = F.2sec), má okrem MIMO ČASOVEJ hodnoty potenciálnej-polohovej energie, čiže okrem hodnoty práce (A = m.v.v) aj  MIMO ČASOVÚ  kinetickú, čiže pohybovú energiu a to o hodnote:

(Ek = 1/2.m.v.v).

Hodnotu kinetickej, pohybovej energie telesa (Ek), tvorí podľa učiteľov fyziky ten istý FYZIKÁLNY NEZMYSEL, ktorý tvorí aj hodnotu fyzikálneho nezmyslu zvaného práca (A = m.v.v), čiže SÚČINU MIMO ČASOVEJ SILY (F.0t) s dráhou (s = 20m).

Aj v tomto prípade ide o pohyb telesa súčinom dvoch MIMO ČASOVÝCH rýchlostí (v.v). 

Ale (nevedno prečo) pohybová energia telesa (Ek) má vo fyzike iba polovičnú hodnotou práce (m.v.v), čiže má iba o hodnotu:

Ek = (A/2 = 1/2.m.v.v). 

Ek = (F.s) = (F.0t).(s) = (1/2.m.v.v

To vraj preto, lebo v prípade výpočtu kinetickej energie (Ek = F.s), dráha (s) nie je udávaná iba jej absolútnou dĺžkou (s = 20m), ako pri výpočte práce (A), ale v prípade výpočtu kinetickej energie (Ek = F.s), dráha (s) je udávaná dynamickou rovnicou dráhy (s = 1/2.a.t.t = 20m). 

Matematický postup odvodenia postup kinetickej, pohybovej energie telesa (Ek), je nasledovný:

Ek = (F.s) = (F.0t).(s) = (m).(a).(0t).(1/2.a.t.t)
Ek = (F.s) = (1/2).(m).(a).(a).(t.t)
Ek = (F.s) = (1/2).(m).(v).(v)

Podľa učiteľov fyziky, ako aj zamestnancov FÚ SAV, hodnota kinetickej, pohybovej energie je nasledovná:

(Ek) = (A/2) = (F.s) = (1/2).(m).(v).(v)

Pritom nikoho z UČITEĽOV FYZIKYako aj zo ZAMESTNANCOV FÚ SAVnezaujíma veľkosť parametra (v) v rovnici kinetickej energie: 

Ek = (1/2).(m).(v).(v)

Keby sa niekoho z UČITEĽOV FYZIKYako aj zo ZAMESTNANCOV FÚ SAVzaujímal o veľkosť parametra (v) v rovnici kinetickej energii: 

 Ek = (1/2).(m).(v).(v)

keby oni netrpeli NÍZKOU MENTÁLNU VÝBAVOU, tak by sa dopracovali k nasledujúcej numerickej hodnote kinetickej energie (Ek): 

Ek = (F.s) = (1kg).(10m/sec.sec).(1/2.a.t.t)
Ek = (1/2).(1kg).(10m/sec.sec).(10m/sec.sec).(t.t)

Ek = (1/2).(1kg).(10m/sec.sec).(10m/sec.sec).(2sec.2sec)
Ek = (1/2).(1kg).(10m/sec.sec).(40m)
Ek = (1/2).(1kg).(400m.m/sec.sec)

Ek = (1kg).(200m.m/sec.sec)
Ek = (1kg).(14,142m/sec).(14,142m/sec)

Keby UČITELIA FYZIKY ako aj ZAMESTNANCI FÚ SAV sa zaujímali o veľkosť parametra (v) v rovnici kinetickej energii Ek, keby netrpeli NÍZKU MENTÁLNU VÝBAVOU, tak by zistil, že rýchlosť (v) v rovnici kinetickej energie:

Ek = (1/2).(m).(v).(v
má hodnotu (20m/sec)

kým rýchlosť (v) v rovnici práce: A = (m).(v).(v)
má iba hodnotu (v = 14,142m/sec).

Keby UČITELIA FYZIKY ako aj ZAMESTNANCI FÚ SAV sa zaujímali o veľkosť parametra (v) v rovnici kinetickej energii Ek, keby netrpeli NÍZKOU MENTÁLNU VÝBAVOU tak by zistil, že rovnica kinetickej energie: 

Ek = (1/2).(m).(v).(v
má nasledovný tvar:

Ek = (1/2).(1kg).(20m/sec).(20m/sec)

Potom by UČITELIA FYZIKY ako aj ZAMESTNANCI FÚ SAV zistil aj to, že keď tento súčin dvoch rýchlosti (plošnú rýchlosť):

(v.v) = (20m/sec).(20m/sec)

vydelíme dvomi (2), tak hodnota kinetickej energie (Ek) nadobudne hodnotu polohovej energie, čiže hodnotu práce (A), lebo platí nasledovná rovnosť:

(1kg).(14,142m/sec).(14,142m/sec) = (1/2).(1kg).(20m/sec).(20m/sec

(1kg).(14,142m/sec).(14,142m/sec) = (1kg).(14,142m/sec).(14,142m/sec)

= (1kg).(14,142m/sec).(14,142m/sec)
Ek = (1kg).(14,142m/sec).(14,142m/sec)

a preto vo fyzike platí táto, (na školách a univerzitách SR arogantne ignorovaná) rovnosť:

{A = (m).(v1).(v1)} = {Ek = (1/2).(m).(v2).(v2)} 
(1kg).(14,142m/sec).(14,142m/sec) = (1/2).(1kg).(20m/sec).(20m/sec)

(A = Ek)

K tomuto záveru UČITELIA FYZIKY, ako aj ZAMESTNANCI FÚ SAV, kvôli ich NÍZKEJ MENTÁLNEJ VÝBAVE nemohli sa zákonito dopracovať ani v minulosti a nemôžu sa dopracovať ani v prítomnosti. 

K tomuto záveru sa UČITELIA FYZIKY, ako aj ZAMESTNANCI FÚ SAV, kvôli ich NÍZKEJ MENTÁLNEJ VÝBAVE nemôžu sa dopracovať ani v budúcnosti.

Z tohto dôvodu oni budú ako zmyslov zbavení aj naďalej vyučovať, šíriť fyzikálny blud, fyzikálnu herézu o tom, že hodnota fyzikálneho nezmyslu, čiže hodnota MIMO ČASOVÉHO SÚČINU SILY (F) s dráhou (s) v podobe polohovej energie, čiže v podobe práce (A):

 {A = F.s = (m).(v).(v)}

je dvakrát väčšia ako hodnota MIMO ČASOVÉHO SÚČINU SILY (F) s dráhou (s), (F.s) v podobe kinetickej energie:

{Ek = F.s = (1/2).(m).(v).(v)} 

.........................................................................................................

Vážený pán generálny riaditeľ sekcie vedy a techniky, Ministerstva školstva SR,
PhDr. Bc. Marek Hajduk, PhD.

Dovoľte mi teraz zosumarizovať obsah môjho:
Logického argumentu č.1

Ako môžu žiaci a študenti škôl a univerzít SR chápať vyučovací predmet fyzika, keď im učitelia fyziky raz tvrdia to, že zrýchlený pohyb telies môže vyvolať iba časový účinok sily (F.t) a druhýkrát im zase tvrdia to, že ten časový účinok sily (F.t) je možné nahradiť nie len fyzikálnym, ale ja logickým nezmyslom, čiže MIMO ČASOVÝM SÚČINOM SILY (FA DRÁHY (s), čiže prácou (F.s).

Ako môžu žiaci a študenti škôl a univerzít SR chápať vyučovací predmet fyzika, keď im učitelia fyziky raz tvrdia to, že zrýchlený pohyb telies môže vyvolať iba časový účinok sily: (F.t = m.v) a druhýkrát im zase tvrdia to, že tento časový účinok sily (F.t) je možné nahradiť súčinom dvoch rovnakých rýchlosti (F.t = m.v.v), ktorých čas trvania je nulový, pretože aj čas trvania sily (F), ktorá by mala vygenerovať tie dve mimo časové rýchlosti, je tiež nulový.

Ako môžu žiaci a študenti škôl a univerzít SR chápať vyučovací predmet fyzika, keď oni proti týmto HORIBILNÝM LOGICKÝM NEZMYSLOM nevznášajú ani len nesmelé otázky, ktoré by mohli signalizovať ich logické a preto aj ich kritické myslenie, čiže ktoré mohli by signalizovať ich náznaky pochybnosti voči tým korunovaným fyzikálnym, ako aj logickým herézam. 

Ako môžu žiaci a študenti škôl a univerzít SR chápať vyučovací predmet fyzika, keď oni nevznášajú pochybnosti voči tvrdeniu ich učiteľov fyziky, že nezmyselný MIMO ČASOVÝ SÚČIN sily (F) s dráhou (s), (F.s) v jednom prípade dáva hodnotu práce: 

(A) = (F.s) = (m.v.v

teda akúsi dvoj rýchlostnú (plošnú) hybnosť telies, ale v druhom prípade ten istý nezmyselný MIMO ČASOVÝ SÚČIN  sily (F) s dráhou (s), (F.s) vo forme kinetickej energie:

Ek = F.s = (1/2).(m).(v).(v

dáva iba polovičnú hodnotu práce:

(A = F.s = (m).(v).(v)

teda akúsi polovičnú, dvoj rýchlostnú (plošnú) hybnosť telies.

Odpoveď je jednoduchá

Myslenie žiakov a študentov škôl a univerzít SR, je logickými i matematickými nezmyslami ich učiteľov fyziky  natoľko zdegenerované, zablokované, že oni nie sú schopní voči tým MIMO ČASOVÝM fyzikálnym herézam vzniesť žiadne spochybňujúce otázky, lebo na vyslovenie akékoľvek otázky, je potrebná znalosť podstaty problému, na ktorý sa otázka vzťahuje. 

Pričom žiaci a študenti škôl a univerzít SR, nemajú ani hmlistú predstavu o obludnosti MIMO ČASOVÝCH fyzikálnych parametrov, podobne ako ich nemajú ani ich učitelia fyziky, či zamestnanci FÚ SAV a preto oni voči tým obludným fyzikálnym nezmyslom nevznášajú žiadne námietky.

.........................................................................................................

Vážený pán generálny riaditeľ sekcie vedy a techniky, Ministerstva školstva SR, 
 PhDr. Bc. Marek Hajduk PhD.

Reálna a preto užitočná reforma školstva SR, mala by sa začať zakázaním vyučovania nezmyselnej MIMO ČASOVEJ hodnoty kinetickej energie v tvare:

 Ek = F.s = (1/2).(m).(v).(v

na školách a univerzitách SR, lebo iba tým zákazom by sa spustila lavína vecných argumentov, (aj mnohých iných aktívnych kritikov fyziky, ktorí sú v súčasnosti arogantne ignorovaní) ktoré by fyziku automaticky zbavili, očistili od jej horibilných, mimo časových abstraktných bludov.

Tento proces očisty fyziky od jej bludov mohlo by Ministerstvo školstva SR podporiť tým, žeby nariadilo školám a univerzitám SR, aby sa na konci školského roku 2016/2017, predmet fyzika neklasifikoval a to do tej doby, kým sa neodstráni z učebníc fyziky bludná hodnota mimo časovej kinetickej energie v tvare:

 Ek = F.s = (1/2).(m).(v).(v)

ako aj bludná hodnota mimo časovej práce v tvare:

(A = F.s = (m).(v).(v)
.........................................................................................................

Vážený pán generálny riaditeľ sekcie vedy a techniky, Ministerstva školstva SR, 
 PhDr. Bc. Marek Hajduk PhD.

Keď Vy pochopíte reálnu (nevyhnutnú) potrebu očisty fyziky od jej mimo časových bludov, keď Vy sa pričiníte o proces očisty fyziky od jej logických i experimentom doložených nezmyslov, tak Vy vstúpite do pozitívnych dejín SR, ale aj celého ľudstva a tým pádom oslobodíte študujúcich občanov SR od povinného bifľovania sa fyzikálnych nezmyslov.

V opačnom prípade nevstúpite do pozitívnych dejín SR, ale aj celého ľudstva a tým pádom neoslobodíte študujúcich občanov SR od povinného bifľovania sa fyzikálnych nezmyslov.

Vážený pán  PhDr. Bc. Marek Hajduk PhD.

Očakávajúc Vašu včasnú odpoveď, zostávam s úprimným pozdravom:

Alexander JÁRAY.

P.s.V druhom liste ktorý budem adresovať Vašej ctenej osobe, uvediem experimentálne dôkazy principiálnych fyzikálnych bludov vyučovaných na školách a univerzitách SR.

(Text listu sa priebežne upravuje.)

(A ešte jedná malá, ale podstatná poznámka. Následky zdegenerovanej mysle žiakov a študentov škôl a univerzít SR, bludmi učiteľov fyziky, prezentuje aj obsah diskusných príspevkov k tomuto listu, od bývalých žiakov a študentov škôl a univerzít SR.)

Postoj MŠ SR k danej veci je ku dnešnému dňu (6.6.2017.) taký, že zatiaľ žiadna odpoveď na tento článok z MŠ SR nedošla, ale zato MŠ SR list pána generálneho riaditeľa sekcie vedy a techniky, Ministerstva školstva SR, PhDr. Bc. Mareka Hajduka, PhD. urobilo neprístupným na internete. (Aspoň niečo.) 

Dnes (6.6.2017, o 18. hod) pozrel som sa do svojej elektronickej pošty a zistil som, že odpoveď na tento článok z MŠ SR už došla.

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

90 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,070 článkov
INESS

INESS

107 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavel Macko

Pavel Macko

188 článkov
reklama

SME si všimli

Ako CIA hľadala Archu zmluvy – Donald Trump odtajnil dokumenty

Vladimír Benčík

Ako CIA hľadala Archu zmluvy – Donald Trump odtajnil dokumenty

Príbeh ako z thrilleru - CIA na diaľku odhalila polohu Archy zmluvy

  • 4. apr
  • Páči sa: 21x
  • Prečítané: 1 264x
  • 1
Zavraždený Marek bol stelesnením slušného človeka

Jozef Foltýn

Zavraždený Marek bol stelesnením slušného človeka

Marek Glodič bol ten najslušnejší človek akého som v živote stretol

  • 3. apr
  • Páči sa: 133x
  • Prečítané: 3 962x
  • 4
Včelárske tradície a zvyky na Slovensku

Matúš Radusovsky

Včelárske tradície a zvyky na Slovensku

Bohaté včelárske tradície Slovenska – od historických postupov po súčasné metódy odovzdávané z generácie na generáciu.

  • 26. mar
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 444x
  • 0
O Západnom brehu...

Dávid Polák

O Západnom brehu...

...alebo o Judei a Samárii, ako tomuto územiu niektorí hovoria, sa veľa rozpráva, ale oveľa menej naozaj vie.

  • 7. mar
  • Páči sa: 19x
  • Prečítané: 1 083x
  • 2
John Portasik (Ján Portášik) - Príbeh (ne)obyčajného človeka

Miloš Majšík

John Portasik (Ján Portášik) - Príbeh (ne)obyčajného človeka

Životný príbeh chalana, potomka slovenských prisťahovalcov do USA, ktorý napriek svojej chorobe šiel za svojím cieľom.

  • 27. feb
  • Páči sa: 44x
  • Prečítané: 2 359x
  • 1
Hlava XXII v štátnom IT

Marcel Rebro

Hlava XXII v štátnom IT

Spolu s "katastrálnym vírusom" skvelá kombinácia ako stráviť pracovný deň v nekonečnom cykle

  • 17. feb
  • Páči sa: 107x
  • Prečítané: 2 210x
  • 2

Hlavné správy zo SME.sk

Peniaze z druhého piliera môžu ísť aj na Ficovu tému. Parlament rýchlo schválil dva zákony
Fico je nervózny a nahnevaný. Traumu prenáša na celú krajinu (komentár)
Kubiša čakajú najväčšie preteky kariéry. Keď ich vyhral Sagan, náročky narážal do súpera
Chcete ušetriť na káve? V týchto piatich kaviarňach dáte za cappuccino do 2,60 eura
reklama
SkryťZatvoriť reklamu