Slovenská vysoká škola, bludov stodola.

Správa o stave matematických vedomostí študentov vysokých škôl z matematiky, získaná z diskusie na Česko – Slovenskom matematickom portály http:matematické fórum  ! Dňa 5. 6. 2009, úplne náhodou natrafil som na matematický portál http:matematické fórum kde som sa riadne zaregistroval pod prihlasovacím manom genius.

Písmo: A- | A+

dddddddddddddddddddddddddddd

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjj

 Správa o stave matematických vedomostí študentov vysokých škôl z matematiky, získaná z diskusie na Česko – Slovenskom matematickom portály

 http: matematické fórum !  Dňa 5. 6. 2009, úplne náhodou natrafil som na matematický portál http:matematické fórum, kde som sa riadne zaregistroval pod prihlasovacím menom genius.

Som človek, ktorý má matematiku a fyziku v malíčku až natoľko, že poznám nie len ich obsah, ale čo je ešte hlavnejšie pozná aj ich nedostatky, ešte parenejšie pozná všetky matematické a fyzikálne bludy, ktoré tvoria prekážky k reálnemu opisu zákonov absolútneho, kauzálneho, nerovnicového pohybu hmoty.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(Nie iba pohybu tieňa hmoty.)

 Poznám všetky také matematické problémy, ktoré sa súčasnou matematikou nedajú v žiadnom prípade vyriešiť. Nie náhodu, moja komunikácia s matematikmi je zablokovaná, lebo matematikom sa nechce dobrovoľne vstupovať do procesu ich zosmiešnenia.

Počas individuálneho štúdia matematiky, dospel som k záveru, že najväčším problémom matematiky je to, že ona sa zaoberá bezrozmernými číslami, teda takými číslami ktoré tvoria násobky čísla nuly, lepšie povedané ktoré tvoria násobky ničoho. No a zo zákonitosti vzniknutých medzi tými prázdnymi číslami, matematika odvodzuje svoje zákony, ktoré by mali slúžiť pri opise javov a zákonitosti materiálnej prírody. Ide o absolútny nezmysel, ktorý ale matematici nie sú ochotní si priznať, i keď ich prázdna matematika zaviedla fyziku do slepej uličky relativity pohybu, čiže do popretia existencie najzákladnejšej formy existencie hmoty, teda v konečnom dôsledku aj do popretia objektivity existencie hmoty.

SkryťVypnúť reklamu

Majme rovnicu

1 + 1 = 2 .1

Ide o matematický aparát, ktorí je vytvorený výlučne z bezrozmerných, prázdnych čísel, ktoré vyjadrujú hodnoty násobkov čísla nula (0). 

Predstavme si to, že existuje nejaká, od matematikov prázdných čísel celého sveta, izolovaná ľudská spoločnosť, ktorá sa ešte nzedegenerovala na takú úroveň, aby ona narábala s ničím, teda aby ona narábala s bezrozmernými číslami a ktorá by preto musela poznať iba materiálne čísla.

 Pre lepšiu názornosť uvediem ako jednotku materiálneho čísla, (tej ešte nedegerovanéj spoločnosti) jednu ovcu.

Potom v tej, ešte matematikmi nedegenerovanéj spoločnosti, hore uvedená matematická rovnica má: 

SkryťVypnúť reklamu

(V bezrozmerných, prázdnych číslach súčasnej mešuge matematiky tvar: )

 1 +   1  =  1 x 2

V reálnych, materiálnych, ovčích číslach tvar:   1   + 1 =  1   x 2

To uvádzam preto, aby som obrazne znázornil totálny rozdiel medzi bezrozmernými a materiálnymi číslami, ako aj rozdiel medzi materiálnym a prázdnym spôsobom myslenia matematikov.

Už aj z tohto obrazného vyjadrenia vyplýva, že súčet dvoch oviec nemôže byť totožný s hodnotou súčinu jednej ovce s dvomi ovcami, čiže nemôže mať hodnotu dvoch oviec, lebo už len k tomu, aby sme ten súčin mohli vôbec naznačiť, či začať realizovať, potrebujeme tri ovce, čo už je viac ako dve ovce.

SkryťVypnúť reklamu

(K pochopeniu tejto objektívnej, preto materiálnej reality, nestačí vysokoškolské vzdelanie, na to je potrebná ninimálne geniálna, genialita.)

Ďalej chcem poukázať na to, že uvedený materiálny súčin nemohli by sme zrealizovať napríklad tak: 1 + 1 =  1 . 2

Lebo v materiálnej matematike za každým číslom a to za každých okolností, musí nasledovať časopriestorový tvar, či iný identifikačný parameter materiálneho objektu, ktoré to materiálne číslo reprezentuje.

 V materiálnej matematike by sa prázdnym číslom nedalo nič robiť, lebo v materiálnej matematike pojem prázdne číslo je pojem neznámy.

Šlo by o zmiešaný súčin medzi materiálnou a metafyzickou - prázdnou matematikou, čiže o súčin medzi materiálnymi predmetmi a ich myšlienkovými, abstraktívnými tieňmi, teda išlo by o vyložený čsopriestorový nezmysel.

(Nie však o matematický nezmysel.) Šlo by obrazne povedané o preklad vety, napríklad do eskimáckého jazyka, v ktorom by jedno slovo ostalo nepreložené, teda v pôvodnom slovenskom jazyku.

V zmysle uvedenej analýzy materiálnej matematiky, ešte nedegenerovanéj ľudskej spoločnosti, položil som na uvedenom fóre vysokoškolským študentom nasledovnú otázku:

Ako sa dá riešiť rovnica: 1 + 1 = 2. 1 v praxi.

Táto moja, na prvý pohľad súper jednoduchá otázka, vyvolala na predmetnom servery zmätenie zmyslov vysokoškolákov. Samozrejme že bola najviac čítaná, ale aj za pol hodinu úmyselné zastavená.

Ja som uviedol nasledovné dovysvetlenie: Pokiaľ tá rovnica vyjadruje hodnoty násobku čísla nula, pokiaľ je o ničom, tak ona funguje bez problémov. No keď ju chceme použiť v praxi, napríklad aplikovať ju na jednorozmerné čísla o hodnote jedného metra, tak ona okamžite skolabuje, lebo neplatí že:

1m +1m = 1m . 2m  

 preto, že platí:

2m ≠ 2m2

Vysokoškolskí študenti, ktorí sú schopní spievať, piť alkoholické nápoje, lyžovať, tancovať, repovať, či hip - hop - ovať, ale aj derivovať integrovať, či nájsť limitu boh vie čoho, no skôr ničoho, proste ktorí sú nabití vedomosťami aj z vysokej matematiky, po mojej úplne jednoduchej otázke, smerujúcej k použitiu predmetnej matematickej rovnice v materiálnej praxi, v momente skolabovali a ostali ako oliatí ľadovo studeno vodou.

 Až 90% z nich začalo požívať jazyk zvaný "Ejzik" začali hovoriť štýlom: ee - e - eee - e. 

Najprv utrusovali polo vtipy, no keď som ich dôrazne upriamil na predmet mojej otázky, začali pomaly na ňu odpovedať a to napríklad aj tak:

Rovnicu:

1+1 = 2.1

 nie je možné zmaterializovať  tak že dostaneme rovnicu:

1m + 1m = 2m .1m,

lebo potom by sa v matematike dalo robiť hoci čo.

Podľa vysokoškolákov správne má byť tak:

1m + 1m = 2. 1m

Ja som im poznamenal: Ako je možné v demokratickej matematike v jeden rovnici zmaterializovať (jedným metrom) tri čísla a to štvrté číslo diskriminovať ?

Ďalej som ich upozornil na to, že prázdne číslo 2, nie je kompatibilné z ostanými "metrovými" číslami, pričom v pôvodnej bezrozmernej rovnici, 1+1 = 2.1, všetky čísla sú navzájom kompatibilné, čiže rovnako bezrozmerné.

Ďalej som konštatoval, že nimi akceptovaná materializácia predmetnéj rovnice, prezentuje zlý preklad bezrozmernéj matematickéj vety do jazyka jenorozmernéj matematiky.

Na to nasledovali pripomienky nasledovného typu, s tým tu nechoď, vráť sa do základnej školy, alebo ako je to možné že administratíva toho blázna nevhodí zo servera.

Teda samé „odborné“ pripomienky. Keď sa jeden z diskutujúcich zmienil o tom, že táto vec nie je až tak jednoduchá ako ona na prvý pohľad vyzerá a keď ho ostaní zvozili po čiernu zem, pričom počet čitateľov enormne narastal, administrátor túto diskusiu, práve preto, predčasne ukončil.   

Ja som sa následne úprimne ospravedlnil účastníkom servera za uvedenie „veľmi ťažkého matematického príkladu“, ktorého reálne riešenie presahuje ich mentálne dispozície, (ich bezrozmerné - prázdne myslenie) ale aj preto, že reálne riešenie tejto rovnice nepoznajú ani ich učitelia prázdnej matematiky a následne uviedol som jednoduchší príklad a to v znení:

Ako sa dá v praxi využiť rovnica 1.0 = 0

Ako vyzerá ovca po vynásobení nulou?

Konkrétne a obrazne:   =   ?  

 Pričom som poznamenal, že podľa matematickej poučky o násobení číslom nula, všetko na svete, teda aj ovca

násobená nulou, musí sa premeniť na nulu,

takže nech mi povedia, prečo ani táto poučka nie je použiteľná v materiálnej praxi, lebo zatiaľ žiadna slovenská, či česká ovca po vynásobením nulou ešte nezmizla, ale na zlosť vštkých geniálnych prázdných matematikov, ostala celou, živou a zdravou ovcou.

Nasledovalo druhé dejstvo urážok na moju osobu, že načo stým tu chodíš, ty si blázon atd.

Jeden pomerne rozumný vysokoškolák poznamenal: K tomu aby sme ovcu mohli násobiť nulou, musíme tú ovcu najprv dostať do matematiky bezrozmerných čísel, čiže musíme ju najprv zadefinovať ako bezrozmerné číslo.

(Najprv musíme ovcu odmaterializovať, musíme ju najprv premeniť na prázdne číslo, najprv prememeniť na abstrakný, myšlienkový tieň ovci, moja poznámka.)  

 Moja odpoveď na to bola nasledovná: Tu sa jedná o násobenie materiálnej, živej, trojrozmernéj a zdravej, ale aj časom pomynuteľnéj ovci nulou a nie o násobenie prázdneho čísla, nie násobenia abstraktného, nesmrteľného myšlienkového tieňa ovce s prázdným číslom nula.

Počet čitateľov enormne narastal, pričom účastníci predmetnej diskusie neboli schopní dať na moju otázku žiadanú relevantnú, čiže žiadnú rozumnú odpoveď. Vysokoškolskí študenti preto začali doslova zúriť, pričom ja som zažíval nirvánu, (duševne som sa onanoval nad totálnou matematickou sprostosťou predmetných vyskoškolákov) až nakoniec oni rezolútne požiadali administrátora, aby on tú, pre nich dehonestujúcu diskusiu zastavil a tak sa aj stalo.

 Včom teda konkrétne spočívajú príčiny bludných výsledkov matematiky prázdnych čísel, ktoré ona dosahuje pri násobení materiálnych objektov svojimi prázdnymi číslami.  

Ten problém spočíva v tom, že súčasná matematika je nútená materiálne objekty najprv zredukovať na prázdne matematické čísla. Ona je nútená materiálne objekty najprv zbaviť ich typických, existenčných materiálných vlastností, čiže pretransformovať ich do ríše abstrakcií a až potom ich násobiť svojimi prázdnymi abstraktnými číslami.

To všetko preto, že matematika prázdnych čísel, nedokáže recipročne vyjadriť svoje prázdne, abstraktné čísla, aj v materiálnej číselnej podobe.

Nedokáže preložiť matematické vety o prázdných číslach do jazyka matreiálnej matematiky, do jazyka "JÁRAYovej Kvantovej matematiky" !!!

To ale dkáže geniálne geniálny génius,

veľmi, veľmi skromný človek menom:

 GRSc. Alexander Jozef JÁRAY.

Iba že tá banda abstraktných matematických degenerátov, vyznávačov matematiky prázdných čísel, sa od zmaterializovania ich abstraktných prázdnych čísel bojí ako čert menom Bezebúb svätenej vody. Preto týchto abstraktných matematických degenerátov, vyznávačov prázdnych čísel, musí spoločnosť, čo aj surovou silou, prinútiť  k tomu, aby oni povinne presedlali z bludnej matematiky prázdnych čísel na reálnu matematiku materialistických čísel, čiže na: JÁRAYovu Kvantovu matematiku.

 Tento dotyk s objektívnou realitou, tento dotyk s krutou pravdou, tento kontakt s budúcou elitou národa, exaktne dokazuje, že ten svet musí v dohľadnej dobe skapať.

  Veď načo je vysokoškolské matematické vzdelanie, keď poučky matematiky prázdnych čísel sú na sto honov vzdialené od materiálnych potrieb človeka.

Načo sú spoločnosti vysokoškolskí vzdelaní jedinci, ktorý nevedia ani to, ako vyzerá reálna, trojrozmerná, pritom ešte aj zdravá a neostríhaná slovenská, či česká ovca vynásobená nulou, pričom oni zborovo tvrdia, že všetko na svete (aj živá a zdravá, ostríhaná i neostríhaná, slovenská, či česká ovca) vynásobené nulou musí sa premeniť na slovenskú, či českú nulu.

Súčasní vysokoškoláci prírodných vied, matematiky a fyziky, sú doslova a do písmena osprostení, slobodného a kritického myslenia neschopní, blbí a blbejší jedinci, ktorí sú veľmi, veľmi nebezpeční pre ešte zatiaľ normálnu, pre ešte zatiaľ vysokou matematikou prázdnych čísel (a relativistickou fyzikou) neosprostenú, nezdegenerovanú ľudskú spoločnosť.

Od nich je potrebné ľudskú spoločnosť chrániť, aby oni ju svojimi matematickými (a fyzikálnymi) bludmi neosprotili, nezničili.     

Tak vyzerajú materiálne objekty, ktoré boli z fondov Európskej únie pre rozvoj a vedu, vynásobené vysokoškolákmi, zatial len slovenskou a českou nulou.

Vysoko vážený čitateľ, osud ťa obdaril veľmi vzácným darom a to možnosťou prečítať si toto ojedinelé vedecké pojedanie historického významu, oproti ktorému Einsteinova obecná teória relativity je iba šuvix (iba krém na topánky).

 Keď chceš obdarovať svojich dobrých, i menej dobrých priateľov vzácným darom, odporuč im prečítať si toto geniálne ľudské matematické dielo, ktoré je povolané v dohľadnej dobe zmení svet k lepšiemu.  

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karol Galek

Karol Galek

115 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
INESS

INESS

107 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu