aaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Matematika môže šíriť svoje nezmysly v neprospech študujúcich občanov SR len preto, lebo študujúci občania SR nemajú ani poňatia o tom čo sa vlastne v matematike učia.
Nemajú poňatia o tom že všetky matematické čísla majú nulovú priestorovú dimenziu (m).
Sú radi že školu skončia a potom buď sa s matematikou nezaoberajú, alebo bezducho opakujú texty učebníc.
V predchádzajúcom článku som upozornil nato, že prvá derivácia funkcie
y = ex , nemôže mať v materiálnom časopriestore hodnotu ex.
Dnes chcem poukázať na to, že ani samotné číslo e nemá v materiálnom časopriestore tú hodnotu, ktorá sa vyučuje na školách a univerzitách SR a preto vyučovanie bezrozmernej (nula rozmernej) hodnoty čísla e je štátom organizovaný podvod.
Teraz uvediem text z matematických učebníc v spojitosti s faktoriálnou konštrukciou čísla e.
aaaaaaaaaaaaaaa
Faktoriál.
Faktoriál sa využíva predovšetkým v kombinatorike.
Faktoriál čísla n je súčin všetkých celých kladných čísel, ktoré sú menšie alebo rovné číslu n.
Faktoriál zapisujeme pomocou výkričníka n!
Špeciálne pre nulu bol vyčlenený faktoriál: ! = 1
Vyjadrenie niektorých n!
0! = 1
1! = 1.1 = 1
2! = 1.2 = 2
3! = 1.2.3 = 6
4! = 1.2.3.4 = 24
5! = 1.2.3.4.5 = 120
aaaaaaaaaaaaaa
Nula rozmerné číslo e potom tvorí nasledovný faktoriálny súčet:
e = 1/(1) + 1/(1.1) + 1/(1.2.) + 1/(1.2.3.) + 1/(1.2.3.4) + ..........
Nula rozmerné číslo e má následne podľa matematiky súčtovú hodnotu:
e = 2,718281828459045235360287471352...
aaa
Podľa zákonov samotnej matematiky, výsledok naznačeného faktoriálneho súčtu čísla e, predstavuje súčet zlomkových častí bezrozmerných, či nula rozmerných matematických bodov, ktoré ale v zmysle definície matematického bodu, nie je možné deliť na menšie časti ako 1.
No ani to nie je jediný matematický podvod, lebo už samotná hodnota faktoriálov, tak ako sú oni uvádzané v učebniciach matematiky, je mimo reality.
Lebo ak by sme k číslam v čitateli a menovateli predmetných faktoriálných zlomkov, priradili jednorozmernú priestorovú dimenziu m1, keby sme ich chceli použiť v materiálnom časopriestore, tak výsledok toho súčtu by bol úplne iný od toho, čo sa vyučuje na školách a univerzitách SR.
aaaaaaaaaaaaaaaaaa
Takže porovnajme blud ktorí učia učitelia matematiky a pravdu ktorú nepoznajú.
aaaaa
Blud. Pravda.
1/0! = 1 = 1m1 1/0! = 1 = 1m1
1/1! = 1.1 = 1m2 1/1! = 1.1 = 1m2
1/2! = 1.2 = 2m2 1/2! = 1.1.2 = 2m3
1/3! = 1.2.3 = 6m3 1/3! = 1.1.2.3 = 6m4
1/4! = 1.2.3.4 = 24m4 1/4! = 1.1.2.3.4 = 24m5
1/5! = 1.2.3.4.5 = 120m5 1/5! = 1.1.2.3.4.5 = 120m6
aaaaaaaaaaaa
Súčin dvoch bezrozmerných, abstraktných, neviditeľných matematických bodov je:
1 x 1 = 1 (1m.1m0 = 1m0+0 = 1m)
Ale súčin dvoch jednorozmerných, viditeľných, kvantových materiálne časopriestorových matematických elementov je:
1m1 x 1m1 = 1m1+1 = 1m 2
aaaaaa
Takže správne napísaný faktoriálny súčet čísla e je nasledovný:
e = 1/(1.) + 1/(1.1) + 1/(1.1.2.) + 1/(1.1.2.3.) + 1/(1.1.2.3.4) + .......
A nie ako sa to učí na školách a univerzitách SR:
e = 1/(1.) + 1/(1.1) + 1/(1.2.) + 1/(1.2.3.) + 1/(1.2.3.4) + .......
a
Z tu uvedeného vyplýva, že keď matematickú, faktoriálnu abstrakciu nula rozmerného čísla e pretransformujeme do videtľného, materiálneho časopriestoru, do nenulových dimenzií, do ľudskej praxe, tak matematika kolabuje.
Čo ale nikomu z matematikov nevadí a podobne ani študujúcim občanom Slovenskej republiky.
No a to je najexaktnejším dôkazom toho, že tak ako učitelia matematiky, tak ani študujúci občania SR, nevedia o čom hovoria (okrem iného aj vtedy) keď definujú veľkosť Eulerovho čísla e.
Aj v matematike prežíváme éru prázdných kecov, hlúpych a hlúpejších, štátom platených jedincov.
No zhyň studom podlým, podlá duša,
čo národ môj o pravdu pokúšaš!
Amen.