Vedle jako jedle.

Matematika môže šíriť svoje nezmysly v neprospech študujúcich občanov SR len preto, lebo študujúci občania SR nemajú ani poňatia o tom čo sa vlastne v matematike učia. Nemajú poňatia o tom že všetky matematické čísla majú nulovú priestorovú dimenziu (m0). Sú radi že školu skončia a potom buď sa s matematikou nezaoberajú, alebo bezducho opakujú texty učebníc.

Písmo: A- | A+

aaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Matematika môže šíriť svoje nezmysly v neprospech študujúcich občanov SR len preto, lebo študujúci občania SR nemajú ani poňatia o tom čo sa vlastne v matematike učia.

Nemajú poňatia o tom že všetky matematické čísla majú nulovú priestorovú dimenziu (m).

Sú radi že školu skončia a potom buď sa s matematikou nezaoberajú, alebo bezducho opakujú texty učebníc.

V predchádzajúcom článku som upozornil nato, že prvá derivácia funkcie

y = ex , nemôže mať v materiálnom časopriestore hodnotu ex.

Dnes chcem poukázať na to, že ani samotné číslo e nemá v materiálnom časopriestore tú hodnotu, ktorá sa vyučuje na školách a univerzitách SR a preto vyučovanie bezrozmernej (nula rozmernej) hodnoty čísla e je štátom organizovaný podvod.

Teraz uvediem text z matematických učebníc v spojitosti s faktoriálnou konštrukciou čísla e.

aaaaaaaaaaaaaaa

Faktoriál.

Faktoriál sa využíva predovšetkým v kombinatorike.

Faktoriál čísla n je súčin všetkých celých kladných čísel, ktoré sú menšie alebo rovné číslu n.

Faktoriál zapisujeme pomocou výkričníka n!

Špeciálne pre nulu bol vyčlenený faktoriál: ! = 1

Vyjadrenie niektorých n!

0! = 1

1! = 1.1 = 1

2! = 1.2 = 2

3! = 1.2.3 = 6

4! = 1.2.3.4 = 24

5! = 1.2.3.4.5 = 120

aaaaaaaaaaaaaa

Nula rozmerné číslo potom tvorí nasledovný faktoriálny súčet:

e = 1/(1) + 1/(1.1) + 1/(1.2.) + 1/(1.2.3.) + 1/(1.2.3.4) + ..........

Nula rozmerné číslo e má následne podľa matematiky súčtovú hodnotu:

e = 2,718281828459045235360287471352...

aaa

 Podľa zákonov samotnej matematiky, výsledok naznačeného faktoriálneho súčtu čísla e, predstavuje súčet zlomkových častí bezrozmerných, či nula rozmerných matematických bodov, ktoré ale v zmysle definície matematického bodu, nie je možné deliť na menšie časti ako 1.

No ani to nie je jediný matematický podvod, lebo už samotná hodnota faktoriálov, tak ako sú oni uvádzané v učebniciach matematiky, je mimo reality.

 Lebo ak by sme k číslam v čitateli a menovateli predmetných faktoriálných zlomkov, priradili jednorozmernú priestorovú dimenziu m1, keby sme ich chceli použiť v materiálnom časopriestore, tak výsledok toho súčtu by bol úplne iný od toho, čo sa vyučuje na školách a univerzitách SR.

aaaaaaaaaaaaaaaaaa

Takže porovnajme blud ktorí učia učitelia matematiky a pravdu ktorú nepoznajú.

aaaaa

Blud.  Pravda.

 1/0! = 1 = 1m1  1/0! = 1 = 1m1

1/1! = 1.1 = 1m2  1/1! = 1.1 = 1m2

1/2! = 1.2 = 2m2 1/2! = 1.1.2 = 2m3

1/3! = 1.2.3 = 6m3 1/3! = 1.1.2.3 = 6m4

1/4! = 1.2.3.4 = 24m4  1/4! = 1.1.2.3.4 = 24m5

1/5! = 1.2.3.4.5 = 120m5  1/5! = 1.1.2.3.4.5 = 120m6

aaaaaaaaaaaa

Súčin dvoch bezrozmerných, abstraktných, neviditeľných matematických bodov je:

1 x 11  (1m.1m0 = 1m0+0 = 1m)

Ale súčin dvoch jednorozmerných, viditeľných, kvantových materiálne časopriestorových matematických elementov je:

1m1 x 1m1 = 1m1+1 = 1m 2 

aaaaaa

Takže správne napísaný faktoriálny súčet čísla e je nasledovný:

e = 1/(1.) + 1/(1.1) + 1/(1.1.2.) + 1/(1.1.2.3.) + 1/(1.1.2.3.4) + .......

A nie ako sa to učí na školách a univerzitách SR:

e = 1/(1.) + 1/(1.1) + 1/(1.2.) + 1/(1.2.3.) + 1/(1.2.3.4) + .......

a

Z tu uvedeného vyplýva, že keď matematickú, faktoriálnu abstrakciu nula rozmerného čísla e pretransformujeme do videtľného, materiálneho časopriestoru, do nenulových dimenzií, do ľudskej praxe, tak matematika kolabuje.

Čo ale nikomu z matematikov nevadí a podobne ani študujúcim občanom Slovenskej republiky.

No a to je najexaktnejším dôkazom toho, že tak ako učitelia matematiky, tak ani študujúci občania SR, nevedia o čom hovoria (okrem iného aj vtedy)  keď definujú veľkosť Eulerovho čísla e.

Aj v matematike prežíváme éru prázdných kecov, hlúpych a hlúpejších, štátom platených jedincov.

No zhyň studom podlým, podlá duša,

čo národ môj o pravdu pokúšaš!

Amen.

 

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karol Galek

Karol Galek

115 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Anna Brawne

Anna Brawne

103 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu