Katarína Lacušková
Ufňukaný minister školstva a iní bohatieri.
A nielen on. Plače aj predseda vlády. Aj ten, čo sa v ministerskom kresle ohrial ledva tri dni aj s cestou.
Dobrá kniha a priatelia pomáhajú keď to potrebujeme. Okrem toho mám rada históriu,cestovanie, turistiku a dobrú hudbu. Zoznam autorových rubrík: Súkromné, Nezaradené
A nielen on. Plače aj predseda vlády. Aj ten, čo sa v ministerskom kresle ohrial ledva tri dni aj s cestou.
Rozprávate hlúposti, pán minister Či naschvál zavádzate? Alebo takto robí poplatný novinár? No teda! Kolegovia, pochváľte sa!Koľkí ste takí, ktorí zarábajú vyše 1000 eur mesačne? Pravidelne, každý mesiac.
Že čo majú tieto tri udalosti spoločné? No predsa zradu. Tak ako pred takmer sedemdesiatimi piatimi rokmi západné mocnosti- vraj spojenci -zradili vtedajšie Československo a ustúpili Hitlerovi, tak ako urobili presne to isté- koľké že to „výročie" bolo teraz v auguste - pred 44 -štyrmi rokmi, pretože im boli prednejšie ich zištné záujmy, tak teraz vedenie odborov zradilo tých, ktorých vraj zastupujú- učiteľov.
Ven z šedivých baráku vylezly maškary v ledovém jitru v den po soudné noci .... Jdou cvičení sloni a cvičení pávi Pár cvičených koní a cvičené krávy Jdou cvičené žáby a cvičené šváby Jdou cvičení mroži a za nimi- s noži- jdou cvičení lidé... A cvičené krysy...
Mimo európskeho kontextu ....? Vraj mimo európskeho kontextu je požiadavka na zvýšenie platov pedagogických aj nepedagogických pracovníkov o 10%, povedal náš pán premiér.
Ako vieme slovo „minister", nie je slovenského pôvodu. Keď sa pozrieme na jeho význam v jazyku anglickom, či latinskom, zistíme, že, okrem iného, ako podstatné meno znamená „služobník", ako sloveso to je „poslúžiť", poskytnúť pomoc", „starať sa", „slúžiť", „pomôcť
Výstražný štrajk učiteľov - kto klame a dezinformuje?OdboryKto klame- média (Pravda, Sme , atd.), alebo odboroví predáci? Pán Ondek, čo to tárate? Štrajk nebol dobre zorganizovaný, odboroví predáci nepočúvali názory radových členov odborov, resp. zástupcov školských odborových organizácií.