ľubomír drinka
Politika Polícia už vie a bude musieť vedieť
Nadpis článku je odkazom na môj prvý blog polícia nevie aj nechce vedieť o nepresnosti merania rýchlosti.
Ak je niekto jediný kto môže, tak musí.Ak môžete, tak píšte. Zoznam autorových rubrík: Právo, meranie rýchlosti, objektívna zodpovednosť, SPP, Meranie hmotnosti, Súkromné, Nezaradené, štatistika nehodovosti
Nadpis článku je odkazom na môj prvý blog polícia nevie aj nechce vedieť o nepresnosti merania rýchlosti.
Včera na žiadosť divákov markíza preverovala informácie o presnosti merania rýchlosti pri objektívnej zodpovednosti. V reportáži posadili reportéra do toho najlepšieho, čo momentálne polícia má. Do auta s Multa nova multiradarom C
Pred časom sa objavili článok o rutinnej práci špeciálneho dopravného oddelenia odboru dopravnej polície Prezídia Policajného zboru „PUMY. Zaujalo ma to, pretože takáto špeciálna jednotka by mala mať tie najlepšie výsledky.
Reagujem na článok v auto sme. http://auto.sme.sk/c/6970525/nemecka-policia-poslala-nasmu-vodicovi-pokutu-naspat-s-ospravedlnenim.html Asi na MINV doľahla predvolebná horúčka. Ako inak si môžme vysvetliť tvrdenie pani B
Je veľmi podivné, že dohľad nad správnosťou merania, alebo evidencie nevykonáva metrológia, ale MINV samo nad sebou. V rámci svojich kompetencii odpovedalo Min. Dop., ale otázku nepresnosti muselo vypustiť. Metrológia ma odkázala
Postupom času prichádzam na to, čo to vlastne tá drahá mašina je. Je to vylepšený diaľkový ovládač k TV.
pozrite si reálne nasadenie meračov rýchlosti. Skáču tam rýchlosti 100-145 km/h . Vo veľkej Británii uvažujú nahradiť LTI za iný typ meradla. Štandardná odchýlka LTI je +-15 cm. Nameraná rýchlosť je len prepočítaná men
čo v prípade, že sa nameraná rýchlosť nezhoduje z vašou. Mám zlý tachometer ja? No nie, každý tachometer je fabricky nastavený, aby meral o cca 5-10 % vyššiu rýchlosť. předpis EHK/OSN č. 39 a evropskou směrnici 75/443/EHS, R