Pred dvoma rokmi som sa zaviazal na 24 mesiacov k službe rýchly internet 2 od T-mobile. V tomto mesiaci mi skončila viazanosť. Tak som sa rozhodol odpojiť túto službu. Bol som však prekvapený, keď mi pracovníčka prezradila, že ak službu chcem zrušiť od najbližšieho zúčtovacieho obdobia t.j. 7.8. tak zaplatím poplatok 600Sk pýtal som sa jej hneď, že koľko je to presne v Eurách. Vylovila mega cenník a nenašla nič. Zrejme je tento poplatok skrytý niekde hlboko v obchodných podmienkach. Ano, môžete namietať, že som si ich mal prečítať pri podpisovaní zmluvy. Ano mal, ale potom aké by boli čakacie doby ak by si tam každý čítal niekoľko stranové obchodné podmienky písané mini písmom. Seriózna firma by zákazníka pri podpise zmluvy mala korektne informovať. Ale ako sa hovorí, keď vtáčka lapajú pekne mu spievajú.