Ján Šubák
Politika O doprave na bratislavskom nábreží
Bratislava je jedným z dopravne najvyťaženejších miest na Slovensku.
Volám sa Ján Šubák, mám 42 rokov, som ženatý a mám tri deti. Pochádzam z Michaloviec, v Bratislave žijem približne 15 rokov. Som absolventom Podnikovohospodárskej fakulty v Košiciach, Ekonomickej univerzity v Bratislave a tiež Fakulty Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinskej univerzity v Žiline. Profesne sa venujem predovšetkým obchodovaniu s cennými papiermi a investovaniu. V lete občas rybárčim, v zime rád trávim čas na horách. Zoznam autorových rubrík: Nezaradená
Bratislava je jedným z dopravne najvyťaženejších miest na Slovensku.
Jadro - kľúč k zabezpečeniu udržateľnej konkurencieschopnosti krajiny a trvalo udržateľnej kvalite životného prostredia
Je načase začať plne využívať potenciál infraštruktúry, ktorú tu máme.
Skutočne je realizácia projektu tunela Sorošky tak komplikovaná, alebo za tým je nezáujem politických predstaviteľov?
Riešime, či sme pripravení na zákaz spaľovacích motorov v roku 2035. Reálny problém nám však hrozí už o dva roky.
Potrebujeme efektívnu a plynulú dopravnú infraštruktúru, nie výhovorky.
Jeden celoštátny lístok pre autobusy a vlaky! Aj cestovať sa dá lacno a ekologicky.
Patrí k ekonomicky najrozvinutejším krajinám Ázie. Pre Slovensko by mohol byť Izrael vzorom v mnohých oblastiach.
Zdravé verejné financie a primeraný hospodársky rast sú podmienkou zníženia napätia v spoločnosti
Nedostatok tovarov vyvolaný zásahmi štátu nepatrí medzi prejavy dobre spravovanej spoločnosti
Nemecko po 60 rokoch definitívne vyradí jadro zo svojho energetického mixu.
Oveľa horšie, než nekompetentné riadenie, je maskovanie neschopnosti odporúčaniami absolútne primitívnej úrovne.
Ak budú občania a firmy v 21. storočí odkázaní na nefunkčné systémy štátu, s inovatívymi spoločnosťami nerátajme.
Bývalá súčasť Sovietskeho zväzu. Dnes európske laboratórium smart riešení. Estónsko – svetový líder startupovej scény.
Ako je možné, že moderná, desaťročia fungujúca fabrika, je v čase rozmachu automobilového priemyslu na kolenách?
Veľká Británia, Grécko a Maďarsko. Čo už len môžu mať tieto tri krajiny spoločné?
Časom, kedy boli investori ochotní platiť za držanie Slovenského dlhu odzvonilo. Je najvyšší čas správať sa zodpovedne.