Spať na článok
Písmo: A- | A+

Diskusia k článku: Keď nevidíte blikať na priecestí červené svetlo, tak idete?

chevron-downchevron-up
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
Prihlásiť sa
49 príspevkov

  • debilneho
    za postupnu likvidaciu signalizacie volnosti prilahlych tratovych usekov na priecestiach by bolo dobre zodpovednych zavesit do prievanu....
    • NooBooDy
      Lenze projektovat, instalovat a udrziavat ZABZAR pri bielom svetle stoji dalsie peniaze... A tie ako vieme sa nechcu hladat, ale iba udrbavat do svojho vrecka. Nieco ako prispevok k plynulosti dopravy je pojem neznamy. Rusenie bieleho svetla je len alibizmus, ze keby daco, tak zabezpecovacka nefungovala a vodic mal zastavit a presvedcit sa o volnosti trate. Akurat tu chyba vtlkanie tohto zakladneho predpokladu vodicom do hlavy. A co som mal moznost vidiet, tak toto nikto nespomenie ani len na kurze v autoskole. Osobne som videl, ako sa rampy na dvojkolaji zdvihli, svetlo este svietilo a autoskola si smelo vyrazila cez priecestie.
    • rellok
      Hlavne treba postupne zrušiť všetky úrovňové križovania železníc s cestami a nebudeme potrebovať žiadne svetlo. Všetky ostatné riešenia sú nebezpečné a v konečnom dôsledku aj veľmi nákladné (zistite si, na akú hodnotu je vyčíselné úmrtie alebo ťažké zranenia). Dnes je už zakázané budovať nové úrovňové kríženia pozemných komunikácií so železnicami. Tie existujúce sa podľa zákona musia prerobiť. Má to jedno veľké ale, že na zákon každý s..ie. Skúste sa niekto spýtať ministerstva dopravy, ako vyzerá plán nahrádzania úrovňových krížení. § 18, ods. 2 Cestného zákona: (2) Nové kríženia pozemných komunikácií so železnicami sa zriaďujú zásadne mimo úrovne koľají; výnimky povoľuje príslušný cestný správny orgán na základe stanoviska správcu pozemnej komunikácie, záväzného stanoviska dopravného inšpektorátu vydaného v rozsahu jeho pôsobnosti podľa osobitných predpisov1f) a so súhlasom ministerstva. Doterajšie kríženia na úrovni koľají sa musia postupne podľa plánu nahrádzať mimoúrovňovými kríženiami.
  • 1021439

    Ále, ále, ale, čo to to šírime za hlúpos

    Ále, ále, ale, čo to to šírime za hlúposti. Citujem: § 28 Vodič nesmie vchádzať na železničné priecestie, ak a) sa dáva výstraha dvoma červenými striedavo prerušovanými svetlami priecestného zabezpečovacieho zariadenia, b) sa dáva výstraha prerušovaným zvukom húkačky alebo zvončeka priecestného zabezpečovacieho zariadenia, c) sa spúšťajú, ak sú spustené alebo ak sa zdvíhajú závory, d) už vidieť alebo počuť prichádzajúci vlak alebo iné dráhové vozidlo alebo ak počuť najmä jeho húkanie alebo pískanie, e) osoba pribratá na zaistenie bezpečnej prevádzky železničného priecestia dáva znamenie na zastavenie vozidla krúžením červenou alebo žltou zástavkou a za zníženej viditeľnosti krúžením červeným svetlom v hornom polkruhu, f) situácia na železničnom priecestí alebo za ním nedovoľuje, aby ho bezpečne prešiel a pokračoval v jazde. Zákon nepozná paragraf: Kedy vodič smie vojsť! Takže biele svetlo už roky nepoznáme ako signál. Železnice len reagujú technicky na platný zákon a ľudia, čo vedia čítať chápu správne, že žiadne svetlo neblokuje vjazd!
    • pietron
      Dobre hovoríš, ale zabudol si na prípad, kedy písmeno a) je "pokazené", písmená b) a c) tam nie sú a písmeno d) nefunguje dobre na danom priecestí, pretože vlak jednoducho nehúka alebo vodič je nepočujúci. Keďže sú a) a d) nefunkčné, vodič mylne predpokladá, že môže vojsť, pretože žiadna podmienka z toho paragrafu nie je splnená. A na toto si myslím upozorňuje autor blogu.
    • Kuman
      Článok som prečítal ešte raz a pozorne. Je mi ľúto, ale nenašiel som žiadny rozpor medzi tým čo tvrdíš ty a tým, čo tvrdí autor článku. Ale možno som nejaké tvrdenie prehliadol a ty mi ho teraz odcituješ. A keď ho už budeš citovať, môžeš mi prípadne odpovedať na jednu otázku. V poslednej vete uvádzaš: "ľudia, čo vedia čítať chápu správne, že žiadne svetlo neblokuje vjazd!" Ja sa pýtam: Ani červené?
    • MiroD
      Biele svetlo sa ešte stále spomína v § 27 ods.3: Vo vzdialenosti 50 m pred železničným priecestím a pri jeho prechádzaní vodič je povinný jazdiť rýchlosťou najviac 30 km h-1; ak na priecestnom zabezpečovacom zariadení svieti prerušované biele svetlo, vodič je povinný 50 m pred železničným priecestím a pri jeho prechádzaní jazdiť rýchlosťou najviac 50 km h-1. Pamätám si, že v minulosti tam bolo napísané aj to, že biele svetlo znamená, že sa k priecestiu neblíži vlak. Teraz to tam už nie je.
    • Jozef Drahovský
      Blog

      1021439

      Ak vám na križovatke intenzívne svieti slnko do semaforu a neviete rozoznať, ktoré svetlo svieti, tak ste v strehu, lebo viete, že aspoň jedno svetlo by svietiť malo. . Keď svieti červená, vieme, že semafor funguje a musíme stáť. Keď svieti zelena vieme že semafor funguje a môžeme ísť. Keď bliká žlté svetlo vieme, že semafor neriadi premávku a riadime sa dopravným značením. Keď nevidíme svietiť ani jedno svetlo, či skutočne nesvieti alebo len nevidíme pre slnko, tak vieme, že ide o mimoriadnu situáciu a postupujeme opatrne. . Otázka: Na križovatkách vieme zodpovedne informovať všetkých účastníkov cestnej premávky. Prečo to nerobíme rovnako zodpovedne aj na železničných priecestiach, ktoré sú oveľa nebezpečnejšie?
      • MiroDr

        Pán Drahovský,

        Vy ste nevideli vypnuté semafory, na ktorých nič nesvieti (ani tá blikajúca žltá)?
        • Jozef Drahovský
          Blog

          (ani tá blikajúca žltá)

          Samozrejme, že okrem riadnej prevádzky semaforov, som videl semafory v križovatke, ktoré nesvietili ani jedným svetom. Niekedy nesvietilo len zdvojené svetlo, niekedy nesvietilo nič (ak sa vypáli žiarovka na zdvojenom svetle, tak sa signalizácia križovatky nevypne, čo tiež nie je všeobecne známe). Vždy keď niečo také vidím ide o mimoriadnu situáciu a preto idem opatrne. Lenže na niektorých, železničných prejazdoch je štandard, že nesvieti nič a tak sa nedá rozoznať bežná a mimoriadna situácia.
    • Miiicho
      No vojst mozes samozrejme vo vsetkych ostatnych pripadoch, krore nepopisuje § 28. Ale zabudol si este najdolezitejsi, predchadzajuci paragraf: § 27 (1) Pred železničným priecestím vodič je povinný počínať si mimoriadne opatrne, najmä sa presvedčiť, či môže bezpečne prejsť cez železničné priecestie To je este dolezitejsie ako paragraf 28 a plati vzdy. Ako toto soferi radi ignoruju, tu je extremny priklad (jedź bezpiecznie odc. 648 - Igranie ze śmiercią na przejeździe kolejowym): https://www.youtube.com/watch?... (odporucam pozriet aj dalsie casti tej relacie, je ich vela)
  • alt
    Hrame sa na biele a cervene svetlo a v inteligentnom svete su mimourovnove priecestia. U nas ma kopec priecesti iba STOP-ku. Mnozstvo priecesti je jednoducho neprehladnych - sofer vidi ci ide alebo nejde vlak az v priecesti. Vsetky priecestia by mali mat zavory a biele svetlo. A vlak signalizaciu, ci priecestie funguje alebo nie.
  • lanoes
    Prémium

    alt, nesúhlasím s tebou.

    Pán Drahovský to napísal dobre. Špeciálne pre teba napíšem znova to isté, čo som napísal v diskusii po nedávnej tragédii tých žien na priecestí. Veď predsa dobre vieš, že závory nespadnú okamžite v momente ako zhasne biele svetlo (ak tam je). Ale vždy dlhé sekundy bliká červené svetlo, znie zvuková signalizácia a až tak dôjde k spadnutiu závor. A ak niekto prehliadne črvené svetlo a zvukovú signalizáciu tam, kde závory nie sú, tak to isté prehliadne aj keď závory sú (len zopakujem že závory spadnú až po istej dobe po červených svetlách a zvukovej signalizácii). Takže ignorant môže vojsť aj na priecestie so závorami, pretože tam môže vliezť, ký sú ešte hore, ale už máme červené svetlá a zvukový signál. A čo potom? nečítal si nedávny prípad v Čechách (nie prvý), keď kamión vošiel na priecestie so závorami v momente, keď svietili červené svetlá a bola zvuková signalizácia, ale ešte boli závory hore? A keď začali padať, ostal stáť medzi závorami a ostal tam tak dlho, až do návesu kamióna narazi rýchlik. V skratke, pre ľudí, ktorí sa nechcú vedome, naozaj vedome, presvedčiť, či ten vlak nejde spôsobom popísaným pánom Drahovským, ani závory nie sú záchranou svojho života. Alebo chceš povedať, že sa nestali smrťáky na priecestiach so závorami? Nie, nie, nie železnice majú na svedomí ľudské životy, ale tí, čo sedia za volantom a vlezú pod prichádzajúci vlak. Ale chápem pozostalým, blízkych a priateľov. Lepšie je hodiť vinu po tragédii na železnice ako prijať fakt, že ich blízky či priateľ nekonal ako káže zdravý ľudský rozum.
    • alt
      Ano viem. Dva krat sa mi stalo, ze sa cervene svetlo spustilo prave v momente prechadzania cez priecestie. Naposledy tuto sobotu. Presiel som. Ak bude vacsina frekventovanych zeleznicnych priecesti mimourovnovych, nemusime sa bavit o blikajucom svetle. Vyhlad na trat maju vacsinou iba priecestia so STOP-kou. Vacsina priecesti so zavorami je neprehladna a rozhlad mas az v priecesti. A nehovor mi, ze si take este nevidel. Par krat mesacne cez jedno take chodim. Je na nasype, cize mierny kopcek. Jednym smerom je v pohode a pred priecestim je slusny "vyhlad" na trat, ale z opacnej tam je tusim betonovy plot aj kriky a vidiet je fakt az z priecestia. Bezne tam biela neblika ... uz som tam zazil trvalo spustene zavory ale aj spustanie pocas prejazdu vlaku ... takze sa modlim, ze ked idem tym neprehladnym smerom tak ze vsetko "funguje" ako ma, lebo inac neviem ci sa to da naozaj bezpecne prejst. Cez priecestie jaznim pomaly a az ked zhasne cervene svetlo. Nespocetne krat na mna auta pri tom trubia ze co zavadziam ... Uz som zazil zdvihanie zavor auta oproti zacali prechadzat, ale ja som cakal kym zhasne cervene a nezhaslo a zavory sli po par sekundach opat dole a isiel dalsi vlak. Nejdem sa bavit o situaciach, ked signalizacia funguje a vodic ju z nezmamych pricin ignoroval ...
      • jgp

        re: závory / neprehľadné

        Áno, alt máte pravdu, priecestia so závoramy sú veľmi často neprehľadne. Ak by boli prehľadné železnie by ich tam nepostavili. Neprehľadnosť je totiž indikáciou : buď ho vybaviť závoramy, alebo zrušiť. Výnimkou sú historické priecestia, kde rampy boli súčasťou vstupného hradla na začiatku stanice. Mám takéto priecestie cca kilometer od domu. Jazdím cez neho s deťmi a od malička/predškolského veku im vysvetľujem, že vlak/súprava NEZASTAVÍ a na priecestie NIKDY nevstupujeme, a nemáme ISTOTU, že ho máme šancu BEZPEČNE prejsť. Všetko ostatné sú už iba kecy/teplý vzduch pre advokátov ľudí, ktorí vošli na priecestie bez splnenia tejto PODMIENKY. P.S.1 Pri hustote železničnej siete, ktorú sme zdedili z R.U. nie je možné, aby VŠADE boli mimoúrovňové priecestia. A buďme radi za každý meter koľaje, najmä ak je elektrifikovaná... P.S.2: likvidácia bileho svetla na Slovensku iba preto, aby zostalo na vejvar a jeho zdôvodňovanie: "tak to chce únia" (BS) je skutočne chucpe.
      • pietron
        Si si istý, že ten druhý vlak šiel vzápätí pár sekúnd za tým prvým? Podľa mňa sú len 2 možnosti ako by to bolo možné: 1) bola tam dvojkoľajka a ten druhý vlak šiel po druhej koľaji opačným smerom. 2) ten 2. vlak nebol v skutočnosti vlak, ale išlo o presun vozňov v blízkej stanici. Dva vlaky za sebou na rovnakej koľaji s odstupom niekoľkých sekúnd nie je možné vypraviť.
        • MiroDr
          Ja som práve dnes ráno stál pred červeno blikajúcim priecestím, vlak prešiel, závory sa ani nezdvihli a čuduj sa svete, po chvíli za ním v rovnakom smere išla samotná lokomotíva. Nie je to bežný jav, musela to byť nejaká výnimka. Uvádzam to len ako príklad, že aj toto je možné.
          • pietron
            A tá lokomotíva odišla celkom preč? Lebo to mohol byť práve ten prípad, že sa chystala na presúvanie vagónov v rámci blízkej stanice. Sú prípady, keď najbližšia výhybka, cez ktorú sa dostane lokomotíva na inú koľaj, je za úrovňovým priecestím. Takže to priecestie, pred ktorým si stál, tvorila jedna koľaj alebo viac? Ale keď tak rozmýšľam, tak to by si si všimol, že sa tá lokomotíva vracia späť, závory by určite nevybehli ani na chvíľu hore ;) A čo znamená, že "po chvíli" išla lokomotíva. Ak to bola minúta-dve, tak je to v poriadku myslím.
            • MiroD
              • pietron
                • MiroD
  • Mám dobrú pamäť

    Vodiči z Poľska, Balkánu....

    V Poľsku, na Balkáne v krajinách bývalého ZSSR sú priecestia ovládané ručne. Vodiči tam vedia, že musia prejsť inak sa tam čaká aj 30min. kým otvoria. Pamätám si, že pred niekoľkými mesiacmi sa v Martine prepriahal Regiojet, čakali sme na priecestiach pri stanici 15-20 min. Bolo po niekoľkých dňoch vidieť, že sa začalo viac riskovať. Preto na našich aj českých priecestiach uviaznú napr. Poliaci.
  • lanoes
    Prémium

    No...zo všetkého, čo napísal pán

    Drahovský aj my všetci v diskusii, vyplynulo jedno jediné pravidlo: Na železničné priecestie môžem vojsť ako teliatko na bitúnok len v jedinom prípade: Jasne a jednoznačne vidím blikať biele svetlo, ktoré je umiestnené pod dvojicou červených svetiel. Vtedy je istota, že všetko funguje ako má a že vlak nejde. Vo všetkých ostatných prípadoch, aj keď červené svetlá neblikajú, aj keď nie je zvuková signalizácia, aj keď sú závory hore, tak vždy, naozaj vždy sa treba presvedčiť, či ten vlak skutočne nejde, vždy. Lebo ako ste niektorí napísali a už sa aj o tom veľa napísalo, že vlak išiel aj pri zdvihnutých závorách aj pri neblikajúcich červených svetlách. Lebo...medveď. Je v záujme každého z nás dôjsť do cieľa v poriadku, sami aj s osobami, ktoré vezieme. Výhovorky na čokoľvek sú bezpredmetné. Ak niekto vojde napriecestie ako teliatko, lebo závory sú hore a...tak si je sám na vine ak ten vlak predsa len išiel. Pretože pokaziť sa môže všetko. A zopakujem, je v našom, osobnom záujme sa presvedčiť, opakujem PRESVEDČIŤ, že môžem pokojne vojsť na priecestie. Ak som sa nepresvedčil, hľadať vinu (týka sa pozostalých)všade inde je...bez komentára.
    • WildcatYXU
      Mas pravdu, ale ako dopekla sa presvedcit ci nic nejde na takomto mieste? https://www.google.com/maps/@4...!3m6!1e1!3m4!1suHWfCKmeSAj_F8mmO5hG Jw!2e0!7i13312!8i6656 Mozno si tadialto aj siel, nie je to tak daleko od Kosic. Momentalne tam biele svetlo este je, ale co ked ho v ramci "modernizacie" odstrania?
      • lanoes
        Prémium

        divá mačička,

        nešiel som tadiaľ. V tejto chvíli, ako píšeš, biele svetlo svieti. Takže je možný pokoj. Ale netreba spať na vavrínoch, pretože, ako napísal p. Drahovský a ako píšeš aj ty, čo keď biele svetlo skončí v sklade železníc. T8 cesta s tým priechodom niekam vedie resp. má nejakú hlavnú destináciu. A v nej sídli starosta a obecné zastupiteľstvo a tí všetci majú niekoho vyššie. Takže už terazky treba biť na poplach s tým, aby svetlo ostalo (ale ak niektorí chápu pokyny či usmernenia z Bruselu ako rozkaz pod hrdelným trestom, tak biele svetlá odstránia, ak sa riadia zdravým rozumom, tak ich nechajú) alebo aby sa niečo robilo s rozhľadovými pomermi. Pretože ak biele svetlá skončia a rozhľadové podmienky budú znemožňujúce potrebný rozhľad a tak ohrozujúce bezpečnosť, bude potrebné podať trestné oznámenie z podozrenia zo spáchania trestného činu všeobecného ohrozenia na pánov zo železníc.
  • 3pa3ck3
    Môj osobný názor je, že práveže biele svetlo je zbytočnosť, ktoré akurát vytvára pocit falošnej bezpečnosti. Stále je to technika, ktorá môže zlyhať, a v takomto prípade by súčasne s bielym svetlom pre autá zrejme svietil aj priecestník a rušnovodič vletí na priecestie plnou rýchlosťou, keďže nemôže o tejto poruche vedieť. V súčasnosti je jeho jediným právnym účinkom to, že zvyšuje maximálnu povolenú rýchlosť pri prejazde priecestia. A aj to nemuselo byť, ak by prešiel návrh na zrušenie globálneho obmedzenia rýchlosti na priecestiach.
    • Jozef Drahovský
      Blog
      Keď vodič pred železničným priecestím sa pozerá po niečom čo funguje - bliká, tak v prípade, že to nebliká (napr. aj prerušený kábel alebo vypálená žiarovka), tak je upozornený na mimoriadnu situáciu a koná obzvlášť opatrne. . Ak vodiča učíme, že stáť má len v prípade spustených závor alebo blikajúceho červeného svetla, tak v prípade prerušeného kábla lebo vypálenej žiarovky vytvára bezpečnostný problém a to ešte nepíšem o prehliadnutí blikania pri intenzívnom slnečnom svetle kolmo na svetlá signalizácie.
      • hank
        Vodicov nikto neuci stat len pri spustenych zavorach ci blikajucej cervenej. Vodicov ucime to, co je v pravidlach - pred priecestim sa spravat mimoriadne opatrne, najma sa presvedcit, ci moze cez priecestie bezpecne prejst. Na tejto zakladnej povinnosti nic nemeni to, cim je priecestie chranene. Laskavo si to uz konecne uvedom a nesir znova prosim bludy o tom, ze ked blika biela, mozem ist. Alebo snad najdes paragraf v pravidlach, ktory o niecom takom hovori?
    • pišta báči na tragáči
      "Stále je to technika, ktorá môže zlyhať" Ale pokiaľ si naštuduješ, ako je to celé urobené, tak si všimneš, že pravdepodobnosť takej poruchy, ktorá povolí jazdu vlaku cez priecestie bielo blikajúce, je výrazne nižšia než pravdepodobnosť, že sa ti za jazdy v 90 km/h odtrhne koleso a vletíš do stromu. Celkom dopodrobna sa mi to ale vysvetľovať nechce.
      • pietron
        Dopodrobna nemusíš, aspoň nejak heslovite pre zaujímavosť, prosím.
        • pišta báči na tragáči
          O presnom technickom riešení som teraz narýchlo nič nenašiel (asi to bolo v nejakej diskusii niekde, ktorú si už nepamätám). Tu je pekný, ale pomerne všeobecný článok o priecestiach: http://www.machinegun.cz/o-zel... A tam je: "Bílé světlo na PZZ informuje o tom, že přejezd je zabezpečen nejen ze směru jízdy automobilů, ale i ze směru jízdy vlaku. Jinými slovy, na přejezd, kde bliká bílé světlo není postavena vlaková cesta (všechna návěstidla, která na kolej s přejezdem ústí jsou postavena na stůj)." Ono je to urobené nejako tak (laicky povedané), že tie návestidlá musia aktívne hlásiť svoj stav zariadeniu priecestia. Akýkoľvek chybový stav (napr. porucha vlákna žiarovky návestidla, porucha elektroniky návestidla,...) vedie na predvolené správanie, ktoré je, že stav "červená" sa priecestiu nehlási (t.j. je tam niekoľko podmienok spojených logickým AND jednak v každom návestidle a dvak následne v systéme priecestia - a je to navrhnuté tak, že je takmer vylúčené, aby sa ktorýkoľvek "OK" stav aktívne hlásil v prípade poruchy - a reťaz N podmienok navyše túto minimálnu pravdepodobnosť umocňuje - keďže pravdepodobnosť je vždy nižšia než 1, teda znižuje - na N-tú) a teda biele svetlo zhasne.
  • Eastern

    Sečovská absurdita

    Mnoho a mnoho rokov a netrúfam si odhadnúť koľko áut, zbytočne opotrebovaných bŕzd a množstva exhalátov. To je železničné priecestie v Sečovciach, na hlavnom ťahu. Na mieste, kde by malo blikať spomínané biele svetlo je čierny plech. Na trati, kde zrušili osobnú dopravu a ani nákladný vlak som tam odvtedy nevidel. A tak zbytočne brzdíme na 30...
  • Jozef Porkert

    Výstražník na železničnom priecestí

    vydáva okrem svetelného signálu aj výrazný zvukový signál. Nič ale nebráni vodičovi aby sa pred železničným priecestím, vybaveným aktívnym alebo pasívnym zabezpečením, správal nanajvýš obozretne. Pred desiatimi rokmi pri zákone 8/2009 bola vznesená požiadavka - návrh na zrušenie bielomodrého svetelného signálu, lebo aj tak nikto nevie čo to vlastne znamená.

SME si všimli

Ako CIA hľadala Archu zmluvy – Donald Trump odtajnil dokumenty

Vladimír Benčík

Ako CIA hľadala Archu zmluvy – Donald Trump odtajnil dokumenty

Príbeh ako z thrilleru - CIA na diaľku odhalila polohu Archy zmluvy

  • 4. apr
  • Páči sa: 19x
  • Prečítané: 1 031x
  • 1
Zavraždený Marek bol stelesnením slušného človeka

Jozef Foltýn

Zavraždený Marek bol stelesnením slušného človeka

Marek Glodič bol ten najslušnejší človek akého som v živote stretol

  • 3. apr
  • Páči sa: 127x
  • Prečítané: 3 320x
  • 4
Včelárske tradície a zvyky na Slovensku

Matúš Radusovsky

Včelárske tradície a zvyky na Slovensku

Bohaté včelárske tradície Slovenska – od historických postupov po súčasné metódy odovzdávané z generácie na generáciu.

  • 26. mar
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 400x
  • 0
O Západnom brehu...

Dávid Polák

O Západnom brehu...

...alebo o Judei a Samárii, ako tomuto územiu niektorí hovoria, sa veľa rozpráva, ale oveľa menej naozaj vie.

  • 7. mar
  • Páči sa: 18x
  • Prečítané: 1 039x
  • 2
John Portasik (Ján Portášik) - Príbeh (ne)obyčajného človeka

Miloš Majšík

John Portasik (Ján Portášik) - Príbeh (ne)obyčajného človeka

Životný príbeh chalana, potomka slovenských prisťahovalcov do USA, ktorý napriek svojej chorobe šiel za svojím cieľom.

  • 27. feb
  • Páči sa: 43x
  • Prečítané: 2 284x
  • 1
Hlava XXII v štátnom IT

Marcel Rebro

Hlava XXII v štátnom IT

Spolu s "katastrálnym vírusom" skvelá kombinácia ako stráviť pracovný deň v nekonečnom cykle

  • 17. feb
  • Páči sa: 106x
  • Prečítané: 2 143x
  • 2

Hlavné správy zo SME.sk

Veľká hospodárska kríza, svetová vojna, pandémia a Trump. Ako veľmi vlastne trhy popadali? (grafy)
Slovenský robotník zaplatí za americkú oligarchiu (píše Miroslav Beblavý)
Komu štát poslal milióny? Obvinenému, finančníkom z J&T aj exšéfovi pozemkového fondu
Aj keď vyhrávala, bola z Vlhovej nervózna. Shiffrinová prezradila, v čom je na ňu hrdá
reklama