Nina Erneker
Ministerstvo cestovného rozruchu
Podarilo sa, správa o založení nového ministerstva pre šport a cestovný ruch ma dokázala nakopnúť k písaniu.
Viac ako 20 rokov sa venujem odvetviu Meeting Industry, ktoré u nás voláme aj kongresový cestovný ruch. Viedla som Bratislava Convention Bureau, ktoré má za úlohu propagovať Bratislavu ako vhodnú destináciu pre mítingy, kongresy a eventy. Som presvedčená o tom, že naša krajina má kongresový potenciál, pričom sama z neho môže čerpať veľa benefitov a že aj napriek súčasnej situácii je práve teraz vhodný čas na renesanciu tohto krásneho odvetvia. Zoznam autorových rubrík: Meeting Industry, Súkromné
Podarilo sa, správa o založení nového ministerstva pre šport a cestovný ruch ma dokázala nakopnúť k písaniu.
K dnešnému zamysleniu ma inšpiroval iný blog o tom, akú veľkú váhu má profesionálna B2B komunikácia v priemysle.
Takto pred mesiacom som vyrážala do Banskej Bystrice na podujatie Európsky olympijský festival mládeže 2022 (EYOF).
A máme tu dlho očakávaný návrat do normálu v Business Events. Aspoň zdanlivo.
alebo Prečo sú Business Events tak dôležitým nástrojom obnovy destinácie
alebo Prečo a ako súvisí dobré meno krajiny s odvetvím Business Events
Môjmu zámeru napísať príspevok k problematike brandu vs. identity destinácie napomohol nedávno publikovaný článok o tom, ako nás vidia expati na Slovensku. Krajšiu prihrávku na smeč by som si ani nemohla želať.
Dnes sa trošku “nasáčkujem” do teórie cestovného ruchu (CR). Primárne sa síce venujem Business Events, ale v poslednej dobe ku mne chodia rôzne projekty súvisiace s CR a strategickým plánovaním.
V poslednej dobe vnímam, že je veľkou výzvou nájsť kvalitných ľudí na čokoľvek. Od kuchárov a čašníkov, cez stavbárov a inštalatérov, lekárov a sestry až po expertov na destinačný marketing.
„A ty kde robíš?“ pýtali sa ma známi. „V Bratislava Convention Bureau,“ zvykla som odpovedať, kým som tam pracovala. „Konvenšn čo?!“ znela väčšinou reakcia.
V rámci svojho aktuálneho pôsobenia v jednom konzultačnom projekte intenzívne riešim jednu dilemu. Sú subvenčné schémy pre rozvoj Business Events prínosom, prekonaným archaizmom, či dokonca opatrením, čo zbytočne kazí trh?
„Uhorková sezóna“ ako vyšitá, prázdniny v plnom prúde, čas dohnať zopár restov a napísať ďalší blog.
U nás v rodine používame často rôzne hlášky z filmovej „klasiky“. Je to veľmi praktická skratka na popis situácie alebo toho, ako sa niekto práve cíti. Ja si dnes na úvod článku pomôžem citátom z Pelíškov:
V stredu Trend odvysielal zaujímavú diskusiu na tému nového národného kultúrneho a kongresového centra.
Slovo „venue“ doslova znamená „miesto, kde sa niečo deje“. Väčšinou sa používa v kontexte organizovaných podujatí.
Minulý pondelok bol zverejnený obsiahly článok Tomáša Vašutu, ktorý detailne spracúva tému výberu dodávateľa nového národného kultúrno-kongresového centra (NKKC).
V rámci jedného interview som dostala otázku ako sa počas pandémie zmenilo vnímanie podujatí a organizátorov eventov verejnosťou. Samozrejme v kontexte Business Meetings, nie verejných podujatí.
V jednom z predošlých blogov som si sama sebe navrhla spraviť článok o tom, s kým by sa Bratislava na kongresovej scéne mala porovnávať a prečo.
Hovorí sa, že si máme dávať pozor na to, čo si želáme, lebo sa nám to môže splniť. Mne sa svojho času splnil profesijný sen, keď som dostala možnosť pracovať na projekte tvorby brandu Bratislavy ako kongresovej destinácie.
Počas uplynulých sviatkov sme boli všetci viac či menej vystavení klasickému veľkonočnému prejedaniu. Ja mám ešte trochu „miesta“ a tak som sa pustila do sľúbeného článku o jedle, respektíve o stravovaní na kongresoch a eventoch.