Fotografie

zo-strbskeho-plesa-na-popradske-a-spat

Zo Štrbského plesa na Popradské a späť

Dnes (21.3.2019) ďalší pekný deň. Hlásili, že na severe a východe sa má zamračiť. Uvidíme. Včera som nemohol nikam vybehnúť. Potreboval som sa vyspať po nočnej. Skúsim dnes.

22.3.2019 o 5:59 | Karma článku: 2,55 | Prečítané:  895x | Diskusia: 4 príspevky
katova-skala

Katova skala

Katova skala je skalný útvar nachádzajúci sa neďaleko Sklabinského hradu v pohorí Veľká Fatra. Najjednoduchší prístup ku skale je z obce Sklabinský Podzámok.

21.3.2019 o 15:20 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  390x | Diskusia: 4 príspevky
hronsek

Hronsek

Obec Hronsek sa nachádza na ľavom brehu rieky Hron vo Zvolenskej kotline a je známa pre svoje historické pamiatky - najmä drevený artikulárny kostol zapísaný do zoznamu UNESCO.

10.3.2019 o 9:57 | Karma článku: 1,42 | Prečítané:  291x | Diskusia: 2 príspevky
bystricianskou-dolinou
Irena Simunekova

Bystričianskou dolinou.

Predpoveď počasia na víkend nie je priaznivá, ale pohľad ráno z okna vyzeral tak, že sa snáď naše rosničky zmýlili. Pre istotu som si rozdelila dnešný deň na dve aktivity, čo keď náhodou majú pravdu.

9.3.2019 o 18:03 | Karma článku: 2,42 | Prečítané:  299x | Diskusia: 10 príspevkov
dve-hodiny-v-gaderskej-doline

Dve hodiny v Gaderskej doline

Vyhovuje mi, že robím iba v noci. Predpoludnie prespím a potom mám väčšinou až do druhého večera voľno. Dnes je príjemne teplo. Škoda sedieť v byte.

8.3.2019 o 5:58 | Karma článku: 2,15 | Prečítané:  685x | Diskusia: 4 príspevky
banalny-pribeh

Banálny príbeh

Ráno.Teraz je presne tá časť roka, keď slnko svieti v kuchyni priamo na stenu. V zime vychádza oveľa južnejšie, v lete zasa severnejšie. Mohol by som si tam nakresliť slnečné hodiny.

6.3.2019 o 8:22 | Karma článku: 1,07 | Prečítané:  288x | Diskusia: 2 príspevky
snehove-prehanky

Snehové prehánky

Vlny slnečného počasia a drobného mrholenia sa každú chvíľu striedali. Vyviezol som sa na kopec, aby som si pozrel to divadlo z nadhľadu.

5.3.2019 o 18:06 | Karma článku: 1,07 | Prečítané:  138x | Diskusia: 0 príspevkov
Jaromír Šiša

Bechyně a okolí plná panoramat a pohody.

Pokud město leží nad řekou, lze očekávat,panaroamata, což se také stalo, ale celé putování kolem Lužnice nebylo jen o pohledech.

5.3.2019 o 14:59 | Karma článku: 2,08 | Prečítané:  185x | Diskusia: 2 príspevky
z-mojej-papierovej-dielne-dreveny-chram-v-kondopoge
Miroslav Lisinovič

Z mojej papierovej dielne: drevený chrám v Kondopoge

Tento drevený chrám pravoslávnej cirkvi v Rusku z roku 1774 bol 10. augusta 2018 úplne zničený úmyselne založeným požiarom. Zlepil som si aspoň jeho papierový model.

5.3.2019 o 7:38 | Karma článku: 1,06 | Prečítané:  143x | Diskusia: 0 príspevkov
industrial

Industrial

Dosť bolo pekných fotiek. Odteraz fotím iba drsnú realitu. Mohlo by sa to volať Slovensko 2019. Miesta, ktoré nechceme nikomu ukazovať. Ale ony tu sú a treba sa s nimi nejako vysporiadať.

4.3.2019 o 18:43 | Karma článku: 1,51 | Prečítané:  405x | Diskusia: 4 príspevky
zilinske-maskary-2019

Žilinské maškary 2019

Tento rok prvý krát pršalo. Trochu som to podcenil. Bolo málo svetla. Veľa obrázkov mám preto neostrých. Pri fotení jednej masky z podhľadu mi kvapla kvapka dažďa na objektív a ja som si to všimol až asi po…

2.3.2019 o 13:48 | Karma článku: 1,02 | Prečítané:  240x | Diskusia: 0 príspevkov
z-mojej-papierovej-dielne-pat-kaplniek-a-zvonic-2
Miroslav Lisinovič

Z mojej papierovej dielne: päť kaplniek a zvoníc (2)

Do mojej zbierky papierových modelov sakrálnych stavieb Českej republiky pribudli kaplnky v obciach Vysoký Újezd, Střela, Rokytnice v Orlických horách, Bezděčín a zvonica v Církvicích.

27.2.2019 o 7:49 | Karma článku: 1,05 | Prečítané:  145x | Diskusia: 1 príspevok
Helena Smihulova Laucikova

Pohľadnice spod Kriváňa

Kriváň sa približoval, za každou zákrutou rástol a rástol až sa nezmestil do fotoaparátu, nemala som kde cúvnuť, tak som z neho odfikla:) Pohľad z mosta do prosta. Rieka tečie, rečie. Kriváň, kameň, amen.

26.2.2019 o 15:14 | Karma článku: 2,24 | Prečítané:  445x | Diskusia: 22 príspevkov
blatnicky-hrad

Blatnický hrad

Zrúcanina hradu Blatnica sa nachádza v pohorí Veľká Fatra a oddeľuje Gaderskú dolinu od Turčianskej kotliny. Hrad je prístupný po žltej turistickej značke z chatovej osady Gader.

23.2.2019 o 11:30 | Karma článku: 1,70 | Prečítané:  615x | Diskusia: 3 príspevky
dnes-aj-v-martine

Dnes aj v Martine

Tichý pochod od Jánošíkovej sochy po divadlo. Ľudia prišli. Neboli ich síce tisíce. Možno dvesto - tristo. Aj to stačí.

21.2.2019 o 19:41 | Karma článku: 1,19 | Prečítané:  365x | Diskusia: 0 príspevkov
kostolik-v-abramovej

Kostolík v Abramovej

Kostol sv. Kozmu a Damiána sa nachádza medzi obcami Abramová a Laclavá a je výraznou krajinnou dominantou, ktorá ponúka pekné pohľady s Veľkou a Malou Fatrou v pozadí.

20.2.2019 o 0:29 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  414x | Diskusia: 3 príspevky
z-mojej-papierovej-dielne-kostol-v-otrhankach-a-rotunda-v-predni-kopanine

Z mojej papierovej dielne: kostol v Otrhánkach a rotunda v Přední Kopanině

Zlepil som slovenský románsky kostol v okrese Bánovce nad Bebravou a českú rotundu v jednej pražskej mestskej časti.

19.2.2019 o 8:39 | Karma článku: 1,03 | Prečítané:  257x | Diskusia: 0 príspevkov
fotoreportazpohlad-na-kosice-z-vtacej-perspektivy-cast-2
Lórant Kulík

Fotoreportáž:Pohľad na Košice z vtáčej perspektívy-časť 2.

V dnešnom pokračovaní prinášame pohľady na Košice z výšky 500 až 800 metrov,ktoré zachytil objektív fotoaparátu.Dominantné budovy na Hlavnej ulici, ale aj v ďalších častiach mesta sa dajú ľahko identifikovať.

18.2.2019 o 12:20 | Karma článku: 1,55 | Prečítané:  183x | Diskusia: 1 príspevok
kastiel-sokolovce-jeden-z-mnohych
Marek Ševc

Kaštieľ Sokolovce – jeden z mnohých

Kaštieľ v obci Sokolovce je národnou kultúrnou pamiatkou, ruinou, bývalou psychiatrickou liečebnou a jednou z mnohých zničených historických budov na Slovensku. Dnes som na jeho chodbách strašil ja

17.2.2019 o 4:06 | Karma článku: 10,05 | Prečítané:  4052x | Diskusia: 4 príspevky
dnesna-inverzia

Dnešná inverzia

Ráno hmla. Kontrolný pohľad cez internet na webkameru na chate pod Chlebom. Inverzia je dosť nízko. Podľa toho si vyberám, na aký kopec sa vyberiem. Dnes stačí rozhľadňa medzi Turčianskym Jasenom a Belou.

16.2.2019 o 10:15 | Karma článku: 1,75 | Prečítané:  401x | Diskusia: 2 príspevky

Nasledujúce

1. Kočner na Kuciaka nič nemal, preto ho dal zavraždiť. Plánoval aj útek
  2. Mala som trinásť a sexuálne ma zneužili. Tábor, kde ma stretol, funguje dodnes
  3. Najčastejšie chyby, ktorými si vodiči zbytočne ničia auto
  4. Rakúsky novinár: Článok, o ktorom hovorí Fico, nevyšiel v deň volieb
  5. Telefonát s Vadalom riešil iný spis, ako uvádza Fico
  6. Katarína Danová: V trinástich ma zneužíval a všetci sa prizerali
  7. Kopla do lopty a nohu vyšvihla vysoko nad hlavu. Začali ju obťažovať
  8. Sagan sa víťazstva na Miláno - San Remo opäť nedočkal, neuspel v záverečnom šprinte
  9. Najlepším hráčom Slovenska bol muž, ktorého v posledných zápasoch kritizovali
  10. Moc je ako droga. Keď o ňu politik príde, začne škodiť

1. Veuká baba nesie veuký batoh
  2. 100 miliónov na vedu a výskum je kvôli SNS v ohrození
  3. Zomrel veterán západného odboja Milan Píka
  4. Vladimír Palko: Medzi prvým a druhým kolom: Časť tábora Čaputovej už nezvláda moc
  5. Ikona na oštaru: Ako Andreja Kisku odpaľujú ľudia, ktorí ho predtým prosíkali
  6. Tak Šefčovič alebo Čaputová? Nezastupujú ma, v druhom kole by som voliť nešiel
  7. V. Palko: Zuzane Čaputovej sa podarilo obsadiť pole vzopätia idei Slušného Slovenska
  8. Povolebné impresie... či snáď depresie: Prečo Čaputová a nie Tauchmannová?
  9. Peter Bárdy: Fico nám nadáva, klame, a my chodíme na jeho tlačovky. Prečo?