Fotografie

vystava-nezna-krasa-orchidei-mojim-fotoaparatom
Martin Sipták

Výstava "Nežná krása orchideí" mojím fotoaparátom.

V termíne od 21.februára do 11. marca 2018 sa v Botanickej záhrade Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre konala výstava "Nežná krása orchideí". Orchidey milujem a tak som výstavu navštívil s…

19.4.2018 o 9:54 | Karma článku: 3,72 | Prečítané:  353x | Diskusia: 2 príspevky
z-mojej-papierovej-dielne-trenciansky-hrad-v-sucasnosti
Miroslav Lisinovič

Z mojej papierovej dielne: Trenčiansky hrad v súčasnosti

Dokončil som rozsahom aj rozmermi najväčší papierový model slovenskej architektúry. Takmer osemdesiatcentimetrová dominanta Trenčína bola publikovaná začiatkom tohto roka.

18.4.2018 o 9:20 | Karma článku: 2,41 | Prečítané:  303x | Diskusia: 1 príspevok
sedlova-skala-a-starohutsky-vodopad

Sedlová skala a Starohutský vodopád

Sedlová skala spolu so Starohutským vodopádom sú súčasťou náučného chodníka Vojšín v Pohronskom Inovci.

15.4.2018 o 17:43 | Karma článku: 8,04 | Prečítané:  3029x | Diskusia: 4 príspevky
Agáta Krupová

Jarný Prešov

Letná horúčava v prebúdzajúcej sa jari na mňa silno doliehala a uberala sily, ale prekonala som malátnosť a od nemocnice sa pustila pešo k Hlavnej. Keď som začala fotiť, nabrala som nový dych.

13.4.2018 o 0:11 | Karma článku: 4,22 | Prečítané:  577x | Diskusia: 8 príspevkov
nelietaju

Nelietajú

Včera som videl sedieť na hniezde v neďalekej dedine bociana. Dnes som išiel skontrolovať iné hniezdo. Sem chodievam fotiť bociany každý rok. Boli v ňom dvaja. Počkám chvíľu a odfotím si ich, keď budú odlietať na…

12.4.2018 o 18:43 | Karma článku: 2,47 | Prečítané:  552x | Diskusia: 3 príspevky
plochodraznici-v-zarnovici
Peter Lacina

Plochodrážnici v Žarnovici

Druhú aprílovú nedeľu sa v Žarnovici konali Medzinárodné majstrovstvá SR na plochej dráhe. Pre domácich možno bežná vec. Naživo som tento šport videl prvý krát. Bol to zážitok.

9.4.2018 o 22:28 | Karma článku: 1,43 | Prečítané:  248x | Diskusia: 0 príspevkov
harmanecka-dolina

Harmanecká dolina

Harmanecká dolina rozdeľuje Veľkú Fatru a Kremnické vrchy. Vyhľadávaná je najmä pre známu Harmaneckú jaskyňu ale nájdeme tu aj iné turistické atrakcie.

9.4.2018 o 14:02 | Karma článku: 3,19 | Prečítané:  561x | Diskusia: 0 príspevkov
rano

Ráno

Včera sme tadiaľto prechádzali podvečer. Chcel som zistiť, ako to tu vyzerá ráno. Hory sú trochu v opare. Obrázky sa rozkliknutím zväčšia v novom okne.

5.4.2018 o 10:26 | Karma článku: 3,33 | Prečítané:  314x | Diskusia: 0 príspevkov
spania-dolina

Špania Dolina

Banícka obec Špania Dolina známa predovšetkým svojimi niekdajšími ťažbami medenej rudy sa nachádza v príjemnom prostredí Starohorských vrchov.

2.4.2018 o 20:18 | Karma článku: 7,25 | Prečítané:  2590x | Diskusia: 4 príspevky
Anna Urbanská

Veľkonočný kocúr

Veľkonočné sviatky si z detstva pamätám ako celodenné vyčkávanie na šibačku a oblievanie vodou od chlapcov a chlapov. Tento rituál mi mal zabezpečiť sviežosť a zdravie po celý rok. Tomu predchádzalo upratovanie,…

1.4.2018 o 21:34 | Karma článku: 3,85 | Prečítané:  589x | Diskusia: 3 príspevky
Tibor Javor

All for Jesus

Politická vražda spred dvetisíc rokov neotriasla svetom, ale položila základ viery miliardy ľudí. Na stránkach mienkotvorných novín mystérium Veľkej noci dnes už nikoho nezaujíma. Pripomeňme si ho. Možno ako fotky z…

31.3.2018 o 12:10 | Karma článku: 3,02 | Prečítané:  815x | Diskusia: 7 príspevkov
hrdosna-skala-a-hrdos

Hrdošná skala a Hrdoš

Hrebeň Hrdoš spolu s Hrdošnou skalou sa rozprestiera v Šípskej Fatre - jednej z častí Veľkej Fatry. Turistickým východiskom môže byť obec Komjatná či Žaškov.

27.3.2018 o 18:45 | Karma článku: 8,17 | Prečítané:  3014x | Diskusia: 4 príspevky
z-mojej-papierovej-dielne-konkatedrala-sv-mikulasa-v-presove

Z mojej papierovej dielne: Konkatedrála sv. Mikuláša v Prešove

Gotická dominanta námestia metropoly Šariša už existuje aj v papierovej podobe. Veľký papierový model s výškou veže 34 cm predstavujem v tomto článku.

26.3.2018 o 9:02 | Karma článku: 3,07 | Prečítané:  244x | Diskusia: 0 príspevkov
bez-ludi-iii
Marek Ševc

Bez ľudí III

V pokračovaní fotografickej sérii sa stále budem venovať opusteným miestam. Prinášam výber fotografií, ktoré sa mi zdali najlepšie a z môjho pohľadu som na nich čo najvernejšie pretavil svoju víziu do finálnej…

26.3.2018 o 4:01 | Karma článku: 4,53 | Prečítané:  1055x | Diskusia: 3 príspevky
pukaju-lady

Pukajú ľady

Obdobie domasedenia skončilo. Treba skontrolovať, čo je vonku nového. Pri jazierku v Košútoch zmizol sneh. Ľad ešte chvíľu zostane. Prešiel som sa dookola a vystrašil ma zvuk, ktorý som naposledy počul v detstve.

24.3.2018 o 20:34 | Karma článku: 3,04 | Prečítané:  384x | Diskusia: 9 príspevkov
otazka-ktora-mi-zmenila-zivot
Tonka Smetanková

Otázka, ktorá mi zmenila život

Študovala som na univerzite, keď som spoznala momentálne už svojho manžela  Mateja, ktorý mi položil zaujímavú otázku.

22.3.2018 o 12:17 | Karma článku: 3,02 | Prečítané:  819x | Diskusia: 0 príspevkov
Ivan Derka

Portrétna fotografia

Pred časom som sa v oblasti fotografie pustil do nových vôd. Začal som s portrétnou fotografiou. Baví ma fotiť krajinu, prírodu, ulicu alebo iba momentky. A zistil som, že ma bavia aj portréty.

20.3.2018 o 18:33 | Karma článku: 2,24 | Prečítané:  429x | Diskusia: 5 príspevkov
z-mojej-papierovej-dielne-zvonica-v-nededzi
Miroslav Lisinovič

Z mojej papierovej dielne: zvonica v Nededzi

Do mojej zbierky papierových modelov slovenskej architektúry mi pribudol model zvonice, ktorej predloha z 19. storočia stojí v obci pri Žiline.

19.3.2018 o 9:05 | Karma článku: 2,16 | Prečítané:  269x | Diskusia: 0 príspevkov
liptovsky-hrad

Liptovský hrad

Zrúcanina Liptovského hradu je najvyššie položeným hradom na Slovensku. Najjednoduchší prístup na hrad je z obce Kalameny.

18.3.2018 o 16:54 | Karma článku: 2,49 | Prečítané:  588x | Diskusia: 0 príspevkov
fotoprojekt-lazy-ii-cast

Fotoprojekt Lazy - II.časť

Asi to bolo v zime. Vonku svietilo slnko. Izba bola vykúrená, ale zlá izolácia spôsobovala, že odspodu prenikal chlad. Keď horelo v sporáku, nebolo to cítiť. Objavilo sa to až vtedy, keď som zabudol dlhší čas…

18.3.2018 o 14:47 | Karma článku: 3,45 | Prečítané:  413x | Diskusia: 3 príspevky

Nasledujúce

1. Utiahnutý chlapec na pódiách trpel. Avicii nebol stvorený pre slávu
  2. Zomrel švédsky hudobník Tim Bergling, známy ako DJ Avicii
  3. Copperfielda donútili na súde odhaliť slávny trik
  4. Od vraždy Kuciaka prešli dva mesiace, polícia stále tápe
  5. Budúcnosť poslancov Fica a Kaliňáka je v parlamente neistá. Zatiaľ nemajú ani asistentov
  6. Vražda Kuciaka bola generačnou udalosťou
  7. Pri góloch sa teší aj Gáborík. Trenčania majú lídra s balkánskou krvou
  8. Volkswagen zverejnil kompletný cenník Touaregu. Čo ponúkne slovenské SUV?
  9. Maxim ako číslo vo vražednej štatistike

6. Šéf Mosta v klamstvách a zavádzaní dosiahol úroveň koaličných partnerov
  7. Komentár Daga Daniša: Kto ovláda slovenskú políciu
  8. Zlatica Kušnírová v Humennom: Už to budú dva mesiace, nič nevyšetrili
  9. Prečo už nemal byť Tibor Gašpar Policajným prezidentom SR v Pellegriniho vláde
  10. Starosta Pilinský sa ospravedlnil. Na svoj spôsob.