Martin Pekár
Jednotný cestovný lístok podľa Smeru: nebude fungovať, ale aspoň bude drahý
Ministerstvo dopravy chce cez zjednotenú tarifu a celonárodný lístok zvýšiť kvalitu cestovania verejnou dopravou. Lenže!
Som členom strany Progresívne Slovensko. Už roky pracujem na manažérskom poste v oblasti dopravy a doprava na Slovensku ma zaujíma, ale aj trápi. Preto v strane vediem pracovnú skupinu DOPRAVA a svojimi článkami by som sa chcel vyjadrovať k rôznym problémom a celkovému stavu dopravy v našej krajine. Zoznam autorových rubrík: Nezaradené, Súkromné
Ministerstvo dopravy chce cez zjednotenú tarifu a celonárodný lístok zvýšiť kvalitu cestovania verejnou dopravou. Lenže!
Aby aj po Novom roku mohli slovenské vlaky jazdiť do Česka či Rakúska, ZSSK vlani narýchlo obstarávala nové lokomotívy.
Fungovanie štátu sa nám rozpadá a takzvaná konsolidácia sa má dotknúť aj údržby ciest I. triedy. Odnesú si to cesty?
Švajčiarsky sen sa rozplynul a dialničná známka je len kvapkou v mori plošného zdražovania, ktoré sa na nás valí.
Krajina nám chátra. Inštitúcie takmer nefungujú, rozpadá sa nám železničná sieť a z polovice cestných mostov sú ruiny.
Cesty 1. triedy budú mať čoskoro viac mostov v zlom až havarijnom stave, než mostov v bezchybnom až uspokojivom stave.
Zatiaľ čo premiér sa fotí s pospolitým ľudom na žatve, minister dopravy spúšťa ryžovanie rádovo v miliardách eur.
Celá diaľnica D1 medzi Turanmi a Hubovou bude stáť takmer dve miliardy eur. Je to výrazne viac, ako sa predpokladalo.
Strategické projekty meškajú. Minister dopravy tým ospravedlňuje budúce obchádzanie transparentných súťaží.
Vláda nám ku koncu roka predstavila balík plný „darčekov“ k doprave. Prináša ich Ježiško Ráž ml., toho času minister.
Nestrácali čas. Rošády vo vedení u diaľničiarov sa začali krátko po voľbách.
Neuveriteľné! ZSSK dosiahla historický úspech, za rok 2022 vykázala zisk 6,8 milióna eur.
Zlepšiť fungovanie dopravy je nevyhnutný predpoklad na rozvoj celého Slovenska.
Ak sa chceme mať na Slovensku lepšie, potrebujeme zlepšiť fungovanie dopravy.
Stav mostov nesmieme na Slovensku naďalej brať na ľahkú váhu.
Všimli ste si včerajšiu akciu NAKA na ŽSR? Spomínate si na ten nezvyčajne kritický list Českých dráh adresovaný ŽSR?
V Seredi pre hrozbu samozrútenia uzavreli cestný most ponad železnicu.
Generálnemu riaditeľovi Železníc Slovenskej Republiky (ŽSR) adresovali České Dráhy (ČD) kritický list.
Dali by sa počítať sekundy, ktoré na železnici pri Žiline ostávali do zrážky dvoch osobných vlakov idúcich oproti sebe.