Martin Pekár

Martin Pekár

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  86x

Som členom strany Progresívne Slovensko. Už roky pracujem na manažérskom poste v oblasti dopravy a doprava na Slovensku ma zaujíma, ale aj trápi. Preto v strane vediem pracovnú skupinu DOPRAVA a svojimi článkami by som sa chcel vyjadrovať k rôznym problémom a celkovému stavu dopravy v našej krajine. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Zoznam článkov blogera

Príbeh s priveľa háčikmi, alebo ako táto vláda nepostaví sľubované nemocnice

Martin Pekár

Príbeh s priveľa háčikmi, alebo ako táto vláda nepostaví sľubované nemocnice

Slovensko má z Plánu obnovy a odolnosti (POO) postaviť 870 kompletne vybavených lôžok v rámci nových nemocníc.

  • 27. máj
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 324x
  • 1
Železničná infraštruktúra si zaslúži viac

Martin Pekár

Železničná infraštruktúra si zaslúži viac

Upozorňujem, že nepoužívam silné slová, aby som vytváral senzáciu. Harmonogram je dobrým prvým krokom.

  • 18. feb
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 370x
  • 0
Železnice Slovenska 2021: Takto vyzerá postupný kolaps

Martin Pekár

Železnice Slovenska 2021: Takto vyzerá postupný kolaps

Končiaci rok 2021 je v Európskej Únii Rokom železníc.

  • 20. dec 2021
  • Páči sa: 49x
  • Prečítané: 14 007x
  • 17
Trnavský kraj sa vezie v podozrivom obstarávaní autobusov

Martin Pekár

Politika Trnavský kraj sa vezie v podozrivom obstarávaní autobusov

Trnavský kraj od januára 2020 realizoval verejné obstarávanie na zabezpečenie verejnej prímestskej autobusovej dopravy.

  • 16. nov 2021
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 479x
  • 0
Duch širokorozchodnej stále žije! Ale nemal by.

Martin Pekár

Duch širokorozchodnej stále žije! Ale nemal by.

Pravdepodobne ste si tú nenápadnú správu ani nevšimli. Koncom septembra vláda rozhodla, že jej úrad bude gestorom koordinácie projektu predĺženia širokorozchodnej trate Košice – Bratislava – Viedeň.

  • 6. okt 2021
  • Páči sa: 12x
  • Prečítané: 1 092x
  • 6
 Prečo limit 130 km/h život v Bratislave nezlepší

Martin Pekár

Politika Prečo limit 130 km/h život v Bratislave nezlepší

Problematiku zvýšenia rýchlostného limitu na 130 km/h na vybraných úsekoch bratislavského obchvatu je potrebné vnímať v niekoľkých rovinách.

  • 30. aug 2021
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 2 102x
  • 19
Advokáta Miškoviča príhody a skúsenosti

Martin Pekár

Advokáta Miškoviča príhody a skúsenosti

Všimnite si, že ktokoľvek sa začne cítiť “našim človekom” - aj z tábora “obyčajných a nezávislých” - začne sa správať, ako by si mohli dovoliť hocičo.

  • 17. júl 2021
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 970x
  • 1
Vysvedčenie pre ministra dopravy

Martin Pekár

Politika Vysvedčenie pre ministra dopravy

Minister dopravy a výstavby Andrej Doležal má za sebou rok vo funkcii. Pozrime sa bližšie na to, ako sa mu darilo.

  • 14. apr 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 812x
  • 2
Ministerstvo dopravy pokračuje pri obsadzovaní postov v tradícii "našich ľudí"

Martin Pekár

Politika Ministerstvo dopravy pokračuje pri obsadzovaní postov v tradícii "našich ľudí"

Je to zvláštne, ako sa v rezorte dopravy a výstavby rozširuje “rodina”. Ministerstvo dopravy obsadzuje miesta šéfov najväčších štátnych firiem v rezorte dopravy a výstavby, no takmer nikto sa nehlási. Prečo?

  • 23. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 697x
  • 0
Dá sa pošta zachrániť pred kolapsom?

Martin Pekár

Politika Dá sa pošta zachrániť pred kolapsom?

Po 12-ročnej rabovačke sa Slovenská pošta nachádza na hranici prevádzkového kolapsu a ekonomického krachu

  • 10. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 531x
  • 4
Bude tunel Višňové konečne dokončený?

Martin Pekár

Politika Bude tunel Višňové konečne dokončený?

Príbeh nekonečného tunela Višňové speje k úspešnému vyústeniu! Po toľkých rokoch škandálov nebude možné hovoriť o úspechu dokonca ani pri slávnostnom sprevádzkovaní tunela, ktorého by sme sa mali dočkať v roku 2023.

  • 12. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 506x
  • 3
Kontroverzný človek je členom výboru pre prípravu novely stavebného zákona

Martin Pekár

Kontroverzný človek je členom výboru pre prípravu novely stavebného zákona

Súčasťou riadiacej komisie pre zmenu stavebného zákona pre časť Enviro predseda Združenia domových samospráv, Marcel Slávik.

  • 10. júl 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 010x
  • 9
Diaľnica je z odpadkov, minister Doležal v tom problém nevidí

Martin Pekár

Diaľnica je z odpadkov, minister Doležal v tom problém nevidí

Neustále debaty či na stavbe D4/R7 dodržiavajú predpísanú kvalitu môžeme po minulom týždni s čistým svedomím ukončiť. Rozťať tento spor musela až samotná príroda.

  • 26. jún 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 400x
  • 12
Koronavírus dá na kolená aj dopravu a stavebníctvo

Martin Pekár

Koronavírus dá na kolená aj dopravu a stavebníctvo

Nová vláda bola vymenovaná len v sobotu a od prvého dňa bude musieť pracovať naplno. V tejto situácii sa žiadnych sto dní nepočíta aj keď to môže byť nespravodlivé.

  • 24. mar 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 092x
  • 0
Érsek ničí železničnú dopravu na trati Bratislava – Komárno

Martin Pekár

Politika Érsek ničí železničnú dopravu na trati Bratislava – Komárno

Začiatkom októbra 2019 vyhlásilo Ministerstvo dopravy súťaž na nového dopravcu na trati Bratislava – Komárno. Ide o najvyťaženejšiu jednokoľajnú trať na Slovensku kde sa počet prepravených cestujúcich približuje k 5 miliónom.

  • 24. feb 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 107x
  • 5
Érsekove rozhodnutie predĺži trvanie kolón v Komárne

Martin Pekár

Politika Érsekove rozhodnutie predĺži trvanie kolón v Komárne

Kolóny netrápia len veľké mestá, ale aj tie menšie, ako je napríklad Komárno. Je to hraničné mesto, pri ktorom je každoročný nárast dopravy evidentný, najmä čo sa týka tranzitu.

  • 8. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 657x
  • 0
Dá sa to aj transparentne

Martin Pekár

Politika Dá sa to aj transparentne

Práve v čase zásahu NAKA v centrále NDS jej predstavitelia strihali pásku na novom obchvate Košíc – úsek Budimír – Bidovce.

  • 30. dec 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 453x
  • 1
Zmluva na výber mýta pripraví Slovensko o 110 km diaľnic

Martin Pekár

Zmluva na výber mýta pripraví Slovensko o 110 km diaľnic

V poslednom období sa konečne hovorí o neefektívnom mýte. O tom, že štát stále nevlastní mýtny systém a výnosy z neho sa nevracajú v dostatočnej miere štátu a občanom. Ako to teda je?

  • 19. dec 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 367x
  • 14
Ministerstvo platí za nové, dostáva však mosty zrelé na rekonštrukciu.

Martin Pekár

Politika Ministerstvo platí za nové, dostáva však mosty zrelé na rekonštrukciu.

Jeden Murphyho zákon hovorí - zlý začiatok, ešte horší koniec. Na začiatku výstavby D4R7 bolo vecí, ktoré sa nevydarili viac ako dosť

  • 11. nov 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 072x
  • 8
Ako zarobiť na štáte 300 000 EUR za mesiac

Martin Pekár

Politika Ako zarobiť na štáte 300 000 EUR za mesiac

V jednom mesiaci zarobili viac ako za 3 roky Ako to už na Slovensku býva, tak ak máte dobré známosti, viete zarobiť veľmi rýchlo a veľmi veľa. Aj preto sme dnes tam, kde sme. Štát má nedostatok financií a mal by šetriť.

  • 18. okt 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 943x
  • 13
SkryťZatvoriť reklamu