Znázornenie plynulého predĺženia odbočovacieho pruhu:

Na oznámení ma zaujali aj detaily:
➡️ priebežné pripájacie pruhy spojíme do tretieho jazdného pruhu
➡️ tretí pruh bude vedený až po odbočenie smerom na Patrónku či Karlovu Ves
➡️ zmenu dopravného značenia budeme realizovať v nočných hodinách
➡️ začíname DNES V NOCI a práce budú ukončené v polovici budúceho týždňa
Môj komentár:
1. Prv bolo v Bratislave vo zvyku robiť všade takzvané vyhadzovače, čo je úmyselné alebo nedbanlivé zníženie počtu jazdných pruhov s cieľom narušenia plynulosti dopravy. Napríklad na Einsteinovej pod križovatkou s Panónskou cestou. Teraz sa tam pripája tretí jazdný pruh, ktorý priebežne prechádza do odpájacieho pruhu. Prv asi v strede bol vyhadzovač, ktorý nútil vodičov, ktorí sa pripojili a následne odbočovali vpravo, preradiť sa do stredného pruhu a naspäť, čím sa výrazne znížila priepustnosť aj v priamom smere.
2. Radenie sa dopravy do cieľových jazdných pruhov z dostatočným predstihom, tak aby preradenie mohlo prebiehať v plnej rýchlosti, to tiež nie je samozrejmosť, aj keby mala byť.
3. Zmena dopravného značenia v noci? Že by sme začali preberať organizovanie dopravy z Japonska? Tam čo sa dá, to sa robí v noci. V Bratislave keď sa niečo malo v pondelok na obed začať meniť, tak už v piatok pred obedom, pred maximom týždennej dopravnej špičky sa rozmiestnilo obmedzujúce dopravné značenie. Keď som zisťoval prečo tak zavčasu, dostal som odpoveď, veď to robíme len jeden v pracovný deň vopred.
4, Začíname dnes v noci. Takáto operatíva je tiež niečo výnimočné, väčšinou sa len rozpráva o ďalekom nešpecifikovanom horizonte, len nie dnes.
Záver:
Ste hore, nesníva sa Vám.