Nadobudol som pocit, že článok splnil svoj význam. Pol dňa po uverejnení blogu mi zavolal sám majiteľ podniku, ospravedlnil sa, vysvetlil chybné správanie svojich zamestnancov, pozval ma pri najbližšej návšteve ich mesta na "opravnú večeru". Vysoko si cením jeho reakciu, lebo nie všetci sa ku kritike vedia postaviť kajúcne. Na druhej strane mi objasnil, že moje vety môžu mať priam likvidačné následky, pretože ich mestečko nedisponuje až takou silnou domácou zákazníckou podporou (hocijakých reštauračných zariadení) a že žijú hlavne z turistov. Radím svojmu okoliu, aby sa vedelo preklopiť do situácie inej strany a tak článok stiahnem, lebo som ten posledný, ktorý chce uškodiť. Slová mali vychovať, nie udusiť. Cítim, že nastane oprava, moja misia bola splnená, zdvihnutého prsta stačilo a je pritom jedno, či sme s rodinkou "vymákli nešťastnú" hodinku obsluhy, alebo sa podobný faux pas deje v tejto pizzerii neustále. Toto zhodnotenie nechávam na ľudí, ktorí sa tam niekedy boli najesť, alebo sa ešte len pôjdu.
Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu